Reacties nieuwe indeling van het forum

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Capelle 1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1562
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 18:19
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

musicjohn schreefCOLON
BasZ schreefCOLONWe zijn inderdaad hier niet National Geographic of zo...
Da´s nou jammer... anders viel er nog leuk te verdienen ook. :lol:
Ben benieuwd hoe je wil verdienen als je niks plaatst :wink:
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Capelle 1 schreefCOLONBen benieuwd hoe je wil verdienen als je niks plaatst :wink:
Wie zegt dat, dat ik niets plaats ?
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
Capelle 1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1562
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 18:19
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel
CONTACTCOLON

musicjohn schreefCOLON
Capelle 1 schreefCOLONBen benieuwd hoe je wil verdienen als je niks plaatst :wink:
Wie zegt dat, dat ik niets plaats ?
Niks is misschien overdreven, alhoewel ik me niet zo gauw een post kan herinneren.
Maar je had het over 'leuk verdienen' en geef toe dat je dan wel wat meer foto's zou moeten plaatsen dan nu.

Overigens denk aan de :wink: wink die ik plaatste. Omdat je zelf die wink elke keer gebruikt, verliest het ding voor jou misschien aan zeggingskracht, maar ik heb het ding bewust in m'n post gezet hoor. Het maakt mij niet uit hoeveel foto's iemand plaatst. Jij bent duidelijk iemand die z'n steentje bijdraagt hier, vind ik.
relonky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 691
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2006 16:22

Wie zitten er eigenlijk in het expo-team? Of is dat geheim?
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

relonky schreefCOLONWie zitten er eigenlijk in het expo-team? Of is dat geheim?
Of het wel of niet geheim moet blijven hebben we in de crew nog overleg over...

Er zijn voors en tegens...

Zodra we dit weten... bericht ik hierover!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
sarafouk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2006 16:04

Ik ben voor dat dat geheim blijft; anders kan iedereen even tegen die ene zeggen; ja die foto heb ik gemaakt...stem ff voor.
Canon 350d, 18-55mm kitlens, zoomlens Canon 70 - 300mm. Twee UV-filters, zonnekap, extra batterij, een statief, Lowepro schoudertas en een externe flitser met omnibounce.
Ik begin het stilletjes aan te leren...met dank aan het forum.
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Laat het maar gewoon geheim blijven. Dan kun je er ook geen kritiek op krijgen. En bovendien moet iedereen er maar vertrouwen in hebben dat er goede mensen in het team zitten, daar ga ik ook gewoon vanuit.

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONWe zijn inderdaad hier niet National Geographic of zo...

Maar het moet wel een beetje kwaliteit hebben... :)
Ik kreeg vanavond de mededeling dat mijn inzending was afgewezen. Enige toelichting over het hoe / wat / waarom bleef echter geheel achterwege.

Zie hier mijn inzending: http://www.johnvankleef.com/eos/

Als ik de opmerking van Bas vrij letterlijk moet nemen... da's dan toch jammer dat deze serie geen kwaliteit heeft, zelf niet een beetje.

Nu hoef ik niet zonodig hoor, en ik kan er best tegen. Maar als Bas zegt "Het moet wel een beetje kwaliteit hebben" dan ben ik dus reuze benieuwd waar deze foto's onder worden geklassificeerd.

Enige toelichting op de afwijzingen (niet allen voor mijzelf, maar ook voor anderen) vind ik persoonlijk dan ook zeer wenselijk.

:wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
Chow
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3480
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:42
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep
CONTACTCOLON

[modbreak]Je had ook gewoon een PB naar de commisie kunnen sturen als je het er niet mee eens bent en kunnen vragen om een nadere uitleg. Waarom je er voor kiest dit hier op te lossen snap ik niet. En even voor de orde. Ik ben geen commisielid en heb ook geen toegang tot wat er in de commisie wordt besproken..
[size=67]"I wasn't one of those photographers that started when I was 12 and always wanted to be a photographer." - Annie Leibovitz
[/size]
Gebruikers-avatar
Dirk Hofstede
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 421
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2006 14:08

De “foto expositie” is bedoeld voor de foto’s waar je echt trots op bent en waarvan jij vindt dat ze “af” zijn. Dit deel is het visitekaartje van EOSdigitaal en zal bestaan uit de beste foto’s.
Jij bent trots op de foto's en vindt de foto's dus expo waardig, de jury duidelijk niet. Ik denk dan ook dat bovenstaande richtlijn voor de foto expositie niet echt handig gekozen is. Het stukje "foto's waar je echt trots op bent en waarvan jij vindt dat ze “af” zijn'' kan beter geschrapt worden. Het lijkt nu alsof foto's die ingestuurd worden zeker geplaatst worden omdat de fotograaf ze goed genoeg vindt, terwijl in werkelijkheid de jury hierover beslist. Het gaat tenslotte om het visitekaartje van het forum, alleen de beste foto's van het forum kunnen er op.

Ik had overigens ook begrepen dat elke afgekeurde serie uitleg kreeg over het hoe en waarom de serie afgewezen is. Vreemd dat dit nu dus niet blijkt te gebeuren.
Laatst gewijzigd door 3 op Dirk Hofstede, in totaal 22 keer gewijzigd.
Expositie-Commissie
EOS Expo Team
EOS Expo Team
BerichtenCOLON 645
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2007 18:30
WoonplaatsCOLON EOSDigitaal
CONTACTCOLON

Inderdaad was in de mail naar MusicJohn geen argumentatie geschreven. Dat was een fout van onze kant. Het is inmiddels gecorrigeerd en voortaan zal een negatief antwoord voorzien zijn van de redenen waarom
Aan MusicJohn zijn de excuses reeds aangeboden.
De Expositieruimte, je mooiste foto's in een hoekje
MarkGrob
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1795
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2006 15:35
WoonplaatsCOLON Duiven
CONTACTCOLON

Dirk Hofstede schreefCOLON
De “foto expositie” is bedoeld voor de foto’s waar je echt trots op bent en waarvan jij vindt dat ze “af” zijn. Dit deel is het visitekaartje van EOSdigitaal en zal bestaan uit de beste foto’s.
Jij bent trots op de foto's en vindt de foto's dus expo waardig, de jury duidelijk niet. Ik denk dan ook dat bovenstaande richtlijn voor de foto expositie niet echt handig gekozen is.
Zo zie ik het niet. De criteria voor het insturen van één of meer foto's, moet zijn dat de fotograaf er echt tevreden en trots op die foto('s) is. Dus, geen foto's insturen die je "wel oke" vindt. We willen het beste van het werk van die fotograaf.
Vervolgens wordt het beoordeeld door het EOS Expo Team of het niveau van die foto's het haalt bij het niveau dat gesteld wordt aan de Expo.
[size=75][url=http://www.markgrob.nl/]Mark Grob Fotografie[/url][/size]
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Sorry, ik heb inmiddels via PB wél uitleg gekregen waarom de foto's afgekeurd zijn. Overigens stuk voor stuk redenen waar ik me totaal niet in kan vinden, en dat geeft voor mij al aan dat het systeem niet werkt.

Eén van de dingen die als eerste reden werd aangedragen en mij tevens het meest stoort is: "Fotografisch niet heel speciaal". Betekent dit dat een bruids-shoot als onderwerp gewoon niet interessant genoeg is voor de expositieruimte? Wie bepaalt dat? Of word hier bedoelt dat je het wel zo verschikkelijk anders dan anders zou moeten doen om in aanmerking te komen dat de foto's als buidsfoto's onverkoopbaar zijn?

En zo zijn er nog een aantal punten aangedragen waar ik het totaal niet mee eens ben.

Maar nogmaals... het maakt mij allemaal niet uit hoor. Ik hoef niet zonodig in de expo-ruimte. Maar voor mij was dit een testje. Een week nadat de expositieruimte was opgericht staat er precies 1 topic terwijl we hier konden lezen dat er meerdere aanvragen waren. Dat gaf mij stof tot nadenken, en daar wilde ik het mijne van weten.

Overigens zijn er nog wel een aantal dingetjes te zeggen over de nieuwe stijl van het forum, maar laat ik dat bewaren voor een andere keer.

:wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Chow schreefCOLON[modbreak]Je had ook gewoon een PB naar de commisie kunnen sturen als je het er niet mee eens bent en kunnen vragen om een nadere uitleg. Waarom je er voor kiest dit hier op te lossen snap ik niet. En even voor de orde. Ik ben geen commisielid en heb ook geen toegang tot wat er in de commisie wordt besproken..
Voordat er straks beschuldigingen als "Stemming-makerij" om m'n oren gaan vliegen...

Ik heb inderdaad ook een PB aan de comissie gestuurd waarin in m'n teleurstelling had ge-uit over het feit dat er geen toelichting bij de afwijzing zat.

Maar gezien het feit dat er hier een discussie loopt over de nieuwe opzet van het forum vind ik dat mijn eerdere post hier ook op z'n plek was. Waarom de positieve dingen wél openbaar in dit topic bespreken, maar de negatieve dingen niet?

:wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

musicjohn schreefCOLON
Voordat er straks beschuldigingen als "Stemming-makerij" om m'n oren gaan vliegen...
Daar lijkt het toch wel op.
Waarom niet een paar weken afwachten, en kijken naar de resultaten.
Je piept nu wel heel snel naar één afwijzing.

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

musicjohn schreefCOLONEen week nadat de expositieruimte was opgericht staat er precies 1 topic terwijl we hier konden lezen dat er meerdere aanvragen waren.
Klopt.....ik heb afgelopen week ook foto's ingestuurd een ook deze zijn helaas afgewezen maar ik heb dat niet aan de grote klok gehangen of verdere woorden over vuil gemaakt.....dat is gewoon ff pech hebben en wellicht een volgende keer beter denk ik dan. :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Ach ja, de exporuimte.. We hebben de "beoordeel mijn foto's" nog. :wink:

Waar ik zo nu mijn bedenkingen over heb, en meerdere gezien de reactie van o.a. digilike in een topic, is waarom foto's worden omgezet tot links.
Heb ik over een regeltje heen gelezen dat dit gedaan zou worden ? En wat is de toegevoede waarde in het leereffect van de eos-ers ?
[cynische mode] De foto staat er nog als link, dus je mag leren, maar doe het maar niet want het is eigenlijk slecht voor de ogen ? [/cynische mode]
Kijk dit is nu een onderschrift...
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

musicjohn schreefCOLONMaar voor mij was dit een testje. Een week nadat de expositieruimte was opgericht staat er precies 1 topic terwijl we hier konden lezen dat er meerdere aanvragen waren. Dat gaf mij stof tot nadenken, en daar wilde ik het mijne van weten.
Fijn dat je de werking van de Expo getest hebt en op basis van de eerste uitslag je conclusies trekt c.q. je oordeel klaar hebt. Als wetenschapper ben je in ieder geval niet in de wieg gelegd.
musicjohn schreefCOLONOverigens zijn er nog wel een aantal dingetjes te zeggen over de nieuwe stijl van het forum, maar laat ik dat bewaren voor een andere keer.
Spuw je gal joh. Krop het niet op. Is slecht voor je hart. Ik ben benieuwd wat je allemaal te zeggen hebt.
musicjohn schreefCOLONVoordat er straks beschuldigingen als "Stemming-makerij" om m'n oren gaan vliegen...
Niemand heeft de term stemmingmakerij in de mond genomen. Dat doe je zelf... :?

Ik vind de reacties van C@sp@r en BartjeD een stuk volwassener. Wellicht dat je dat ook als leermoment kunt gebruiken.
Chris Tetteroo schreefCOLONAch ja, de exporuimte.. We hebben de "beoordeel mijn foto's" nog.

Waar ik zo nu mijn bedenkingen over heb, en meerdere gezien de reactie van o.a. digilike in een topic, is waarom foto's worden omgezet tot links.
Heb ik over een regeltje heen gelezen dat dit gedaan zou worden ? En wat is de toegevoede waarde in het leereffect van de eos-ers ?
[cynische mode] De foto staat er nog als link, dus je mag leren, maar doe het maar niet want het is eigenlijk slecht voor de ogen ? [/cynische mode]
In de richtlijnen staat dat foto's omgezet kunnen worden in linkjes. Daar heb je dus inderdaad overheen gelezen.

Nog even een aanvulling (geschreven als MoT, maar ook een persoonlijke mening daar doorheen). Als team zien we ook wel dat niet alles perfect loopt. Met name het beleid in Beoordeel mijn foto (BMF) is toch lastiger te bepalen dan gedacht. Ondanks dat we er zes (6!) maanden over gesproken hebben en dachten dat we alles zoveel mogelijk dichtgespijkerd hadden. Maar... dat het niet 100% loopt, komt ook door het gedrag van de de leden zelf. We hebben dus RICHTLIJNEN voor BMF, maar we vragen ons af wie die nou gelezen hebben. Mensen plaatsen nog steeds foto's:
* omdat ze even niets beters te doen hadden;
* om een nieuwe lens/camera/combi testen, zonder dat ze ook maar een seconde om het onderwerp/kleur/nabewerking/compositie etc. gegeven hebben;
* zonder concrete vragen over wat ze in ieder geval beoordeeld willen zien;
* et cetera.

Wat mij betreft: plaatsen om het plaatsen. Niets meer. Niets minder.

Wij - het team dus - vragen ons ook vaak af wie wij nou eigenlijk zijn om te beoordelen of een foto nou wel of niet getoond mag of kan worden. Hoewel we zo objectief mogelijk proberen te zijn, speelt ook bij ons subjectiviteit een rol Het is niet anders. Maar we proberen wel eerlijk te zijn. Toch kan het zijn dat ook wij fouten maken. En die worden dan recht gezet. Zoals er excuses aan musicjohn zijn aangeboden over de fout dat hij een afwijzing kreeg zonder verdere uitleg. Daarnaast zetten wij ons als team nog altijd geheel vrijwillig in voor het forum, om het reilen en zeilen er zo goed mogelijk te laten verlopen. Dat daar commentaar op komt is evident. Aan de andere kant... reilen en zeilen... de beste stuurlui staan aan wal. Wie die schoen past, trekke hem aan. We gaan overigens wel serieus met vragen van de leden om. Kan soms even duren, maar als je de procedure volgt zoals beschreven in "Vragen aan de crew van eosdigitaal", dan moet het goedkomen.

Terug naar BMF. Het team is in discussie:
* of we inderdaad foto's in linkjes om moeten zetten, maar vooral op welke manier;
* of de testcase terug moet komen.

Wat de linkjes betreft. Daar is heel goed over nagedacht, maar achteraf gezien blijkt het opgevat te worden als een degradatie. Zoals men vroeger (een week geleden nog) een verplaatsing van Showcase naar Testcase opvatte als degradatie. We willen mensen niet "degraderen" of het gevoel geven dat ze minderwaardig zijn. Maar we willen wel dat mensen kritisch zijn naar zichzelf of op z'n minst het werk dat ze hier plaatsen. En als men naar onze zin niet kritisch genoeg is, dan willen we kunnen omzetten in linkjes. Als teken, in de hoop dat mensen dat teken opvatten. En zo niet, dan is dat wat mij betreft (hier komt dus een persoonlijke mening) jammer, maar het gaat mij niet om de kwantiteit van de foto's, maar om de kwaliteit.

Wat de Testcase betreft. Er woedt een verhitte discussie over het wel of niet terugkomen van de testcase. Je mag allen weten dat ik 100% tegen ben, omdat ik de toegevoegde waarde er niet van inzie. Een testcase is wat mij betreft een afdeling waar zowel beginners als gevorderden voor hun foto's plaatsen met voor hun nieuwe technieken tot stand zijn gekomen en waar men commentaar op wil om die foto's te verbeteren. En dat kan nu dus in BMF. Daar kun je iets nieuws op fotografisch gebied uitproberen en dan vragen of het goed gelukt is en/of dat er verbetering vatbaar is en hoe.

De oude testcase werd echter gebruikt als testcase voor een nieuw objectief of camera. "Kijk, ik heb een 400D gekocht en dit zijn m'n eerste plaatjes" en dan kreeg je iets voor je kiezen dat... [omschrijving maar weggehaald, want we willen niet denigrerend doen] ;). U begrijpt wat ik bedoel. We kregen kiekjes die wat ons betreft fotografisch gezien onder het gewenste niveau lagen. Omdat men niet had nadacht over onderwerp/kleur/nabewerking/compositie et cetera. En dat is nou juist waar we van willen dat de mensen die foto's plaatsen wél over hebben nagedacht.

Vergeet niet dat we een laagdrempelig forum wilden creëren met een fotografisch hoger niveau. Dat is dus lastig. Want het lijkt er dan op dat de beginner hier geen plek heeft. En dat is niet zo. We zullen er echter ALLEMAAL (dus niet alleen het team achter de schermen) voor moeten zorgen dat die beginners geholpen worden om verder te komen. Dat die beginners progressie boeken. Daar zijn we dus met z'n allen verantwoordelijk voor. En als we beginners dan zien groeien, opkomen op het forum en zelf mensen gaan helpen, dan zijn we waar we wezen willen.

Over dat creëren van een laagdrempelig forum met een fotografisch hoger niveau. Dat hebben we niet zelf bedacht. Dat is bedacht naar aanleiding van opmerkingen van leden. Dat het dus nog maar weer eens gezegd wordt. En dat het duidelijk is dat we dus naar onze leden luisteren en - voorzover mogelijk - aanpassingen doen aan het forum als daarom gevraagd wordt. Niet altijd op de korte termijn, maar we hebben het er achter de schermen wel over.

Tot zover my 2 cents.

Nogmaals, bovenstaande is geschreven als MoT én als lid. Met een uitleg over hoe het team bezig is met dingen én met een uitleg over hoe ík denk over bepaalde dingen. Het zou de mensen sieren als ze:
* tussen de regels doorlezen;
* bij reacties de dingen niet uit hun context gehaald worden.

Ik doe hier een aardig boekje open. Ik ben oprecht benieuwd wat er gaat komen.
Gebruikers-avatar
petra66
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 345
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2005 12:46
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Ik lees altijd alle kritieken en opmerkingen die over het forum gegeven worden aandachtig. Maar heb nog niet de behoefte gehad om ergens op te reageren. De tijd is nu aangekomen dat ik wel mijn gedachte op papier zet.

Zoals bij iedere vereniging/club/forum wordt je lid en om lid te worden/en te blijven heb je je aan een aantal regels te houden. Zo ook op dit forum. Als de regels je tegenstaan kan je altijd besluiten om geen lid te worden of ergens anders je heil te zoeken. Natuurlijk is het netjes en gepast dat de crew/team luistert naar haar leden en veranderingen aanbrengt als dat nodig blijkt te zijn. Maar moet je met alles mee gaan. Ik denk van niet.

De laagdrempeligheid en het klakkeloos dumpen van foto's waar ik de laatste tijd steeds meer over lees en zie wordt voor een groot gedeelte door de markt veroorzaakt. Tegenwoordig is het voor bijna iedereen betaalbaar om een slr aan te schaffen en daar mee aan de gang te gaan. Dit is ook echter gelijk het probleem. Een paar jaar geleden werd er bewust gekozen voor een slr omdat iemand met zijn hobby in fotografie serieus aan de slag wilde gaan. Je aansluiten op een forum om daarvan te leren was een logische en bewuste keuze. Tegenwoordig ligt dit toch wel anders. Je koopt een slr en het internet voorziet je in allerlei mogelijkheden om je foto's te plaatsen. Ook ons forum krijgt daarmee te maken. En je ziet steeds vaker ondoordachte kiekjes zonder enige bewerking. Dit wil niet zeggen dat je als forum daarin mee hoeft te gaan of te accepteren. Zoals ik in het begin van mijn betoog als geschreven heb. Er zijn regels en daar heb je je aan te houden. Er daar is niets mis mee. Doe je dat niet, jammer maar dan worden je foto's niet geaccepteerd of weggehaald.

Er zijn nu ruim 8500 leden, en je kan niet iedereen tevreden houden. Wat je wel kan doen is je vast te houden aan het doel en de visie van het forum. En het feit dat de crew/het team zich continue moet verontschuldigen cq. uitleg moeten geven omdat er een aantal mensen vinden dat ze het allemaal veel beter kunnen is voor mij echt niet nodig.

Aan al die "beste stuurlui" zou ik willen zeggen als het je niet aanstaat zoek wat anders of richt je eigen forum op.
Een aan de crew/team wil ik nog even kwijt. Mijn complimenten hoe jullie dit fantastische forum draaiende weten te houden. 8500 leden zegt genoeg, zou ik zeggen. En als dat er een paar honderd minder worden omdat een aantal mensen moeite hebben met de regels das dan jammer. Gewoon lekker doorgaan.

Gr. Petra
[size=75][color=bleu]Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voor je valt.[/color][/size]
http://foto.petraderuiter.nl
Gebruikers-avatar
Miccie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3175
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2006 15:42
WoonplaatsCOLON Schinnen (Zuid-Limburg)

@Ytos

Snap ik het nu goed dat als je een serie niet ter expo wilt aanbieden maar wel vind dat ze goed zijn en dus feitelijk geen specifieke beoordeling wilt vragen je deze series niet meer kunt posten?

Met geen specifieke beoordeling bedoel ik dus dat ik het aan de leden overlaat om de foto's zelf op waarde te schatten en hierover een reactie te plaatsen.

Dit zijn dus series die ik vroeger in de showcase zou hebben geplaatst.

Groet, Michel
Amateurs worry about equipment, professionals worry about money, masters worry about light.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar