Weet iemand iets over de cashback akties Canon voor 2007

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

jvanarkel schreefCOLONmisschien is dat ook als gevolg van wet en regelgeving in de diverse landen in de wereld, maar het zou Canon sieren om de band met de tussen handel te verbeteren. :D :lol:
Euhm... does "Crown" ring a bell? :lol:. Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen...

Anyway, het verschijnsel komt, zoals zo veel van dit soort dingen, overgewaaid uit de USA. Daar is cb de normaalste zaak van de wereld op bijna alles. Credit card bedrijven bijvoorbeeld geven geld terug als je veel hun CC gebruikt (op die manier "belonen" ze de consument om met hun CC te betalen - in werkelijkheid is 't meer een soort verkapte staffel-korting op de rente die je betaalt :twisted: ). Het wordt ook wel met huizen gedaan - dan kun je meer lenen met huis als onderpand, terwijl je een deel van het geld via de verkoper als cash in handen krijgt.

Coupons zie je daar trouwens ook wel veel, maar dat werkt hier in Europa minder - ook al omdat er ook daar mee gefraudeerd wordt (werd?).
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

Mon schreefCOLONHoe snel zijn ze met uitbetalen eigenlijk? Ik kocht de 30D binnen de caschback periode en heb de boel opgestuurd naar England..

gr Mon
ja ik ook voor mijn 30D, maar ik heb het naar Ierland gestuurd??
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
Marx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1667
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2005 12:29
WoonplaatsCOLON Noord Holland

klopt, tipperary in ierland naar het canon promotion centre.

duurt gemiddeld tussen de 3 en 5 weken.
Bij mij in beide gevallen voor zowel de 30d als de 17-85 net binnen 4 weken binnen.
Gebruikers-avatar
Mon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 17 Jan 2006 21:39
WoonplaatsCOLON NB Veghel
CONTACTCOLON

och zei ik Engeland ik bedoelde Ierland natuurlijk!!! whoeps foutje 1 landje verder.. :lol:
dulfer
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007 11:31
WoonplaatsCOLON Katwijk

Is het waarschijnlijk dat de cashback op de EF lenzen verlenging krijgt? Net als nu met de 400D het geval is?

Ik was in het volledige voornemen de Canon EF 70-200mm L IS aan te schaffen. Helaas is er eind juni wat tussengekomen, waardoor het feest financieel niet door kon gaan. Uiteraard wil ik het juweel wel graag hebben, maar zou ernstig balen als er vlak na aanschaf weer een cashback op losgelaten wordt (net als bij m'n 400D het geval was :twisted:).

De andere optie zou een vakantie naar de US zijn (in het kader van 'als je er toch bent...'). Zelfs zonder cashback zijn het daar zeer interessante prijzen... maar uiteraard de voorkeur in Nederland met het oog op garantie.
[size=75]Canon EOS 40(0)D[/size]
pl119
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2006 15:25

Hoi,

Week of zes geleden alles opgestuurd ( 400D en 70-300mm lens ) en nooit meer wat gehoord/gezien.
Geen bevestigingsmail, geen centjes.
Tot twee keer toe het digitale formulier van Canon vervolgens ingevuld en gevraagd hoe het zit. Daar wordt gewoon niet op gereageerd.
Ik baal!

:evil:

mvg,

Kees
Onyx
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1153
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2006 18:19
WoonplaatsCOLON Twente a/d Rijn

Niet zo ongeduldig. Bij meer mensen heeft het meer den twee maanden geduurd :D
[url=http://www.eosdigitaal.nl][img]http://www.onyxonline.nl/External/EosBanner1.gif[/img][/url]
Gebruikers-avatar
roadkill
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 152
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2004 22:01
WoonplaatsCOLON Ridderkerk

pl119 schreefCOLONHoi,

Week of zes geleden alles opgestuurd ( 400D en 70-300mm lens ) en nooit meer wat gehoord/gezien.
Geen bevestigingsmail, geen centjes.
Tot twee keer toe het digitale formulier van Canon vervolgens ingevuld en gevraagd hoe het zit. Daar wordt gewoon niet op gereageerd.
Ik baal!

:evil:

mvg,

Kees
Ik heb vandaag mijn tweede deel terug gekregen.
Het eerste deel had ik al veel eerder terug gekregen. Een mailtje en één telefoontje later, en een paar weken geduld :wink: , zie daar.... 165 Euro op mijn rekening erbij.

Oh ja, 0900 0400 122.
Uit het bericht van Anthony. pagina 10 van dit topic :wink:

Marco.
Canon 30D / EF 50mm f1.8 Mk I / 24-105 f4 [color=red]L [/color]IS USM / 70-200 f4 [color=red]L [/color]IS USM
pl119
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2006 15:25

Dank voor het telefoonnummer.
Zal morgen eens gaan bellen!
Daarna zal ik posten hoe en wat.

mvg,

Kees
Gebruikers-avatar
Bagtjuh
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2333
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2005 15:25
WoonplaatsCOLON Veenhuizen

Vandaag de €100 voor de 30D terug gekregen.

Laatste week van juni alles opgestuurt dus naar mijn mening redelijk snel afgehandeld.
Only after the last tree has been cut down.....only when the last river has been poisoned........only when the last fish has been caugth......only then you will find out that money can not be eaten......Lets all take care of mother earth!!
Jan84
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 30 Mrt 2005 18:37

Begin Juli de papieren opgestuurd en nu bijna 600 euro terug, ik vind t vlot hoor, had het niet voor eind van de maand verwacht.
Canon Eos 7D Body ,Canon 17-55mm F/2.8 , Canon EF 70-200mm F/2.8 L iS , Canon EF 100-400mm F/4.5-5.6 L USM iS , Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro, Sigma 10-20mm F/4-5.6, Canon EF 1.4x II ,Canon 430EX Speedlite
Gebruikers-avatar
roadkill
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 152
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2004 22:01
WoonplaatsCOLON Ridderkerk

Hmmm, ik heb zelfs teveel terug gehad bedenk ik mij.
Ik heb een 30D body gekocht = 100,-
een 70-200 f4 IS USM = 120,-
en een 24-105 f4 IS USM (bulk dus zonder originele doos en streepjescode)
toch 45,- voor terug gekregen. :?

Weet nou niet zo goed wat ik er mee aan moet. Terugstorten of afwachten of ze er zelf achterkomen.

Marco.
Canon 30D / EF 50mm f1.8 Mk I / 24-105 f4 [color=red]L [/color]IS USM / 70-200 f4 [color=red]L [/color]IS USM
fireblade

Ik heb de 100 euro van mijn 30D teruggehad. Heb ik tweede week van juni ingediend.

Gr. Chris
Gebruikers-avatar
Wingie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 21:32
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Nou ik heb mijn geld ook nog niet terug maar ook geen mail dat e.e.a. is aangekomen (17/6 verstuurd)


Formulier op canon site ingevuld maar mooi geen kopie van ontvangen of een antwoord binnen 48 uur.

Vandaag daarom maar 0900 nummer gebeld (tegen mijn principes) wordt je doorverbonden naar de rimboe, krijg je een bandje met openingstijden (uh ja ik bel op het tijdstip dat jullie open zijn hoor) met de melding dat je kunt inspreken nou mooi niet dus want voicemail box is vol.

Of te wel tot nu toe vindt ik Canon en hun wijze van communiceren mooi <piep>. Heb ook al eens eerder de helpdesk gebeld en die hebben ook het iq en verstand van een uitzendkracht heel beleefd maar ze weten nix. Oh ja ook een duur 0900 nummer.
I'm new in this line of business, so spare me ;-)
Canon 7D / 15-85 / 70-200 IS / 10-22 / Sigma 150-500 / 50 F1.8, Grip en andere hulpmiddelen
Gebruikers-avatar
Dumber
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2006 19:34
WoonplaatsCOLON Houten
CONTACTCOLON

Dank voor het opbrengen van dit topic..
Ik krijg ook nog 200 euro en dit heb ik nog steeds niet mogen ontvangen.
Aanvraag al gedaan ergens in Juni. :evil:

Morgen ook maar eens bellen.
pl119
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2006 15:25

Wingie en Dumber.............
Ik dus precies hetzelfde!!!!
Niets gehoord of gezien. Dom bandje. Voicemails ingesproken. Mails gestuurd...........helemaal niets!

WAARDELOOS!!!! :evil:
Gebruikers-avatar
Dumber
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2006 19:34
WoonplaatsCOLON Houten
CONTACTCOLON

Ik heb ook nog geen reactie mogen ontvangen.
Ik probeer het nog een paar keer deze week en anders bel ik Canon Nederland. Laat hun het dan maar uitzoeken.
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Ik zeg niets......
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
Nettie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 994
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2005 13:06

Ik heb eindelijk bericht van canon gehad.
Ik heb mijn formulier half juni op de bus gedaan.
Vorige week maar eens een mailtje er tegen aan gegooit en afgelopen vrijdag bericht gehad dat ze mijn aanvraag in behandeling hebben genomen :!:

groetjes Annette
-------------------------------------------------------
Nee ik heb geen onderschrift waar al mijn fotogear in genoemd is !!!
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Op 9 juli 2007 cashback gevraagd voor 300 F4L IS en Extender EF1.4 en op 7 augustus 2007 geld (135,00) keurig op rekening ontvangen. Wacht nu nog op cashback voor 70-200 F4L IS (heb deze ivm late aankoop lens) pas op 19 juli aangevraagd.
Dus dat loopt tot op heden prima.

henk
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar