Wendy @ Gerben [update: +2]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
gerben_cadee
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 575
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2006 12:32
CONTACTCOLON

Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en een oproep gedaan op een forum voor een model voor een shoot, deels locatie, deels huiskamerstudio.. Wendy durfde het wel aan, en zowaar m'n eerste 'echte shoot' kwam tot stand...
direct daarna een weekje op vakantie en nogal stressvolle eerste weken weer terug op het werk, dus nu pas de eerste resultaten...

Met dank aan haar vriend die bereid was te figureren voor een paar duo foto's!

1:
Afbeelding

2:
Afbeelding

3:
Afbeelding

4:
Afbeelding

5:
Afbeelding
Ofcourse my 40D is a point and shoot camera! If I don't point I get the strangest results, and if I don't shoot I don't get anything at all!
www.gerbencadee.nl
Gebruikers-avatar
Owl
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 311
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005 15:21
WoonplaatsCOLON Annen

Mooi gedaan zo'n eerste keer. Is er bewust op foto 2 nog wat kleding zichtbaar rechtsonder? De foto zou als dat niet zichtbaar was geweest een stuk spannender zijn.
/ * Geen commentaar */ [size=75]EOS 30D | Sigma 17-35/2.8-4.0 HSM | Canon EF 24-70/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM | 430EX | Canon 50/1.8 II[/size]]
Gebruikers-avatar
gerben_cadee
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 575
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2006 12:32
CONTACTCOLON

Owl schreefCOLONMooi gedaan zo'n eerste keer. Is er bewust op foto 2 nog wat kleding zichtbaar rechtsonder? De foto zou als dat niet zichtbaar was geweest een stuk spannender zijn.
1e keer model is wel heel erg wennen hoor.. iemand die gewend is voro de camera te staan, haar eigen ideeen en poses heeft, en haar eigen 'doel' voor de shoot.. is heel anders dan de vrienden en bekenden (en niet te vergeten de kids) die onder m'n lichtjes gestaan hebben :)

de kleding was een compromis. als ik die had willen croppen was ik de lijnen van de armen kwijtgeraakt.. (en die wilde ik een natuurlijk einde geven zegmaar)
Ofcourse my 40D is a point and shoot camera! If I don't point I get the strangest results, and if I don't shoot I don't get anything at all!
www.gerbencadee.nl
Gebruikers-avatar
Owl
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 311
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2005 15:21
WoonplaatsCOLON Annen

gerben_cadee schreefCOLONde kleding was een compromis. als ik die had willen croppen was ik de lijnen van de armen kwijtgeraakt.. (en die wilde ik een natuurlijk einde geven zegmaar)
Ik bedoel eigenlijk dat je het tijdens de opname had kunnen voorkomen. Als de dame net iets meer naar links was gaan staan (heel klein stukje was genoeg), dan had ze achter haar vriend gestaan, en was haar kleding niet meer te zien. Het bovenste randje van zijn broek had je dan eventueel nog kunnen croppen.
Maar zoals al gezegd. Mooi gedaan voor de eerste keer.
/ * Geen commentaar */ [size=75]EOS 30D | Sigma 17-35/2.8-4.0 HSM | Canon EF 24-70/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM | 430EX | Canon 50/1.8 II[/size]]
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Was mijn eerste shoot maar zo!
Mooi licht, mooi ontspannen modellen, mooie poses.
Ik vind het wel goed hoor!

pp
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

erg mooi, de laatste spreekt me vooral aan.

Volgens mij ken ik haar overigens, van een ander forum (dierenforum), kan dat?
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

mooie reeks, wel een kleine voorkeur voor de tweede opname.
grt,bouk.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar