Weet iemand iets over de cashback akties Canon voor 2007

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

formulier voor de kit eind juni op de post gedaan (aangetekend) en op 1 augustus had ik het geld op mijn rekening.. :D
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
pl119
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2006 15:25

Ik kan mailen en bellen wat ik wil.

0900-2022915
0900-0400122

Niemand helpt me verder en geen centjes op de bank.
Begin juni alles netjes opgestuurd naar Ierland.

Waardeloos! :evil:
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Heb je wel tussentijds bericht gekregen dat je aanvraag ontvangen was en heb je een kopie bewaard?
Op mijn aanvragen ontving ik berichten, dat wanneer ik binnen 20 dagen niets gehoord had ik op www.submissionstatus.com moest inloggen om mijn aanvraag te controleren (met een daarbij behorend codenummer).
Vreemd als je zelfs dit niet hebt ontvangen. Mogelijk heb je wat aan het emailadres van de "klantenservice".
Op 2 van mijn 3 aanvragen heb ik inmiddels het geld ontvangen.

Succes.
Henk
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

En ik hoop ook dat je ze aangetekend hebt verstuurd voor de zekerheid... Is wel zo veilig als je die cash-back doet.. Je krijgt er een mooie som voor terug en dan heb ik daar die paar euro voor het aangetekend versturen ook wel voor over... :D
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
Wingie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 21:32
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Hier ook nog steeds niks heb inmiddels wel met Canon contact gehad en mini excuses van ze gehad. Zit nu weer te wachten ze hebben een mailtje naar Ierland gestuurd (heb er een cc van gekregen) maar nog geen reactie hierop. Dus maar weer gemaild maar persoon is pas dinsdag weer aanwezig.
I'm new in this line of business, so spare me ;-)
Canon 7D / 15-85 / 70-200 IS / 10-22 / Sigma 150-500 / 50 F1.8, Grip en andere hulpmiddelen
pl119
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2006 15:25

Niks aangetekend en geen copy.
Dom :(
Te goed van vertrouwen.
Ook dom :oops:

Ik kan naar 130 euro fluiten! :evil:
-Sarah-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 15:18
CONTACTCOLON

Misschien niet helemaal on-topic maar voortvloeiend uit dit onderwerp.

Heeft Canon elk jaar deze Cashbacks? Ik ga een nieuwe camera aanschaffen en dacht aan een 30D maar met de komst van de 40D denk ik die aan te schaffen in plaats van de 30D.

Vandaar dat ik mij afvroeg of deze Cashbacks een terukerend fenomeen zijn? Het zou zonde zijn als ik hem gekocht had en er 2 maanden later achter kom dat er dan een Cashback is.

Wie kan hier meer over vertellen???

Groetjes
[size=75]Canon EOS 7D | Canon PowerShot G7 | Canon EF-S 18-55mm/F3.5-5.6 II | EF 24-105mm f/4L IS USM l Tamron 28-75mm/F2.8 | Canon 70-200mm/F2.8L IS l Canon Speedlite 580EX | En kleinigheden...[/size]
Proximus
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2007 07:09
WoonplaatsCOLON Hardegarijp

De cash back actie zuigt aan alle kanten!!!

Twee keer wat opgestuurd niets gekregen.
Het is omdat ik nu een Canon body heb, maar voor de rest GEEN canon voor mij. Canon Nederland wil je ook niet helpen. Heb al gebeld en gemaild geen reactie en over de telefoon wisten ze mij ook niets te vertellen.

De camera is goed hoor, maar de service is klote!!

Sorry van het taal gebruik maar ik moest het even kwijt.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Proximus schreefCOLONDe cash back actie zuigt aan alle kanten!!!
Twee keer wat opgestuurd niets gekregen.
Jammer, ik heb 4 op 4 geen problemen ondervonden.
Ik kreeg wel steeds een e-mail ter bevestiging en het duurde al met al zo'n 6 weken per keer.

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Ik zie in je eerdere berichten dat de leverancier mogelijk camera4all is.
Wellicht dat die firma overhoop ligt met Canon????
(Ze leveren apart een EOS 400D NL/FR/ES handleiding en dat zou op grijze import kunnen duiden).

Neem eens contact op met de leverancier.

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
CanonJacky
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2007 18:43

Ook ik heb de cashback nog niet op mijn rekening zien verschijnen.... Heb wel tussentijds (nu 4 weken geleden) een keer een mail gehad dat ze het erg druk hadden vanwege het grote succes van de actie en dat het daardoor (wat) langer zou kunnen duren....
Ik wacht nog even af en anders ga ik maar eens een keer bellen om te vragen hoe het ervoor staat, maar ik ga er op dit moment (vanwege hun mailtje) maar vanuit dat de cashbackaanvraag wel ontvangen hebben.
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Verschrikkelijk jammer dat dit niet bij iedereen goed gaat. Begrijpen doe ik het ook niet helemaal. Ook mijn derde verzoek is keurig binnen de termijnen afgehandeld en ook dit bedrag staat sinds vandaag op mijn rekening. Mij hoor je dan ook niet klagen. Ik wens iedereen die tot op heden minder geluk heeft gehad dat het ook bij hen nog goed komt. Dat moet toch kunnen lukken, zou je zeggen.

Groet,
Henk
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
Proximus
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2007 07:09
WoonplaatsCOLON Hardegarijp

boels069 schreefCOLONIk zie in je eerdere berichten dat de leverancier mogelijk camera4all is.
Wellicht dat die firma overhoop ligt met Canon????
(Ze leveren apart een EOS 400D NL/FR/ES handleiding en dat zou op grijze import kunnen duiden).

Neem eens contact op met de leverancier.

Jan
Ik ga wel even contact opnemen met Camera4all, maar het is iets tussen mij en Canon en niet Camera4all en Canon. Niet geschoten altijd mis, dus proberen kan altijd. Al heb ik wel sterk het vermoeden dat Canon mij mooi voor 95 euro heeft opgelicht.
Gebruikers-avatar
sillysil
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 03 Mrt 2005 20:27

CanonJacky schreefCOLONOok ik heb de cashback nog niet op mijn rekening zien verschijnen.... Heb wel tussentijds (nu 4 weken geleden) een keer een mail gehad dat ze het erg druk hadden vanwege het grote succes van de actie en dat het daardoor (wat) langer zou kunnen duren....
Ik wacht nog even af en anders ga ik maar eens een keer bellen om te vragen hoe het ervoor staat, maar ik ga er op dit moment (vanwege hun mailtje) maar vanuit dat de cashbackaanvraag wel ontvangen hebben.
Same sjips here!

Ook nog geen geld, zelfde mailtje gehad (bevestiging dat ze de aanvraag binnen hebben) over dat het wat langer zou gaan duren bla bla bla, heb ze net maar een mail gestuurd over hoe het nou zit!
Wanneer zal ik het antwoord krijgen? over een week of 6 :evil:

Erg slechte service dit.
anthony
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2006 18:30
WoonplaatsCOLON regio rijnmond
CONTACTCOLON

anthony schreefCOLONNetjes een mailtje dat het langer kan duren...
Moet helemaal goed komen.
Beste Anthony,

Bedankt voor uw deelname aan de EOS 20th Anniversary Cash Back actie.

Als gevolg van het onverwacht grote succes van de 20th Anniversary campagne verwachten wij enige vertraging met de verwerking van uw aanvraag. Dit kan er helaas toe leiden dat u het retourbedrag iets later zult ontvangen.
Wij zijn zeer druk bezig met de verwerking van de aanvragen en proberen alles tijdig af te handelen.

Voor antwoorden op vragen over de verwerking van uw aanvraag, belt u gratis naar 0900 0400 122.

Canon biedt excuses aan voor het ongemak dat deze situatie wellicht kan veroorzaken en hoopt uw Cash Back aanvraag zo spoedig mogelijk te verwerken.


Canon Europa NV

Niet allemaal gaan lachen... maareh ik heb weer een mailtje... PROEST..


Geachte ANTHONY ,

Bedankt voor uw deelname aan de EOS 20e verjaardag cash back actie. Wij hebben uw aanvraag ontvangen op 08/09/2007 en zijn nu bezig met het verwerken van uw aanvraag.

Als u uw geld terug niet binnen 20 dagen ontvangt, log dan met de volgende gegevens in op www.submissionstatus.com om uw aanvraag te controleren:

E-mailadres: #############
ID-code: R050#####

Per geld terug aanvraag is er slechts één ID-code.

Met vriendelijke groet,

Canon Europa N.V.

Wij verzoeken u niet te reageren op dit bericht. Dit is een automatisch gegenereerd bericht en op uw antwoord wordt niet gereageerd.
www.hamond.nl
Proximus
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2007 07:09
WoonplaatsCOLON Hardegarijp

Het is nu 10 weken later en nog geen enkel bericht van Canon :evil:

Ik had de formulieren evengoed in de kliko kunnen donderen, het resultaat is het zelfde. :x
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Proximus schreefCOLONHet is nu 10 weken later en nog geen enkel bericht van Canon :evil:
Ik had de formulieren evengoed in de kliko kunnen donderen, het resultaat is het zelfde. :x
Wat was de reactie van camera4all?

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Proximus
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2007 07:09
WoonplaatsCOLON Hardegarijp

boels069 schreefCOLON
Proximus schreefCOLONHet is nu 10 weken later en nog geen enkel bericht van Canon :evil:
Ik had de formulieren evengoed in de kliko kunnen donderen, het resultaat is het zelfde. :x
Wat was de reactie van camera4all?

Jan
Ik heb nu eindelijk 1 email van Canon.
Ben bebieuwd voor wt, de camera (80 euro) of de flitser (15 euro).
Gebruikers-avatar
hippo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 569
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2006 16:22
CONTACTCOLON

Als het goed is heb je ook een code gekregen en kun je op : www.submissionstatus.com zien hoever het met de transactie staat.

henk
Canon 40D/BG-E2 - Canon 50 mm F1.8 II - Canon EF 24-105 mm F4L IS USM - Canon 430 EX - Panasonic Lumix TZ 10
JeeA
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2007 22:54

Ik heb vandaag mijn eos400d gekregen. Heb net het formulier online ingevuld en geprint. Ik heb op het knopje registreer gedrukt. Moet ik nu ook nog een bevestigingsmail krijgen of zo? Hij blijft namelijk ook gewoon op dat print beeld staan en gaat niet echt naar een scherm waarop staat dat registratie is gelukt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar