Flimmer en Fokke [naakt]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Ik kreeg de gelegenheid eens met Flimmer te werken, en mijn verwachting kwam helemaal uit: da's erg leuk! Naast wat portretjes, hebben we ook wat artistiek naakt gedaan, waarvan hier een selectie. Ben op zoek geweest naar interessante vormen, om zo het naakt wat abstracter te maken. Lijkt het ergens naar?

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op fokkedeboer, in totaal 4 keer gewijzigd.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Allette
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1110
GeregistreerdCOLON 19 Mrt 2006 21:43
WoonplaatsCOLON Borger
CONTACTCOLON

Hey fokke prachtige serie en zoals je weet zijn 3 en 4 mijn favoos!!

(op de laatste zie ik nog een softbox o.i.d)
Who cares|als je|er maar mooie|foto's mee maakt|toch?|
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Mooie serie Fokke, en hoewel ik erg van experimenteren hou zijn in dit geval de iets traditionelere poses van 2 en 6 mijn favorieten. (Als nu nog iemand 1 en 5 noemt zijn ze dus allemaal geweldig) Mooie sobere verlichting bij de zwarte achtergrond ook
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Jen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 674
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2007 20:01
CONTACTCOLON

Ik heb meestal niet zoveel met naaktfotografie maar nummer 1 is schitterend!!
[size=75]<i>Since january 2007 Eos 400D shooter...</i><b>
Check ook eens mijn website <a href="http://www.jenneferhessels.nl">jenneferhessels.nl!</a></b>

[/size]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Allette schreefCOLON(op de laatste zie ik nog een softbox o.i.d)
Goed gezien! Intussen weggewerkt ;)
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
V-max
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2005 16:26
WoonplaatsCOLON Enter

Hele mooie serie met de eerste als uitschieter
Gebruikers-avatar
gerben_cadee
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 575
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2006 12:32
CONTACTCOLON

Goed bezig fokke!
(flimmer: weer sterk als altijd!)

maar... uiteraard wel weer wat aanmerkingen :)
foto's 1 en 2 zijn mooi, maar hadden m.i. iets sterker mogen zijn qua toon. Nu loopt het haar (hier op deze monitor, die niet helemaal optimaal staat) nogal dicht terwijl het lichaam redelijk grijs is.. met name het lichaam had iets meer kracht mogen krijgen of juist iets meer richting high key.. nu is het net geen van beide zegmaar..
en de rimpeltjes in het laken.. haar billen zakken er net in weg en dat doet haar geen recht zegmaar..
De pose van de handen op 2 is erg sterk (en als je dat zou croppen zegmaar dan vervallen beide bovenstaande aanmerkingen :)

3: Hmm... een van m'n favoriete onderwerpen bij nudes.. maar deze doet het voor mij net niet.. volgens mij was hij een stuk sterker geworden wanneer je met je camera iets naar beneden gegaan was.. vind het nu iets te open en bloot zegmaar... Wel heel mooi qua toon deze!

4: merkwaardige pose maar mooi uitgevoerd

5: idem, alleen jammer dat de achterkant helemaal wegloopt in de zwarte achtergrond.. hier zou een heeel klein vullinkje van links denk ik wonderen gedaan hebben

6: PRACHTIG! kan ik niets anders over zeggen...
Ofcourse my 40D is a point and shoot camera! If I don't point I get the strangest results, and if I don't shoot I don't get anything at all!
www.gerbencadee.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar