Reacties op "Foto van de Maand"

ModeratorCOLON Global Moderators

fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

@digilike: Het EOS Expo Team buigt zich momenteel over de vraag of de 'foto van de maand' in een andere vorm te gieten is. De foto's van de maand JULI zijn door de crew genomineerd en gekozen, maar dat zou ook best anders kunnen. Nog even geduld, er wordt over nagedacht.

(Bijvoorbeeld: Het EOS Expo Team maakt een selectie uit de foto's die in een maand op het forum zijn geplaatst en vervolgens wordt de keuze voor de foto's van de maand door de leden gemaakt.. Het is een WIP.. :) )
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Dat is bijvoorbeeld een optie inderdaad :)
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Stomme vraag, waar staan ze??
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
johannes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 234
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2005 17:53
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Is het een idee om per categorie een foto van de maand te kiezen, we hebben nu 2 x een foto van de maand topic gehad, en de helft van de foto's komt uit de categorie mensen.
3 camera's, 3 lenzen, 12 gb geheugenkaarten, 1 flitser, 2 tassen, 3 statieven, 1 afstandsbediening.
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Nee, vind ik niet, dan wordt het allemaal weer te uitgebreid. Het komt vast nog wel dat een macro- of landschapsfoto het wint van een mensenfoto.

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Expositie-Commissie
EOS Expo Team
EOS Expo Team
BerichtenCOLON 645
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2007 18:30
WoonplaatsCOLON EOSDigitaal
CONTACTCOLON

Het EOS Expo Team wil de eosdigitaalleden de 'Foto van de maand AUGUSTUS' laten kiezen. De foto's zijn door de commissie geselecteerd omdat ze positief zijn opgevallen. De foto's die door jullie worden gekozen tot foto van de maand AUGUSTUS blijven in de Foto Expositie onder 'Foto van de maand' staan. Meer info vind je hier.

Het EOS Expo team hoopt dat deze formule bevalt en dat er massaal gestemd gaat worden. :D

Stemmen op de foto's kan in de poll in deze link:
http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=42485
De Expositieruimte, je mooiste foto's in een hoekje
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ik heb zojuist gestemd. Goed principe, eerst een voorselectie en dan kunnen stemmen.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

PP schreefCOLONIk heb zojuist gestemd. Goed principe, eerst een voorselectie en dan kunnen stemmen.
PSIES... DIT mag wat mij betreft, zo blijven !

En ik heb nog wel een commentaartje op een keuze van een foto van een van de fotografen uit de selectie van Juli, maar goed.... ik zat niet in de selectiecommissie (wat zou IK dáár nou moeten doen ;)), dus ik ga niet zeuren.
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
fotoborst
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 433
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2005 00:07

Gaaf zo, al die mooie foto's op een rij........ :D :D
principe heeft helemaal mijn instemming... (alsof dat ertoe doet)
paar punten...., poll staat niet in de rubriek "foto vd maand" maar in overig....????
Niet één portret gezien (wel 2 dezelfde kikkers), was dat helemaal niks in augustus? enne, ik moest ff zoeken voor de topic van wardie (had deze nooit gezien), is het mogelijk een link te leggen tussen een foto en het betreffende topic?

nog ff over mijn eerste punt, je krijgt zo iedere maand een mooie "best of..." compilatie, graag deze opvallend stallen op de website.... 8)
paulvandijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Nijmegen
CONTACTCOLON

opvallend veel dieren ook ja (en dan die twee kikkers, enkel die eerste was misschien wel genoeg geweest :) )

die kikker vond ik wel meteen de mooiste, maar ik heb om de vele dieren op een foto zonder dieren (zover ik kon zien) gestemd :twisted: (die ik overigens ook erg erg mooi vind)
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

@ fotoborst en paulvandijk: Jullie suggesties worden overgebracht aan het EOS Expo team.
Voor wat betreft de poll: Deze staat om praktische reden in 'Overig Fotogerelateerd'. Uiteindelijk komen de foto's die door jullie zijn gekozen in de Foto Expositie onder 'Foto van de maand AUGUSTUS'.

Opvallend veel dieren, macro's en landschappen deze keer en vorige maand opvallend veel mensen: Het kan dus wisselen en wil niet zeggen dat er deze maand in 'Mensen' geen goed werk is aangetroffen. :wink:
De boomkikkers komen overigens uit twee series van twee verschillende inzenders.
Deze maand heeft de commissie geen hele serie geselecteerd.

Bedankt voor de input!
zebra
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 597
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2006 20:09
WoonplaatsCOLON B Limburg-Maaskant
CONTACTCOLON

Tof initiatief om de leden uit een voorselectie te laten kiezen. Foto van de maand door de leden gekozen : zo w het dus echt een forum voor en door de leden! :D

Bij deze dus ook gestemd (waren overigens wel allemaal mooi).

mvg Zebra
[url]http://www.dannybeuten.net[/url]
Giuseppe
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mrt 2007 20:17
WoonplaatsCOLON Enschede

Erg leuk. Doe eht zelf ook op een ander forum (waar de kwaliteit natuurlijk van een ander niveau is ;)).

Indrukwekkend de kwaliteit die er tentoongesteld wordt en daardoor zeer moeilijk om te kiezen.....
Beginner: EOS 300D | Kitlens 18-55 | EF 55-200 F4 USM
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Prima Idee :lol:
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
CaNonTruDy
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2006 18:48
WoonplaatsCOLON Waar het huis staat

Volgens mijn kalender is het september...
ging over de foto van juli, of snap ik het niet.
Waar is augustus dan gebleven?

En waarom die angstvallige veiligheidsmarges en omtrekkende bewegingen? Waar is de onderbouwing en de mening van de forumleden?
Of heb ik weer iets gemist?

Trudy
[size=75]Lach naar het vogeltje.[/size]
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

CaNonTruDy schreefCOLONWaar is augustus dan gebleven?
HIER ! :P
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
CaNonTruDy
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2006 18:48
WoonplaatsCOLON Waar het huis staat

Dat klopt echt niet hoor, ik zie een foto die in januari gemaakt is... volgens het kader of maak ik me hier weer eens te druk?
Ik breng uiteraard een stem uit!!!!
En scherp de regels nog maar eens aan zou ik zeggen.

Trudy
[size=75]Lach naar het vogeltje.[/size]
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

CaNonTruDy schreefCOLONDat klopt echt niet hoor, ik zie een foto die in januari gemaakt is... volgens het kader of maak ik me hier weer eens te druk?
Het gaat erom dat de foto in de desbetreffende maand, in dit geval dus augustus, gepost is op het forum......dus mijn inziens klopt het wel. :wink:

Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Target
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2698
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2005 11:43
WoonplaatsCOLON Wuustwezel ( België )
CONTACTCOLON

Door tijd gebrek kijk ik niet op alle subfora en zo mis ik dus heel wat blijkt nu

ik vind het allen bijzonder mooie foto's.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar