Handen

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Alweer een paar maandjes geleden gemaakt deze collage gemaakt, bij de doop van ons kleine nichtje (het babyhandje). De andere handen zijn van haar zusje, haar moeder en haar oma (ja klopt: een jonge oma!!)
Om verschillende redenen is de collage mij dierbaar, maar zou toch graag jullie commentaar erop willen loslaten :wink: .

Afbeelding
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Wat een geweldig idee. Ik vind het goed uitgewerkt.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

De kleurtoon en compositie zijn MOOI !!!
En misschien tóch.... een tikkeltje minder "geel" ...??

Maar ik kan me voorstellen dat je met zoiets als déze samenstelling van beeld, heel erg blij bent ! Erg mooi gevonden en uitgevoerd, maar dus misschien nét een tikkeltje "koeler" .. niet veel !
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Leeuwtje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2006 19:57

Mooi gedaan en leuke afwerking
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Gewoon erg mooi gedaan, Ina!! Ik ben het wel een klein beetje eens met Wheely, dat de basistoon iets minder geel zou mogen zijn. De kleur van de handen is mooi zo, die hoeft niet anders te worden, maar het doek (?) op de onder/achtergrond mag van mij wat minder gekleurd zijn. Het trekt iets teveel aandacht zo (vind ik).
Het Fries eronder vind ik ook erg leuk! In eerste instantie denkt deze hollander met een Friese vader, dat het in het nederlands staat (jou, mij, ... ) maar dan ineens zie ik dat het Fries is. Klein zeurpuntje nog: de spatiëring in "Jou" is niet consequent: de J en de O staan dichter bij elkaar dan de O en de U.

Je bent terecht trots denk ik zo!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Dr. Strooi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2005 17:41

Ziet er heel goed uit.
Leuk bedacht en mooi uitgewerkt!
Wie goed tegen kou kan heeft lang zomer.
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Nou, nou, wat veel reacties in zo'n korte tijd! En dan ook nog zulke positieve reacties.....ik word er helemaal blij van :D . Bedankt allemaal!!

Over de kleur: ik kan eigenlijk weinig 'geel' ontdekken, maar juist wel ietsje te veel 'rose'.
Toen ik deze collage heeeeeeel groot heb laten afdrukken, hebben ze die kleur iets terug gebracht, zodat het nu, op de afdruk, neigt naar het grijzige. Is idd mooier.
De spatiering in 'JOU' klopt inderdaad niet Fokke, helaas zag ik dat pas toen ik'em heeeeeeel groot in handen had....jammer hè!
De tekst is overigens van 'de Kast'; in hun nummer NIJE DEI zijn dit de eerste regels van het refrein.

Overigens de kritiek die ik zelf hierop heb (en ook van jullie had verwacht :wink: ) is dat ik de laatste foto wat rommelig vind. Maar de baby werd moe en moest huilen, dan liggen die handjes gewoon niet meer stil en kan je niets meer regiseren :wink:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Mijkeltje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2007 17:55
WoonplaatsCOLON Zutphen
CONTACTCOLON

Gewoon mooi... De laatste is idd misschien wat 'rommelig', maar voor de rest kan ik alleen maar zeggen 'mooi'... En nu ik zo naar de laatste zit te kijken, bedenk ik me dat 't wel een foto is die niet mag ontbreken, met álle handen erop...

En ik ben misschien een zeurkous, maar hân schrijf je volgens mij met 'n dakje op de a... :wink:
[size=67]Camera+toebehoren+creativiteit[/size]
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

[quote="Mijkeltje"

En ik ben misschien een zeurkous, maar hân schrijf je volgens mij met 'n dakje op de a... :wink:[/quote]

Klopt hoor, daar hoort een dakje op! Maar op een hoofdletter staat dat heel raar, daarom heb ik het dakje bewust weggelaten :wink: .
Trouwens ben jij (ook) een friezin dan? :)
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Mijkeltje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2007 17:55
WoonplaatsCOLON Zutphen
CONTACTCOLON

Nee, maar blijkbaar is 12,5% Fries bloed hebben, in combinatie met een jaar of zes in Friesland gewoond hebben genoeg om 't 't beste land van de aarde te vinden... :mrgreen:
[size=67]Camera+toebehoren+creativiteit[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar