Medion 20GB (aldi aanbieding)

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
carpcatcher
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004 13:49
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

(ter info)

[img]http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_07/BILD01.JPG[/img]
vanaf 16feb


Mobiele jukebox
met 20 GB harddisk
per stuk 199.-

• speelt MP3-, WMA-, en WMA-DRM
muziekbestanden
• slaat tot 5.000 muzieknummers op en is tevens
te gebruiken voor opslag van bijv. foto's via
USB en verbindingskabel of memorycard
• opladen via netadapter of via USB
• tot 8 uur afspelen door geïntegreerde
verwisselbare Li-Ion accu
• inclusief geïntegreerde microfoon
en hoofdtelefoon

ik kan alleen niet vinden wat voor memorycard :roll: (cf?)
*Marco*

carpcatcher schreefCOLONik kan alleen niet vinden wat voor memorycard :roll: (cf?)
Helaas, alleen voor SD-kaarten: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=med ... lr=lang_nl
rhelverding
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2005 21:45
WoonplaatsCOLON Dronten

Volgens mij kun je hem rechtstreeks via usb op je 300d aansluiten, op die manier kun je toch ook je foto's van camera overzetten?
eos 30d + ef-s 18-55 + ef 28-135/3.5-5.6 IS USM + ef 75-300/4-5.6 IS USM - speedlite 580ex + berg geheugen
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

rhelverding schreefCOLONVolgens mij kun je hem rechtstreeks via usb op je 300d aansluiten, op die manier kun je toch ook je foto's van camera overzetten?
Nee dat gaat helaas niet, daar heb je een besturingsprogramma voor nodig of een speciale router die dat kan aansturen. Dit aparaat moet je gewoon zien als een externe harde schijf/mp3 spelen o.i.d.....niet als een image tank.

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
happy_camper
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2005 23:39

Sorry... maar hij beschikt over "USB ON THE GO' dit betekent dat hij misschien wel gegevens van USB portables kan lezen. (Voor de technici, hij krijgt Limited host capabilities.) De vraag is alleen of ie de canon camera's ondersteunt:

Tweakers kondigt de ipod clone aan en vermeldt daarbij dat deze USB on the go gaat ondersteunen:

Klik Hier

USB ON THE GO Frequently Asked Questions:

Klik Hier

LET OP! USB ON THE GO is tamelijk nieuw dus het is niet zeker of de 300d 20d etc.. worden ondersteund. (maar het is het zeker waard om hier meer over te weten te komen )
Martin

[size=75]
Canon 20D : EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM : EF 50mm F1.8 MKII : EF 70-200 F/2.8L : EF 1.4x II
[/size]
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

happy_camper schreefCOLONSorry... maar hij beschikt over "USB ON THE GO' dit betekent dat hij misschien wel gegevens van USB portables kan lezen. (Voor de technici, hij krijgt Limited host capabilities.) De vraag is alleen of ie de canon camera's ondersteunt:

Tweakers kondigt de ipod clone aan en vermeldt daarbij dat deze USB on the go gaat ondersteunen:

Klik Hier

USB ON THE GO Frequently Asked Questions:

Klik Hier

LET OP! USB ON THE GO is tamelijk nieuw dus het is niet zeker of de 300d 20d etc.. worden ondersteund. (maar het is het zeker waard om hier meer over te weten te komen )
Maar misschien kun je wel een losse kaartlezer aan je Medion apparaat hangen...
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
gvg
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2004 14:10

Dat weet ik wel zeker, want dat heb ik net uitgeprobeerd en dat werkt in elk geval.
happy_camper
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2005 23:39

En kan hij ook via usb connecten met je camera?
Martin

[size=75]
Canon 20D : EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM : EF 50mm F1.8 MKII : EF 70-200 F/2.8L : EF 1.4x II
[/size]
gvg
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2004 14:10

Mij lukt 't niet met m'n rebel (maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen). Ik zou ook niet weten waarom ik dat zou willen, want dan zit ik met die mega trage usb 1.1 en voordat m'n 1gig kaartje dan leeg is ben je een hele tijd verder. Dus dat was voor mij sowieso geen overweging waard.
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

gvg schreefCOLONvoordat m'n 1gig kaartje dan leeg is ben je een hele tijd verder
...en is je accu leeg 8)
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
happy_camper
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 116
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2005 23:39

Idd. Ik heb de canon 20d met usb 2.x, dacht er even niet aan dat de rebel nog op 1.x zat. :wink:
Martin

[size=75]
Canon 20D : EF-S 17-85mm F4-5.6 IS USM : EF 50mm F1.8 MKII : EF 70-200 F/2.8L : EF 1.4x II
[/size]
Gebruikers-avatar
dbode
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3247
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 21:49
WoonplaatsCOLON Gem. Utrechtse Heuvelrug

Ik heb wel eens gekeken naar zo'n Creative 340 met USB on the Go. Als je de specs goed leest blijkt dat heel veel camera's dit ondersteunen, echter niet de Canon's. Heeft te maken met het feit dat Canon vereist dat je stuurprogramma's op je PC installeert om verbinding te maken (is mij verrteld).

Lijkt mij dat dit hier dan ook van toepassing is? Ik wil dus zelf nog wel eens op zoek gaan naar een apparaat waar direct mijn CF kaart in past (een aparte reader ernaast doet weer afbreuk aan het concept van iets compacts meenemen om je kaartje leeg te trekken).

Groet,

Dirk-Jan
Groet,
Dirk-Jan

Fototas met standaard 13 kilo staal, magnesium, glas, kunststof, etc....
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar