schieten, bewerken omzetten naar KN

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ROAN0510
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2007 12:42
WoonplaatsCOLON Eindhoven

hoi...

Okee.. dit is rubriek overige, daar waar je kunt plaatsen als je niet anders zou weten waar.. heheh
De foto's heb ik genomen in Eindhoven rondom het klokgebouw in Strijp, heb ze bewerkt en daarna omgezet naar kleurennegatief.. daarna verder bewerkt met cs3.
Ik weet dat niet iedereen hiervan houd maar zelf vind ik ze toch de moeite waard om er een aantal te laten zien. :wink:

#1

Afbeelding

#2

Afbeelding

#3

Afbeelding

#4

Afbeelding

#5

Afbeelding

#6

Afbeelding

#7

Afbeelding


Groet, Ro...
[size=75]Canon eos 400D + 18-55 kitlens + EF 50 1:1.8 II + EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM wat zonnekapjes en wat filtertjes[/size]
Gebruikers-avatar
StefS
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 141
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2007 14:48
WoonplaatsCOLON Zwolle

Sorry maar ik vind dit niet mooi. Foto 5 springt er nog het meest uit maar de overige hebben of niets, of worden verpest door bijvoorbeeld het wit (zoals 3).
[size=59]Canon Eos 350D + BG3-grip + 430 EX + 18-55mm kitlens + 50mm F1.8 II + 70-200mm F4 L USM[/size]

Je leeft te kort om alle fouten zelf te maken.
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Hahaha.... ik heb gedaan wat ik niet zou moeten doen, en dat is ze weer omzetten naar positief. :lol:

Het is uiteindelijk een eenvoudig kunstje, en soms kan het leuke effecten opleveren. Maar bij deze onderwerpen en in dit verband vind ik het helaas niet interessant. :(

Overigens vind ik dit ook niet echt in showcase passen. Het lijkt me meer iets voor testcase of experimenteel. :wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
ROAN0510
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2007 12:42
WoonplaatsCOLON Eindhoven

:D :D :D Mooi ongezouten mening..

i.d.d. soms geeft het leuke effecten. Zelf sprak bij mij het kleuren en lijnenspel me aan.
Waar het mij, dan, om gaat is .. wanneer geeft het dan wel die leuke effecten?? en zijn daar dan ook voorbeelden van?? en kan je met het omzetten meer??
Kon het zelf hier niet vinden dus daarom wat gepost, en bruikbaare tips zijn altijd welkom.
Als de Mod ook vind dat ze niet in deze rubriek thuishoren mogen ze gerust verplaatst worden van mij.. geen probleem.

Groet, Ro...
[size=75]Canon eos 400D + 18-55 kitlens + EF 50 1:1.8 II + EF 28-135 f/3.5-5.6 IS USM wat zonnekapjes en wat filtertjes[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar