-Een pasfoto kan altijd nog.' -

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
1Shot
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2008 23:12
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Afbeelding

Deze week heb ik al mijn collega's op de foto gezet. Dit in het kader van een nieuw 'Smoelenboek.' Nou ben ik niet van de pasfoto's maar ze moesten redelijk standaard en van eenvoud. Dan moet je het hebben van de gezichten van de persoon zelf wil je er meer in zien dan je er uit kan halen. Beer hier was er dus een van. Met hem ga ik nog eens wat 'vrij' werk doen. Later dit jaar.


Toch blij dat ik geen 'school fotograaf ben geworden...:-)
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Ik vind m erg fraai! Zeker geen standaard-portret, lekkere bewerking erbij gekozen. Gewoon gaaf!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Van Driest
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2006 19:05
WoonplaatsCOLON Betuwe
CONTACTCOLON

Keurig portret Vincent, echter ik vind de verhouding hoofd en lijf wat vreemd.
Ook je site bekeken, zit mooi werk bij.
1Shot
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2008 23:12
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Aan verhoudingen is niets gedaan. Maar meer mensen kwamen met die opmerking. Hij heeft een niet standaard look denk ik. En dat is voor mij dan wel weer prettig...:-)
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Sorry, de bewerking is te ver doorgeschoten en ik vind de kleur te onnatuurlijk, (vooral zijn lippen en ogen) in combinatie met die vreemde verhouding lijkt het net of hij ziek is.
Jazzman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1124
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2007 17:28
WoonplaatsCOLON Tiel
CONTACTCOLON

Mij spreekt deze bewerking wél aan!! Lekker surrealistisch. De verhouding lijkt gewoon raar, omdat hij schuin staat en 't streepjes shirt nu net doet lijken alsof hij geen schouders heeft.

Maarruuh.. 1shot.. voor iemand die handig is met foto's en plaatjes, ben je slecht in je avatar online houden (ik zie een kruisje) :lol: Tijd voor een nieuwe? ;)
Maurice Krijtenberg - [url]http://www.krijtenberg.nl[/url]
[size=75]Canon EOS 40D + Sigma 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro + EF 50mm 1.8 II + Metz 58 AF-1[/size]
1Shot
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 02 Jan 2008 23:12
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

martinus schreefCOLONSorry, de bewerking is te ver doorgeschoten en ik vind de kleur te onnatuurlijk, (vooral zijn lippen en ogen) in combinatie met die vreemde verhouding lijkt het net of hij ziek is.
Ieder zijn ding natuurlijk. Als je van alleen naturel houdt is alles al snel 'doorgeschoten.' Wen er maar vast aan...:-)

Die avatar komt er nog...:-)
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Ik heb niks tegen bewerkte foto's, als het past in de setting. Deze toegepastte fotobewerking was al anders geweest als hij een mijnwerkershelm en pikhouweel in zijn handen had gehad of iets dergelijks. Dan had ik het mooi gevonden. Niet als pasfoto. Maar dat geeft verder niet toch ?
girlnextdoor
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2007 10:27
WoonplaatsCOLON Den Haag

Ik vind het wel een lekker vreemde foto, inderdaad geen standaard hoofd en door hoort dan ook geen standaard foto(bewerking) bij ;)
Misschien dat ik het oogwit wat witter zou willen zien (vooral bij het rechteroog voor de kijker).
zoeperzazke
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2007 14:47

Ik vind hem heel super, standaard en toch niet-standaard. Goed gedaan!
Gebruikers-avatar
Mika
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 319
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2006 01:50
WoonplaatsCOLON Limburg

Nice.... 8)

Groet,

Mika.
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Nette plaat hoor, bewerking kan best en ik kan begrijpen dat je nog eens wat gaat doen met deze meneer.

Suc6 en we zien de plaatjes wel.
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar