ochtendje strand met de honden

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

Ja daar ben ik weer :) ben bezig met me nieuwe camera maar dat kost wat tijd ivm eventuele sponsoring en korting etc.. Dus maar mooi de 400D weer is uit de kast getrokken :) ondanks de kou gisteren was het goed te doen.... ik ben redelijk tevreden over het resultaat, maar zijn jullie dat ook :lol: :?:


1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

voor de geintereseerden in meer :lol:
meer is te vinden via deze link: http://www.staay-fotografie.nl/strandfeb.html


ben benieuwd naar jullie commentaar/tips etc. :wink:

Groetjes Jeremy :)

mod-edit Dejong1racing; bij 1 foto even .html vervangen door .jpg en aan het einde de sluittag verwijderd
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Mert één woord: schitterend!

Jo
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
R-O-L-O
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 20 Dec 2007 22:15
WoonplaatsCOLON Warnsveld

Mooie foto's.
Ik vind het altijd erg lastig om honden te fotograferen maar zo te zien luisteren jouw honden wel erg goed! Dat zal een wel een stuk schelen.
EOS 350D | Sigma 17-70 f2.8-4.5
Gebruikers-avatar
GLM
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 220
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2008 14:09
WoonplaatsCOLON Kapellen (Antwerpen)
CONTACTCOLON

Prachtige honden die prachtig op de plaat vastgelegd zijn. Top. Ik doe het je niet na.

MVG

GLM
EOS5 (1998) / EOS30D (2007) / EF24-105L IS USM / EF28-135 IS USM / EF28-80 / 75-300 / Speedlite 540EZ / Speedlite 580EXII / Kenko 25mm tussenringen / nog wat accessoires.
www.guy-lian-photo.be / www.guy-lian-music.be
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Prachtige serie met honden ! Topplaten ! Jammer dat de herder telkens iets te donker is.

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
sdirkx
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 624
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2007 13:25
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Klasse hoor!
[size=75]Canon 30D | 40D | 17-55 f/2.8 IS USM | 70-200 f/4 L IS USM + extender 1.4x | 430 EX | Nikon SB-26 (x4) + SB-25 | Lowepro Fastpack 350... | thuisstudio etc... [/size]
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

petuut schreefCOLONPrachtige serie met honden ! Topplaten ! Jammer dat de herder telkens iets te donker is.

Groet, Ruud
Wel Ruud dat kan inderdaad kloppen, is met de laptop bewerkt, en aangezien mijn vaste 2e beeldscherm (tft 22 inch met perfecte kleurweergave) gisteren de geest heeft gegeven:( kan het inderdaad zijn dat de plaatjes ietwat donker uitvallen:$.. morgen nieuw scherm gelukkig 8) :!:

voor de rest wil ik iedereen hartelijk danken voor de zeer positieve reacties, betekent dat ik goed op weg ben!! :wink: 8)


Groetjes J :)
Gebruikers-avatar
Emielepiel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1522
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2007 10:19
WoonplaatsCOLON Knoal
CONTACTCOLON

Heel erg mooi jeremy :P
Ik ben geen hondenliefhebber, maar je zou spontaan van ze gaan houden :D

Foto 4 en 6 zijn voor mij de toppers uit de serie. Is de herder een beetje lui :wink: Hij is wat traag weg.
FF zonder gekheid: foto 4 erg mooi de spontane beweging van de honden vast weten te leggen. Foto 6 is gewoonweg erg mooi gedaan qua scherptediepte.
Volgens mij heb jij niet alleen een leuke middag gehad, maar de honden ook.

Ga zo door.

gr. Emiel
[size=75]Ik ben liever eerlijk en zeg de waarheid dan dat ik niet de waarheid spreek en lieg.......[/size]

[url=http://www.frozenimage.nl]FrozenImage[/url]
Gebruikers-avatar
~Cheyenne~
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 150
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 12:53
CONTACTCOLON

Echt fantastisch! Leuke serie, en het enthousiasme straalt er echt af bij de honden. Wat moet jij het zwaar hebben in de auto naar het strand toe met 3 honden :wink: ik wordt al knettergek van het gepiep en geblaf van 1 herder :lol:
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

~Cheyenne~ schreefCOLONEcht fantastisch! Leuke serie, en het enthousiasme straalt er echt af bij de honden. Wat moet jij het zwaar hebben in de auto naar het strand toe met 3 honden :wink: ik wordt al knettergek van het gepiep en geblaf van 1 herder :lol:
ghehe ja die duitser jankt en joelt nogal van enthousiasme, maar als je in je eentje met hem weggaat, zul je hem niet horen :lol: hij wordt er beetje nerveus van met zoveel honden, en mensen (3 mensen en 2 honden om bij elkaar te houde) en dat begint al voordat je de auto in gaat... maargoed desondanks altijd leuk om met ze weg te gaan 8) :!:
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

Een hele mooie serie Jeremy. Dat is toch heel anders dan crossmotoren. Ik vind dit peroonlijk mooier :lol: :lol: :lol:

Gr. Chris
Gebruikers-avatar
jeremy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2007 15:20
CONTACTCOLON

Sunnyboy schreefCOLONEen hele mooie serie Jeremy. Dat is toch heel anders dan crossmotoren. Ik vind dit peroonlijk mooier :lol: :lol: :lol:

Gr. Chris
haha :lol: smaken verschillen;) het is heel anders om te doen, erg leuk natuurlijk maar niet zo leuk als de motocross moet ik toegeven :lol: :!: maarja daar ligt mijn hart en ziel dus :roll: /....maar we doen ons best 8)


Gr J 8)
Gebruikers-avatar
MDevil
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 158
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2007 20:52

Ik heb er niets op aan te merken, mooie foto's.

3 en 4 zijn voor mij de toppers !
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar