Sky line Gouda

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
tubbie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007 23:34

Gisteravond ben ik bezig geweest om in het donker eens wat foto's te maken. Ik heb het dicht bij huis gezocht en maar begonnen met het uitzicht uit de tuin.

De grote schoorsteen staat op het terein van de uniqema aan de hollandse ijssel. bij de meeste mensen hier in de streek wel bekent.

1#
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=98521[/img]

F 86 mm
Tv 30 sec
Av F10
Iso 100

Ik had er een beetje moeite mee om in het donker te zie of mijn camera recht stond. de foto staat dus ook nog niet helemaal lekker recht. Dat zijn dus weer van die leer momenten.

harm.
canon eos 350D 18-55mm kitlens / sigma 70-300mm F4-5.6 DG makro / fuji finepix A204
Gebruikers-avatar
jspr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1149
GeregistreerdCOLON 27 Apr 2007 22:13
WoonplaatsCOLON Barcelona
CONTACTCOLON

tubbie schreefCOLONIk had er een beetje moeite mee om in het donker te zie of mijn camera recht stond. de foto staat dus ook nog niet helemaal lekker recht.
Met Lightroom/Phtotoshop/Paint Shop Pro etc. is dit prima te verhelpen ;)

Verder is het een goed begin al stoort me de voorgrond een beetje. Misschien mooier om de foto halfweg af te snijden?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikers-avatar
bacovuikie
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4163
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2007 16:42
WoonplaatsCOLON Krimpen a/d Lek
CONTACTCOLON

Ik kan deze plek wel werk ernaast (sita) de foto vind ik mooi belichting vind ik erg goed vooral die sterren om die 2 lampen vind ik erg mooi

Gr Ruud
KIJK OOK EENS OP M,N WEBSITE www.rvuikphotography.nl
Gebruikers-avatar
tubbie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007 23:34

jspr schreefCOLONMet Lightroom/Phtotoshop/Paint Shop Pro etc. is dit prima te verhelpen ;)

Verder is het een goed begin al stoort me de voorgrond een beetje. Misschien mooier om de foto halfweg af te snijden?
Dat idee, had ik zelf ook al, Ik heb deze ook gemaakt maar hier was de scherpte een beetje zoek.

Ik heb inmiddels PS 6 elements binnen gehaald (trail versie) en ben al bezig het een en ander recht te zetten.

@bacovuikie,
De sita kan ik hiervandaan niet zien anders had ik even een plaatje voor je gemaakt.

Harm.
canon eos 350D 18-55mm kitlens / sigma 70-300mm F4-5.6 DG makro / fuji finepix A204
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar