Hoge korting op photoshop C3

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
jonky
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2005 19:43
WoonplaatsCOLON Soest
CONTACTCOLON

Net een mailtje binnen gekregen van Adobe, photoshop CS3 nu met korting te koop. Ik heb geen aandelen maar € 534,90 is toch een leuke prijs.
Gebruikers-avatar
Erik Mulder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 779
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 23:00
WoonplaatsCOLON Vlissingen
CONTACTCOLON

Geen idee wat ze kost "zonder korting" maar ruim 500,-- is voor veel mesnen (mij in iedergeval) best nog een boel geld. maar ik densk wel dat dit pakket z'n geld waard is. :roll:
Materiaal: 1000D met grip, 50D met grip, 7D mark II, Sigma 18-50mm DC, Sigma 17-70mm DC Macro, Canon 50mm, Sigma 10-20mm DC-USM, Sigma 55-200mm DC,Tamron 70-300mm, Tamron 18-200mm, diverse flitsers, wat klein spul.Nu nog tijd om het te gebruiken!
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Hmmm, dat valt inderdaad nog wel enigszins te behapstukken. Hij was 900 of 700 Euro? Dan zit je er veel meer tegen aan te hikken. Maar dan nog is het een bups geld voor een amateurfotograaf zonder inkomsten uit fotografie.

Ik zie wel zodra er wel inkomsten uit gegenereerd kunnen worden (ik heb nog niet eens een eigen fotograven-website).

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

jonky schreefCOLONNet een mailtje binnen gekregen van Adobe, photoshop CS3 nu met korting te koop. Ik heb geen aandelen maar € 534,90 is toch een leuke prijs.
En dan heb je nog maar alléén Photoshop CS3. Als je het complete CS3-pakket koopt, kost het ietsjiepietsie meer.

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Waarom krijg ik dat soort mail nooit? :wink:

Maar gaat hier om de NL-versie? Incl BTW?
Kijk dit is nu een onderschrift...
Gebruikers-avatar
klein-fotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 17:16
CONTACTCOLON

hij kost volgens mij normaal 1016 euries. studenten kunnen hem nog goedkoper krijgen via slim.nl als de school er tussen staat. photoshop cs3 voor 100 euro en het complete cs3 pakket voor 300 tot 400 euro. ben ik eve blij dat ik een student ben :twisted:
eos 400d, bg-e3, 18-55 kitlens, 28-105 sigma, 55 f1.8, ex430 speedlite en nog wat oude rommel.
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

klein-fotografie schreefCOLON ben ik eve blij dat ik een student ben :twisted:
Maar dat is een studenten licentie. Die kan je niet updaten als er een nieuwe versie aanschaft. (Zover ik het begrepen heb)
Dus het is dan wel een leuke instapper, maar voor de continuïteit wellicht och duurkoop.
Kijk dit is nu een onderschrift...
Gebruikers-avatar
klein-fotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 33
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 17:16
CONTACTCOLON

is ook gewoon te updaten en het is een normale licentie, hij kan met de code op een computer/laptop worden geinstalleerd. heb het ook zo gedaan met office 2007 bussines edition. er zijn inderdaad ook versies met een studenten licentie die beperkt werken of niet te updaten zijn op bepaalde sites maar tot nu toe op slim.nl niet tegengekomen.
eos 400d, bg-e3, 18-55 kitlens, 28-105 sigma, 55 f1.8, ex430 speedlite en nog wat oude rommel.
Johan
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2004 20:33
WoonplaatsCOLON Welten (Z-Limburg)

Chris Tettero schreefCOLONWaarom krijg ik dat soort mail nooit? :wink:

Maar gaat hier om de NL-versie? Incl BTW?
Deze aanbieding geld alleen voor diegenen die met een versie van Elements bij Adobe geregistreerd zijn :?
Het gaat om een Nederlandse versie incl BTW ja
Gebruikers-avatar
Chris Tettero
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1689
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2006 11:34
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Johan schreefCOLON Deze aanbieding geld alleen voor diegenen die met een versie van Elements bij Adobe geregistreerd zijn :?
Het gaat om een Nederlandse versie incl BTW ja
Vreemd, ik ben een versie 5 gebruiker...
Kijk dit is nu een onderschrift...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar