Deadcell @ W2

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Na een berichtje van Patrick_S, die me bij het podium gezien heeft, dacht ik: laat ik eens hier een paar plaatjes plaatsen van mijn foto's tijdens het optreden van de Eindhovense band Deadcell, een veelbelovende band.
Ze stonden in het voorprogramma van Gothminister.


1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding


De dames waren natuurlijk een aantrekkelijker onderwerp om te fotograferen dan de zanger. 8)
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
Gebruikers-avatar
Patrick_S
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 882
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 11:42
CONTACTCOLON

Lekkere serie met veel herkenbare foto's!

Enige waar ik een beetje moeite mee heb is#6, de afgehakte arm en vrij dominante gitaarhals op de achtergrond maken dit voor mij (ondanks de lekker blik van de danseres) de minste van de serie.

De rest vind ik top, lekkere compo's en goed in de kleur!
Met de nodige nabewerking neem ik aan, want de laaghangende backlighting zorgde (bij mij tenminste) voor de nodige flare en lager contrast...

Patrick
www.rockportaal.nl ~ www.grauekompanie.nl
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Gewoon genieten deze serie, kan weinig anders zeggen. Over de gitaarhals op 6 had Patrick het al gehad. Wel wil ik even kwijt dat ik het drieluik hier erg sterk vind.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Daar sluit ik me graag bij aan!

Marc
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Dank jullie wel.
Die gitaarhals op 6 is inderdaad wat jammer. Ik riep nog dattie even opzij moest gaan, maar de muziek stond te hard. Wat de arm betreft, dat vind ik in deze uitsnede niet storend, maar daarin verschillen smaken.
@Patrick_S:
De nodige nabewerking bestaat eigenlijk uit niets meer dan het optimaliseren van het histogram door middel van curves in Photoshop, wat tegelijkertijd de foto contrastrijker maakt. Ik heb geen last gehad van enige flare, op een enkele na die regelrecht de prullenbak is ingegaan.
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Ook deze reeks helemaal geweldig. De houding die de zangeres ( het drieluik) aanneemt. Geweldig!

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
Patrick_S
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 882
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 11:42
CONTACTCOLON

nando schreefCOLON@Patrick_S:
De nodige nabewerking bestaat eigenlijk uit niets meer dan het optimaliseren van het histogram door middel van curves in Photoshop, wat tegelijkertijd de foto contrastrijker maakt. Ik heb geen last gehad van enige flare, op een enkele na die regelrecht de prullenbak is ingegaan.
Flare was inderdaad niet het goede woord, heb zelf ook 't nodige aan 't histogram moeten tweaken om 't contrast wat te verhogen.

Patrick
www.rockportaal.nl ~ www.grauekompanie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar