Cursus Fotografie, Albert Joosen, Bergen op Zoom

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Jimtek
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2007 23:48
WoonplaatsCOLON Dinteloord

Hey,

Ik ben van plan om in Augustus een cursus fotografie te gaan volgen bij Albert Joosen in Bergen op zoom.

Heeft iemand ervaring met deze docent en/of cursus?

Ben benieuwd of ik er goed aan doe om mezelf aan te melden. :)
Canon EOS 450D/Rebel XSI + 18-55 IS + 55-250 IS + Velbon Sherpa 435 R/F + Lowepro Mini Trekker AW
Gebruikers-avatar
Darkeye
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2005 10:31

Jimtek,

Ik heb geen ervaring met cursussen van Albert Joosen. Maar ik weet wel dat hij al vele jaren de fotoggraaf is bij ons op het werk (GE Plastics/Sabic). Dus van fotograferen heeft hij in ieder geval wel verstand van.

In Halsteren heb je ook Ludwig van Hooren. Dit is een fotgraaf die cursussen geeft voor beginners en gevorderden. Hij gaat ook regelmatig met een groep naar het buitenland om daar te oefenen.
Canon 350D + grip, Tamron 17-50 1:2.8 XR Di II, Sigma 18-125mm 1:3.5-5.6 DC + Canon 50 mm 1.8 mkII + Canon 70-210mm 1:3.5-4.5. Diverse geheugenkaarten.
Gebruikers-avatar
Jimtek
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2007 23:48
WoonplaatsCOLON Dinteloord

Darkeye schreefCOLONJimtek,

Ik heb geen ervaring met cursussen van Albert Joosen. Maar ik weet wel dat hij al vele jaren de fotoggraaf is bij ons op het werk (GE Plastics/Sabic). Dus van fotograferen heeft hij in ieder geval wel verstand van.

In Halsteren heb je ook Ludwig van Hooren. Dit is een fotgraaf die cursussen geeft voor beginners en gevorderden. Hij gaat ook regelmatig met een groep naar het buitenland om daar te oefenen.

Hey darkeye,

Thanks voor je reply :)

ga het gewoon doen :)
Jim
Canon EOS 450D/Rebel XSI + 18-55 IS + 55-250 IS + Velbon Sherpa 435 R/F + Lowepro Mini Trekker AW
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar