boksschool in Adiact, León (Nicaragua) *update

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
km de Glas
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2008 17:42
WoonplaatsCOLON Bunnik
CONTACTCOLON

Ik ben de afgelopen weken in Nicaragua geweest waar ik veel heb gefotografeerd. Ik heb hier een paar foto's gepost die ik gemaakt heb op de boksschool in een van de armste wijken in León. De boksschool wordt gefinancierd door de gemeente Utrecht, Utrecht en León hebben een onderlinge vriendschapsband. Het sportproject dat Utrecht in León heeft lopen heet CICAS en bestaat ondermeer uit het betalen van de trainers en het ter beschikking stellen van sportmaterialen.

de komende week zal ik nog enkele andere foto's posten die ik op andere plekken genomen heb.

ik ben blij met elke mening en opmerking!

update 28-7:
naar aanleiding van de eerste 4 reacties heb ik wat foto's erbij gezet. De reden dat ik dit eerst niet deed is dat dit de 3 mooiste waren, het gevecht was voor mij erg moeilijk om vast te leggen. Nog even voor de duidelijkheid: ik heb aan geen van de foto's iets aan nabewerkinggedaan, behalve dan mijn naam erbij. Ik zal morgen proberen nummer 2 en 3 bij te schaven.
bedankt alvast voor de reacties.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op km de Glas, in totaal 28 keer gewijzigd.
ik fotografeer me lens!
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Nr 1 vind ik goed. Mooie sfeer.
Nr 2 en 3 vind ik veel te donker. Ik denk dat daar nog wel meer uit te halen is.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Een heel interessant onderwerp, maar ik mis dat eigenlijk een beetje de inhoud. Drie foto's zijn daar misschien ook te weinig voor.

Het verhaal wat je typt zie ik niet terug in de foto's. Het zijn er te weinig om een serie te maken.

En daarnaast zijn de laatste twee inderdaad veel te donker
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Michaeldw

Foto 1 vind ik een erg mooi portret. De achtergrond zou normaal veel te druk zijn, maar past hier perfect bij!

Foto 2 en 3 zijn (op deze monitor) ineens een heel stuk donkerder. Waarom?

Bij foto 2 kan ik niet goed zien wat er gebeurd.

Foto 3 vind ik aardig, maar niet goed als de eerste. Ik denk dat wanneer je de foto iets bijsnijd, zodat de bokser in de hoek rechtsonder komt te staan je een veel beter beeld schept.
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Je foto's zijn wel wat aan de donkere kant (2 en 3).
Het geeft wel weer aan hoe verwend we zijn en zelfs ons minste gymlokaaltje is nog vele malen beter dan daar.
Foto 1 is erg mooi, goed gedaan.

Ik vraag me af of je er niet meer foto's en daarmee een wat grotere serie had kunnen maken bijv, tegen elkaar een gevecht en wat beelden close up.

Grt Jan
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
km de Glas
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 04 Mei 2008 17:42
WoonplaatsCOLON Bunnik
CONTACTCOLON

jandb schreefCOLON
Ik vraag me af of je er niet meer foto's en daarmee een wat grotere serie had kunnen maken bijv, tegen elkaar een gevecht en wat beelden close up.

Grt Jan
ik heb 4,5 en 6 erbij gezet, ik vindt ze zelf niet zo mooi als de eerste drie. Ik bekijk de foto's op mijn laptop scherm misschien dat ze daarom bij mij wat lichter lijken. Ik ga er nog even mee aan de slag morgen.

bedankt voor de reacties alvast.
ik fotografeer me lens!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar