Goedkope accu's en laders e.d.

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

evamstel
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 184
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2005 21:47
WoonplaatsCOLON Alkmaar

evamstel schreefCOLONIk heb zojuist 2 accu's voor mijn 20d besteld en ook meteen 1 voor mijn videocamera.
Betalen ging lekker snel met Paypal, ik zal wel een berichtje achterlaten als de bestelling binnen is.
Gisteren heb ik de bestelling ontvangen.
Dus het verloop:
- vrijdagavond besteld.
- donderdag afgeleverd.

Aangezien het weekend er tussen zit, vind ik dit een snelle levering.
Nu maar hopen dat de accu's het lang genoeg volhouden.
Maar dat weet ik pas over een tijdje natuurlijk. In ieder geval heb ik ze opgeladen en kan ik dit weekend gaan testen.
[size=75]Canon 20D | EF-S 10-22 | EF 24-70 L | EF 50 | EF 100 Macro | EF 75-300 IS | Peleng 8mm | Sigma Macro Flits [/size]
bob
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 14:42
WoonplaatsCOLON Middelburg

PetervdK schreefCOLONLink naar de shop

Goedkoop, snelle levering, goed verpakt en betalen via Paypal....

Ik heb 1 feb. 1 accu bp511 en 1 accu nb1 l besteld bij de akkuinternational.de
Heb direct vooruit betaald en de status van mijn bestelling geeft aan dat het "versandt" is.

Tot op heden heb ik dus nog niets ontvangen.
Op mailtjes hierover wordt ook niet gereageerd.

Ben ik hier alleen in ,wie weet wat de gemmiddelde levertijd is?
markovanhoudt
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2005 16:18

Ik heb zelf voor de batterygrip twee "nep"-accu's gekocht bij digital street in Beuningen. Weet nu niet meer zo uit mijn hoofd wat ik er voor betaald heb... de helft van een originele canon in ieder geval, maar los van dat is het handig om ook naar de capaciteit van een accu te kijken...

originele Canon : 1100mAh
mijn vervangende type: 1400 mAh
bij akkuinternational: 1250 mAh
(allemaal Li-ion)

Dus waar de canon gebruiker moet ophouden met fotograferen, ga ik nog een kwart van zijn tijd door met fotograferen met de eerste batterij.
En met twee batterijtjes dus 2800 mAh ipv 1100 8)
JohnyBoy
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2004 13:13



Ik heb 1 feb. 1 accu bp511 en 1 accu nb1 l besteld bij de akkuinternational.de
Heb direct vooruit betaald en de status van mijn bestelling geeft aan dat het "versandt" is.

Tot op heden heb ik dus nog niets ontvangen.
Op mailtjes hierover wordt ook niet gereageerd.

Ben ik hier alleen in ,wie weet wat de gemmiddelde levertijd is?
Ik heb hier 11/2 een batterij voor een phillips telefoon en een acculader voor mijn bp511 besteld. Tot op heden nog niets ontvangen.
Eigenlijk 2 maal besteld. De eerste keer wilde ik betalen via Paypal, dat ging fout, toen nog een keer geprobeert via paypal, dit ging wel goed. Over de eerste bestelling kreeg ik een mailtje dat ik het geld moest overmaken. Heb toen gemaild dat de eerste bestelling een foutje was en gecanceled moest worden. Hier kreeg ik wel een berichtje over. De tweede bestelling is netjes via Paypal afgeschreven van mijn credit card, maar hier houd de correspondentie dan ook op.
Laatst gewijzigd door 1 op JohnyBoy, in totaal 27 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

had nou maar eerst op http://www.300d.nl/forum/viewtopic.php?t=4210 gekeken

Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
JohnyBoy
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 20 Jul 2004 13:13

JohnyBoy schreefCOLON


Ik heb 1 feb. 1 accu bp511 en 1 accu nb1 l besteld bij de akkuinternational.de
Heb direct vooruit betaald en de status van mijn bestelling geeft aan dat het "versandt" is.

Tot op heden heb ik dus nog niets ontvangen.
Op mailtjes hierover wordt ook niet gereageerd.

Ben ik hier alleen in ,wie weet wat de gemmiddelde levertijd is?
Ik heb hier 11/2 een batterij voor een phillips telefoon en een acculader voor mijn bp511 besteld. Tot op heden nog niets ontvangen.
Eigenlijk 2 maal besteld. De eerste keer wilde ik betalen via Paypal, dat ging fout, toen nog een keer geprobeert via paypal, dit ging wel goed. Over de eerste bestelling kreeg ik een mailtje dat ik het geld moest overmaken. Heb toen gemaild dat de eerste bestelling een foutje was en gecanceled moest worden. Hier kreeg ik wel een berichtje over. De tweede bestelling is netjes via Paypal afgeschreven van mijn credit card, maar hier houd de correspondentie dan ook op.
Laatste update: Op 1/3 een mailtje ontvangen, dat mijn spullen verzonden zijn. Op 2/3 de spullen daadwerkelijk ontvangen.
Oscar Luijben
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 20:39
WoonplaatsCOLON Ootmarsum
CONTACTCOLON

Ik had hier ( http://www.poweraccu.nl ) goeie ervaringen mee, bestelling binnen 24 uur in huis.

incl. deze tip:

Belangrijk:

Laad de batterijen de eerste keer volledig onafgebroken op, dit kan tot maximaal 12 uur duren!

Voor het optimale laden van de accu zie Accutraining op: http://www.gsmfit.nl
[color=blue]Achter de flitser heb je minder licht.[/color]
[url=http://foto-oscar.nl]Oscar[/url]de [size=75]kleinste[/size] foto-graaf van [color=orange][size=150][url=http://www.ootmarsum.net]Ootmarsum[/url][/size][/color]
bob
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 14:42
WoonplaatsCOLON Middelburg

bob schreefCOLON
PetervdK schreefCOLONLink naar de shop

Goedkoop, snelle levering, goed verpakt en betalen via Paypal....

Ik heb 1 feb. 1 accu bp511 en 1 accu nb1 l besteld bij de akkuinternational.de
Heb direct vooruit betaald en de status van mijn bestelling geeft aan dat het "versandt" is.

Tot op heden heb ik dus nog niets ontvangen.
Op mailtjes hierover wordt ook niet gereageerd.

Ben ik hier alleen in ,wie weet wat de gemmiddelde levertijd is?
update 12-03-05
Heb inmiddels wel email contact kunnen leggen met akkuinternational.de
Het order nummer wat ik gekregen had was bij hun niet bekent.
Heb een scherm afdruk van deze bevestiging plus een afdruk van de overmaking naar hun gemaild.
Zinsdien niets meer van vernomen.

conclusie: Zal best een betrouwbaar adres wezen.
Geloof niet dat de administratie vlekkeloos loopt.
Ik heb het in iedergeval met ze gehadt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar