Muziek [verzamel]

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
rsvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 12:01

Michaeldw

Hallo rsvb,

Jammer dat het instrument niet helemaal op de foto staat. Qua kleur vind ik het een mooie foto, jammer van de niet complete compositie dus.

ps. wat wil je precies met dit topic bereiken? 'Muziek [verzamel]' ?
Gebruikers-avatar
Achrome
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2008 21:27
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Op de een of andere manier storen de grote letters op z'n bril me een beetje. Ik vind het niet passen bij de rest van het plaatje ofzo. Dat doet dus niets af aan de fotokunsten want het is wel een nette foto. Vind die strakke kadering juist erg goed uitkomen hier.

Hier dan eentje van mijn hand:
De bassist van Fuelblooded http://www.fuelblooded.com. Foto is enkele weken geleden genomen tijdens een optreden in Dynamo, Eindhoven.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=112515[/img][/url]
5dII, 40D, EF 16-35 2.8L II, EF 24-70 2.8L, EF 70-200 2.8L IS, EF 50mm 1.8 II, Speedlight 430EX II
Michaeldw

Erg stoere foto Achrome!

Zwart wit komt goed uit! Actie spat eraf doordat je toch net even wat beweging hebt kunnen vastleggen.

Ruis stoort niet en voegt zelfs extra sfeer toe!

Mooi!
rsvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 12:01

Saskia Laroo / Jazz in Almere

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=140829[/img]
Gebruikers-avatar
Patrick_S
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 882
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 11:42
CONTACTCOLON

@rsvb:
Zelfde als michaeldw, wat is je bedoeling met het aanmaken van dit topic?

Over de foto's:

Rik Mol / rsvb:
Hele mooie omzetting, afwerking, maar zooo vreselijk storend dat er zo krap ingekaderd wordt dat zijn instrument afgekapt wordt...

Fuelblooded / achrome:
Absoluut een vette plaat! Super moment en een dikke pluim voor de compositie.
Opmerking over ruis vind ik zelf zo irrelevant v.w.b. concertfotografie, da's voor mij hetzelfde als een schilderij van een schilder afkraken op de gebruikte verf.

Saskia Laroo / rsvb:
Ook hier een omzetting / afwerking die ik helemaal top vind, maar de compositie doet me niks, er zit veel te veel hand voor 't gezicht.
Daarbij is de hand scherp, en niet 't oog. Misschien per ongeluk, misschien bewust, maar persoonlijk zie ik bij dit soort foto's 't liefst dat de scherpte op 't oog ligt.

Patrick
www.rockportaal.nl ~ www.grauekompanie.nl
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

@rsvb; nog dichterbij, of de trompet er helemaal op. Zoals het nu is komt het niet mooi over. De kleuren zijn super.

@achrome; een typische achrome plaat. Rauw, ruizig, puur. Smaakt goed.

@rsvb; deze vind ik wel mooi, hoewel Patrick wel een punt heeft m.b.t de hand. Ik denk dat hier de nadruk op de voorkant van de trompet beter was geweest, door daar de scherpte te houden. Is twijfelachtig...
De omzetting vind ik niet mooi. Tè duotonerig.
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
rsvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 12:01

Een verzameltopic is leuk doordat je dan veel afwisseling krijgt en je kan lekker doorbladeren.
rsvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2007 12:01

Giovanca www.giovanca.nl

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

krijg het idee dat hij niet helemaal scherp is en daardoor kijkt hij net niet lekker weg.. Dat de hand bewogen is vind ik wel wat hebben. Haar intense "blik" is ook erg mooi..

Verder valt me op dat je behoorlijk negatief bent op het forum in je posts tot nu toe naar andere fotografen.. Hopelijk kun je die attitude aanpassen, anders geef ik je niet lang op eosdigitaal.. :D Laat ik je in ieder geval een voorzetje geven met dit stukje constructief commentaar..
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
rvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2006 13:35

Bijzonder irritant off-topic commentaar.
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Wel fijn dat je ook ingaat op het constructieve gedeelte.. :D
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
rvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 92
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2006 13:35

Als je fotografisch inzicht zou hebben zou je niet zou infantiel reageren. Dit topic heeft geen geen zin meer. A.u.b. z.s.m. verwijderen.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

rvb schreefCOLONAls je fotografisch inzicht zou hebben zou je niet zou infantiel reageren. Dit topic heeft geen geen zin meer. A.u.b. z.s.m. verwijderen.
Er heb ik iets gemist????? Is hier iemand op zijn piemel getrapt? En waarom dan? Omdat er gewoon inhoudelijk gereageerd wordt? Op de de foto's en de manier van reageren?

Raar hoor....

Afijn... ik wilde iets gaan zeggen over de plaat, maar laat maar...
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
sighthound
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 888
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2007 13:48
WoonplaatsCOLON ergens in het mooie drenthe

Is het dan niet de bedoeling dat je ook op elkaars foto's reageert??? En niet alleen maar plaatst?!

of topic:
Op dit moment zie ik alleen rode kruisjes en "image"staan. Nog niet alles werkt weer op mijn pc.
Nog geen commentaar van mijn kant dus.
"Te wêzen of net te wêzen, dat is de fraach"
50D|7D|70-200mm f2.8 IS USM |Kenko Ext.1.4x|Sigma 17-70mm|Sigma 24-70mm DG HSM 2.8|EF 50mm f1.8 II|Soliger tussenringen]FE ss200W]Sigma EF-500 DG ST|LumoPro LP160]Lowepro Fastpack 200*
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Mag ik iedereen oproepen om gewoon weer on-topic te gaan? Wanneer iemand meent dat een ander over de schreef gaat mag hij/zij altijd dat via pb kenbaar maken, mits op een nette manier. Verder is het inderdaad de bedoeling dat je ook op elkaars foto's reageert, en niet enkel foto's bijplaatst.

Elke off-topic reactie na dit bericht zal zonder verdere mededelingen verwijderd worden.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar