---

ModeratorCOLON Global Moderators

hierbenikdan
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 224
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2005 13:37

---
Laatst gewijzigd door 1 op hierbenikdan, in totaal 28 keer gewijzigd.
ctrlsteef
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 281
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2005 16:24
WoonplaatsCOLON Hattem

Als ik jou was zou ik maar ophouden met proberen dit voor elkaar te krijgen aangezien het in IE zo goed als onmogelijk is dit goed te krijgen. Ik heb dit namelijk al voor menig site geprobeerd (ben zelf webdesigner) en heb het nog nooit goed werkend gekregen. Het resultaat is eigenlijk altijd dat het in FF perfect werkt maar in IE voor geen ene meter en aangezien IE nogsteeds de meest gebruikte browser is is die toch het belangrijkste. Naar mijn idee is de code die ik eerder poste de beste middenweg.
Dr. Maddox
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 100
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2008 09:45

*knip*
Laatst gewijzigd door 1 op Dr. Maddox, in totaal 1 keer gewijzigd.
Bij gebrek aan beter..
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ook ik sluit me wel aan bij Keneth.
Stoppen met vragen en je energie steken in iemand die dit voor je gaat doen. Kun jij je lekker met foto´s bezig houden en kun je precies aangeven hoe je het wilt zonder dat je uren lang moet gaan zitten klooien om een lijntje of framepje naar je zin op het scherm te krijgen.

Als mensen je hier willen helpen, mijn zegen hebben jullie.
Maar ik denk dat je of nog veel meer vragen krijgt, of iemand anders iets veel gavers kunt laten maken.

Mijn kennis over websites heeft zich ontwikkeld tot mijn huidige site. En da´s dus drie keer niks. Ik heb een hele zaterdag met een ontwikkelaar zitten brainstormen en zitten proberen en een opzet gemaakt.
Deze heeft me vervolgens het e.e.a. meegegeven om thuis vooruit te kunnen. Een week later heb ik hem maar verteld dat ik mijn vak heb, en hij het zijne. Nu maakt hij mijn website (die helaas nog niet af is)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar