Spot-prof gezocht

Algemene vragen over vliegtuigspotten

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Vinniekarr
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 14 Dec 2006 14:41

Hoi,

Ik ben al een tijdje niet meer actief hier, maar ik dacht laat
ik maar weer eens een berichtje plaatsen nu ik vakantie heb!
Mijn liefde ligt namelijk op 2 punten: fotografie en vliegtuigjes
maar deze 2 heb ik nog nooit gecombineerd!
Nu heb ik hier en daar al wat gelezen over vliegtuigspotten op schiphol,
de standaard spot-locaties, routes daarheen, spotters-guide enzo,
ben ook lid van ATCBOX.
Nu wil ik een keer gaan vliegtuigspotten maar ik zou graag met
iemand mee willen die al een paar mooie plekjes weet, en me
dingen over het spotten kan leren! Waar je het best wanneer kan zijn, de basis van het spotten en ga je maar door. Dus bij deze: spotprof gezocht!

Woon in Nijmegen maar ben niet vies van vroeg opstaan om op tijd op schiphol te staan, heb eigen vervoer (auto) en Canon 40D met paar lensjes.

Hope to hear from one of you soon.
Adios

EDIT: Mijn camera kan ik wel bedienen. Het gaat met dus op de spot-techniek en spotplekjes. Niet om het instellen van stops of de iso instelling!
It's Playtime || Van 350D naar 40D
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Hallo!!

Ik weet niet of ik mezelf kan classificeren als pro, maar ik denk dat ik toch wel wat leuke dingen voor je heb.

1. Ik ben bezig met een website waar je kunt ingeven wanneer je gaat, en je vervolgens een lijst krijgt van alle vertrekkende en inkomende vluchten. Weet je meteen wat je te wachten staat.
2. Kijk op het forum van www.scramble.nl. Zitten veel insiders, en in het Amsterdam - Schiphol forum staan de laatste nieuwtjes wat betreft bewegingen (movements, MOV) op Schiphol. Op
3. Kijk op http://www.aviationphotos.org/phpBB/viewforum.php?f=1 . Kant en klare lijsten van alle vluchten van de volgende dag. Wel veel codes, dus daar zul je even aan moeten wennen. Wel inclusief registraties (die niet in het schema staan).
4. Breng even een bezoekje aan www.plane-spotter.com en http://www.scramble.nl/airports/publish/eham.htm , daar staan instructies en kaarten van goede spottersplaatsen.

Suc6 ermee, en als je meer wilt weten: vraag het gerust!
Bram
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar