Canon op Cebit

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

ik weet niet of ik in het goede topic zit;

Kan iemand mij vertellen waarom canon DE grote afwezige is op de Cebit in Hannover. Ik ben gisteren even op en neer geweest voor een aantal dingen en 1 van die dingen was eventueel canon, maar die was dus nergens te zien.

Als je op internet kijkt zie je wel drie stands van Canon Duitslands bij de standhouders staan, maar dat zijn echt hele kleine hoekjes waarin NIKS te zien is. Andere merken zijn weer wel vertegenwoordigd (Nikon / Minolta) er was zelfs een stand van Sigma.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Geen idee waarom die aanwezig is...

Me vader gaat morgen (kan zelf nie mee jammer genoeg), dus ik hoor morgenavond hoe het was.

Op de CeBit-site zelf zie je idd dat ze grote stands hebben, maar is dus niet in het echt zo...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Canon duitsland is op drie plaatsen vertegenwoordigd, maar dan zit er een vertegenwoordiger achter een tafeltje bij een stand die over een heel ander product gaat. Wel netjes Canonbord erboven, maar producten showen ho maar.

Hoorde gisteren trouwens dat Canon vorig jaar ook al afwezig was. lijkt me allemaal niet verstandig omdat we het hier toch over een van (zo niet) DE grootste beurs op dit gebied.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Webarcher
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2004 20:07
WoonplaatsCOLON Tiel

Voor fotografie is een andere beurs bedoeld. Ook in Keulen; de Photokina. Ik denk dat Canon een afweging maakt, omdat het toch heel duur is om op zo'n beurs te staan.

Jeroen
Canon EOS 6D mark ii | EF 17-40 F/4.0 L USM | EF 24-70 F/2.8 L USM | EF 50 F/1.4 USM | EF 70-200 F/2.8 L IS III |EF 100 F/2.8 Macro USM | 580 EX
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

CeBit is inderdaad een beurs meer voor computer-zaken.
Maar ook weer voor Digital Photography, Digital Imaging zoals de Cebit-site zelf zegt.

Kortom een beetje raar idd dat Canon niet echt heel groot vertegenwoordigd is.
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Bartje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 677
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2004 00:49
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Ik was op de IBC Exhibition in het RAI vorig jaar, daar was Canon wel!
[size=75]30D - BG-E2 Grip - EF-S 18-55 - EF 70-200/2.8 L - EF 28/2.8 - EF 50/1.8 - AF 28-75/2.8 - Peleng 8/3.5 8A
Canon 580EX II[/size]
[url=http://www.bartnotermans.com]bartnotermans.com[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar