Vakantie Engeland 4 t/m 16augustus

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
vonk179
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2007 22:22
WoonplaatsCOLON Hengelo

Van 4 t/m 16 augustus ben ik op vakantie geweest in Engeland.
Dit om eens wat andere typen vliegtuigen te zien, welke je in Nederland niet zo vaak ziet. Zie hieronder voor het resultaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Arjen Vonk
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Hoi Arjen,

Ik heb totaal geen verstand van deze tak van fotografie, maar het ziet er strak uit hoor! Ik heb geboeid gekeken naar al die verschillende toestellen. Ideale vakantie-bestemming!!
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

[censored] waar is die site van de Chunnel ook al weer :twisted: . Wat een top foto's en mag je zo dicht bij de baan staan wat een uitkijk zeg. In nederland heb ik het idee dat ze nog steeds bang voor de russen zijn als je ziet wat voor lullige spotterplaatsen je hebt.

Erg fraai en idd bijzondere toestellen.

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
vonk179
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2007 22:22
WoonplaatsCOLON Hengelo

Jeroen,

In Engeland heb je inderdaad een aantal vliegvelden waar je erg mooi staat. Het zijn dan wel niet officiele spottersplaatsen, want bijvoorbeeld bij Conningsby sta je gewoon in de berm naast een drukke 80km weg.
En je moet op een trapje staan om over een houten hek te fotograveren.

Bij de Amerikaanse vliegvelden zoals Mildenhall en Lakenheath heb je te maken met een 3m hoog hekwerk. Ook hier gebruikte ik een trap om boven het hek, maar onder het prikkeldraad door te fotograveren, maar werd door de bewaking gesommeerd om dit niet weer te doen. Wel mag je door het hek heen foto's maken.

Dus wat dat betreft doet Nederland niet onder voor Engeland hoor. Alleen zijn daar wat andere typen vliegtuigen te zien.

Arjen
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

hoi Arjen,

zitten prachtige platen tussen!
Bij de eerste fotos zitten een paar (sorry, te lui om te tellen - volgende keer nummeren?) die door de grijze lucht wat aan uitstraling missen, maar verder erg sterk. Chinook is wel mijn favoriet denk ik, mooi ding, maar zeker ook mooi plaatje!

Qua kader: vind ik een beetje afbreuk aan je foto's doen. Mss iets subtieler en ander en kleiner lettertype? De witte letters overheersen een beetje...Maar kan ook persoonlijk zijn......
[size=84]onderschrift[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar