Vliegshow Buurse

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Michaeldw

Vorige week zondag, 17 augustus ben ik naar een vliegshow geweest.
Voor mij de eerste keer dat ik vliegtuigen fotografeerde. Komt eindelijk de spotmeting eens echt goed van pas. :)

Graag jullie reacties.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

Alvast bedankt!

Groeten,
Michael
Gebruikers-avatar
Fotobos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 126
GeregistreerdCOLON 03 Mei 2005 09:02
CONTACTCOLON

Niet slecht voor een eerste keer. Nummer 3 springt er qua compositie en kleur uit. Sommige foto's missen een beetje contrast, maar dat komt natuurlijk ook door de grijze lucht. De rode vliegtuigen had ik liever wat naar het midden van de foto gezien. Bij de andere foto's wordt dat gecompenseerd door het rookspoor.
Gebruikers-avatar
Designer
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 588
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 16:30
WoonplaatsCOLON Gaanderen
CONTACTCOLON

Hoi,

ik heb ze die dag vanaf de twenteroute zien vliegen, en dacht daar had ik ook wel heen gewild.

Ik vind het een leuke serie geworden, je hebt de wolkjes niet altijd in de hand dat is wel jammer, doet een beetje afbreuk aan je serie, maarja je moet het doen met de dag zoals die is.

foto 3 vind ik ook de mooiste uit de serie maar dat komt vooral door de mooie blauwe lucht, ik denk dat als je bij bijv. foto 5 en 6 ook dezelfde achtergrond had gehad dat deze ook zeker eruit zouden springen.
40D | 24-105 | 70-200 | 430 EX | gereedschapskist |
Michaeldw

Bedankt voor jullie reacties!

Fotobos, bedankt voor je reactie. Nummer drie vind ik er qua kleur ook uitspringen. Helaas werd het later steeds bewolkter...helaas, maar niets aan te doen. Rode vliegtuigen kunnen wel wat meer naar het midden, dan crop ik de foto iets, maar ben normaliter niet zo'n fan van onderwerpen in het midden plaatsen. Of maakt dat bij vliegtuigfotografie niet uit?

Designer, mijn vaste reageerder! Wederom bedankt voor je reactie. Zou je volgende keer weer op de hoogte brengen als er iets is waar motoren en fotograferen aan te pas komt :) Wolkjes later op de dag was inderdaad jammer. Ik kan de rest wel gaan shoppen, maar dan heb ik het idee dat ik de boel zit te beneppen.


Vind het wel wééér jammer dat er, naast m'n forum-buddy Designer ;), maar 1 persoon reageert.
De 'roots' van EOSdigitaal ligt toch bij het vliegtuigspotten????
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Niet verkeerd, van mij hadden de meeste echter net wat groter in beeld gemogen.

Vliegtuig spotten is inderdaad de roots van eos, vandaar dat er zelfs een heel eigen onderdeel voor is :wink:
Michaeldw

geert h schreefCOLON...vandaar dat er zelfs een heel eigen onderdeel voor is :wink:
:oops: Sja, onder voertuigen versta ik (en het forum) ook vliegtuigen. Maar kan dit topic niet verplaatst worden naar Spotters Showcase?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar