Online winkels

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Thedge
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 45
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2005 12:36

Ik lees regelmatig dat mensen online een camera kopen (nu bijvoorbeeld de 350D). Heeft iemand suggesties voor goede online winkels? Wat ik mij wel afvraag, wat als er iets mis is, je kunt niet ff langs komen met de camera, dat wordt waarschijnlijk een heel gedoe met opsturen....toch?

[Edit mod]
Verplaatst van Showcase, algemeen/anders naar hier.
[/Edit]
intruder
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2004 22:28
WoonplaatsCOLON Hoogeveen

Hallo,

Bij Konijnenberg kan je online bestellen. Maar als je in de buurt woont ( Den Ham) moet je er even binnen lopen. Ik ben er zaterdag geweest, dit is nog eens een fotozaak. En hij wordt binnenkort nog uitgebreid..


gr,

Intruder
Gebruikers-avatar
dbode
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3247
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 21:49
WoonplaatsCOLON Gem. Utrechtse Heuvelrug

Zowel Crown (Woudenberg), Konijnenberg (Den Ham), Digitalstreet (Beuningen) als Kamera-Express (Capelle a/d IJssel) beschikken over een adres waar je langs kunt gaan. Corne van Ieperen komt bij jouw langs.

Groet,

Dirk-Jan
Groet,
Dirk-Jan

Fototas met standaard 13 kilo staal, magnesium, glas, kunststof, etc....
Dr. Bob
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 14:50
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

www.camerahuis.nl Het zijn doosjesschuivers (als je weet wat je wilt hebben haal je het op en ben je weg) en zit in een kantoorgebouw. Als er dus iets met de camera is moet dat rechtstreeks via Canon geregeld worden omdat ze zelf geen hout verstand hebben van camera's
Sony F717
Canon 20d + Sigma 24-70/2.8 DG DF + Sigma 70-200/2.8 APO + Sigma 1.4x converter
Gebruikers-avatar
dbode
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3247
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 21:49
WoonplaatsCOLON Gem. Utrechtse Heuvelrug

Dr. Bob schreefCOLONwww.camerahuis.nl Het zijn doosjesschuivers (als je weet wat je wilt hebben haal je het op en ben je weg) en zit in een kantoorgebouw. Als er dus iets met de camera is moet dat rechtstreeks via Canon geregeld worden omdat ze zelf geen hout verstand hebben van camera's
Lijken mij niet echt goedkoop. Op hun homepage staat een 'actie!', een 300D + 512Mb + extra accu + klein fototasje voor 999 Euro....

Groet,

Dirk-Jan
Groet,
Dirk-Jan

Fototas met standaard 13 kilo staal, magnesium, glas, kunststof, etc....
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar