PH-BUK

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Rene Br.

http://www.planepictures.net/netshow.php?id=767743

Hierbij nog een foto uit de oude doos.........aankomst April 2005 bij Aviodrome Lelystad.
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

2005 :?:
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Ik ben wel benieuwd naar je motivatie deze foto alsnog te plaatsen.
De nieuwswaarde is er wel vanaf, een heel hoog artistiek niveau is het ook niet, maar wellicht heb je een andere reden. Ik ben benieuwd.

gr Sarpa
Rene Br.

Sarpa schreefCOLONIk ben wel benieuwd naar je motivatie deze foto alsnog te plaatsen.
De nieuwswaarde is er wel vanaf, een heel hoog artistiek niveau is het ook niet, maar wellicht heb je een andere reden. Ik ben benieuwd.

gr Sarpa
Aangezien hij geplaatst is in Spottersgedeelte, lijkt het mij duidelijk, kijken hoeft niet maar mag. :o
Zoveel van de BUK staan hier niet.
Sarpa schreefCOLON een heel hoog artistiek niveau is het ook niet
Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken vind ik !!
Laatst gewijzigd door 1 op Rene Br., in totaal 12 keer gewijzigd.
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Rene Br. schreefCOLONAangezien hij geplaatst is in Spottersgedeelte, lijkt het mij duidelijk, kijken hoeft niet maar mag. :o
Zoveel van de BUK staan hier niet.
Dat geldt voor ieder topic en hier dus ook. Plaatsen van foto's riskeert kritiek en vragen, dus niet zo bijten. Ook voor het spottersgedeelte gelden de gewone algemene omgangsvormen en vooral ook de regels die ook voor ieder ander show en testcases gelden, zoals HIER bijvoorbeeld vermeld.
In ieder ander gedeelte van het forum wordt aan de fotograaf gevraagd iets meer te melden dan alleen een foto te dumpen zonder verdere toelichting. Als iemand dan oprecht vraagt wat je bedoeling was, kun je dat ook gewoon toelichten.

vriendelijke groeten,
Sarpa
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Rene Br. schreefCOLON
Sarpa schreefCOLON een heel hoog artistiek niveau is het ook niet
Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken vind ik !!
Mee eens, dat neem ik terug, mijn excuses.
gr Sarpa
Rene Br.

Sarpa schreefCOLON
Rene Br. schreefCOLONAangezien hij geplaatst is in Spottersgedeelte, lijkt het mij duidelijk, kijken hoeft niet maar mag. :o
Zoveel van de BUK staan hier niet.
Dat geldt voor ieder topic en hier dus ook. Plaatsen van foto's riskeert kritiek en vragen, dus niet zo bijten. Ook voor het spottersgedeelte gelden de gewone algemene omgangsvormen en vooral ook de regels die ook voor ieder ander show en testcases gelden, zoals HIER bijvoorbeeld vermeld.
In ieder ander gedeelte van het forum wordt aan de fotograaf gevraagd iets meer te melden dan alleen een foto te dumpen zonder verdere toelichting. Als iemand dan oprecht vraagt wat je bedoeling was, kun je dat ook gewoon toelichten.

vriendelijke groeten,
Sarpa
Ik zal je voordragen als moderator op het forum. :wink: :wink:
Enuh....ik bijt niet door hoor !
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Rene Br. schreefCOLONIk zal je voordragen als moderator op het forum. :wink: :wink: Enuh....ik bijt niet door hoor !
:shock: ha ha
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar