De eosdigitaal fotoketting, deel VI, het resultaat

Voor al uw foto's die u niet kunt onderbrengen in de bestaande categorieën

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
ebvandevechte
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2351
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2005 21:52
WoonplaatsCOLON Woubrugge, in het Groene Hart van NL

Met veel respect voor alle fotografen en hun foto's (met de begeleidende teksten) heb ik in alle rust de fotoketting kunnen bekijken. Daar word je stil EN nog rustiger van.

De kranten staan bol van financieel nieuws maar schrijven te weinig over de foto's met diepgaande inhoud zoals deze fotoketting VI op het EOdigitaal forum.

Wanneer de volgende fotoketting komt hoop ik de euvele moed te verzamelen mij ook aan te melden. :idea:

TOPPIE TOPPIE TOPPIE
Garoeten van €b
De echte fotograaf kan niet zonder zijn CANON ....... you can ?
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Geert, Petje af voor de organisatie en begeleiding van deze ketting.
Mede kettingschakels: Prachtige foto's. Ik ga er een paar keer rustig naar kijken en van genieten.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
dccm
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 74
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 10:48
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Wat een leuke ketting is dit geworden.
Bedankt Geert voor het organiseren hier van.
En natuurlijk ook alle deelnemers hier van, het zijn toch allemaal prachtige plaatjes geworden waar over nagedacht is.'

De volgende ketting wil ik ook wel weer meedoen.
Canon EOS 50D | Canon EF-S 18-55/3.5-5.6 | Canon EOS 500N | Canon EF28-80/3.5-5.6 | Tamron AF 28-300/3.5-6.3 | Tamron AF 100-300/5-6.3 | Canon EF 50/1.8 | BP511 lookalike | Vosonic VP3310
Gebruikers-avatar
DJ41
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 389
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2008 18:29
WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk aan den IJssel

Leuk om zo te zien waar iedereen heengaat met de foto's. Het is een fraaie ketting geworden.


Oh ja, en: Geert bedankt voor het betere knip- en plakwerk.

@ Ina: de link naar je foto doet het niet meer.
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Ik ga een poging voor een beoordeling doen :)

Geert.
De startfoto zit veel in. Ga je iets met de trein doen, de klok, de bedrading, het mooie weer. Het kan allemaal.

Bagtjuh;
Het is dus iets met draden geworden. Een prachtige vochtige spinnenweb.
Goed vervolg.

C@sp@r;
Geen commentaar.
Voor Bagtjuh, deze zooi heb je als je twee computers, naast elkaar hebt staan :wink:

Gumpje;
Communicatie via internet en communicatie via de sterrenwacht.
Moet kunnen.

Rob;
Die maakt een link met verbindingen.
Leuk bedacht.
Via de schotel naar een verbinding over water.

Hatseflats;
Hij zag het verbindingsverhaal niet, maar de sleepboot toont wel kracht.
En daar gaat zijn foto over. Leuke wending.

Kiran;
Ook dit is op zich een logisch vervolg echter niets met kracht te maken.

Builder;
Een goede originele wending.
Het verhaal klopt zoals beschreven.

FotoUnique;
Tja...........,ik heb dan ook niets met geloof :oops:

dcccm;
Tja...........,ik heb dan ook niets met geloof :oops:

MaestroNL;
Het verhaal wordt naar mijn gevoel weer opgepakt.

Ina;
Van de dood naar nieuw leven. Dat is optimisme wat mij aanspreekt.
Goed vervolg Ina!

DJ41;
En bij nieuw leven horen slaapliedjes. Goed uitgebeeld.

Dennis,
Ja, origineel overgaan van de "schaapskudde" naar de "mensen massa"

JvdH;
Van de schotels naar de schotels. Dat kan.
Het is wel een kettingbreuk maar dat kan hier.

HB100;
Ik zie de overgang niet zo.
Oké het is allebei uit de oude doos.

Jeanettebo;
Jouw verhaal als overgang van je voorganger klopt.

Na de zwartwit foto van JvdH, die heel goed is, had ik toch liever een gekleurd vervolg gezien.

Maar nu zie je dat er tussen een klaarstaande trein en een fontein in het park heel veel kan gebeuren.
En dat maakt de ketting nu zo leuk.

Geert bedankt voor de coórdinatie :wink:

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Zelf ben ik ook tevreden over deze ketting, bij deze ook alle deelnemers bedankt voor hun inzet :!: Stukje coördinatie van mij kant uit stelde niet veel voor, dankzij het goede verloop zonder noemenswaardig oponthoud.
jeannettebo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 351
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 23:15
CONTACTCOLON

ik heb ook voor zwart wit gekozen omdat naar mijn idee de fontein nu meer naar voren komt, in kleur leiden de bomen ook af
een tas vol fotospul
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Hierbij mijn impressie van de ketting!

Mooie foto om mee te beginnen Geert. Kan alle kanten opgaan, maar zet ook een toon. Ik vind de reactie van Bagtjuh sterk. Vanuit het grote in het kleine, maar thematisch meteen herkenbaar wat de bedoeling is. Caspar vertaalde het thema, maar bleef in de buurt. Eigenlijk is mijn foto de eerste die wat ondersteuning van woorden nodig heeft om erbij te horen :oops: De reactie van Rob vind ik bevrijdend. Leuk gezien!!
Met Hatseflats komt nadrukkelijk een ander thema aan bod; leuk hoe er omkeringen plaatsvinden... Kiran komt met een logisch vervolg, en gooit de ketting weer helemaal open. Schitterende foto, vind ik! Builder komt naar mijn mening met de vindingrijkste transformatie. Meteen herkenbaar, maar volstrekt anders. Goed gezien!! FotoUnique maakt een mooie foto, helemaal in lijn met aspecten van geloof en/of kerk. dcccm brengt ons weer terug naar de kerk, maar hoe... Originele schakel door de ark er in te betrekken! MeastroNL maakt mijns inziens ook een sterke schakel, hoewel vooral door het idee en de tekst. Sluipweg en de ark... Ina geeft een twist aan de lijn; een omkering ook. Jammer dat de foto weg is. De schaapjes van DJ41 vind ik weer zo'n spannende overgang waar je vooraf nooit op zou zijn gekomen. De omkering naar mensen en schotels van Dennis vind ik ook sterk. Vreemd volk hoor, mensen...
JvdH wilde een totale omkering :lol: , daar hou ik wel van. De schotels en schoteltjes verwijzen rechtstreeks naar elkaar. HB100 houdt de nostalgie vast. Samen met Jeanettebo foto's die de sfeer goed vertalen in eigen beeldtaal.

Leuk om te zien hoe iedereen een eigen draai geeft aan de foto van de voorganger. Ik heb zin in de volgende...
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Gossie, is mijn foto er zomaar uit gefloept :D
Kan er niks aan doen hoor (ik was er niet eens, heb de hele middag in de vogelhut gezeten!! :P )
Heb ook geen idee hoe ik 'em daar weer op z'n plaats moet krijgen.
Geert heeft inmiddels een pb van me: hij zal wel raad weten :P :P
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Gumpje schreefCOLONIna geeft een twist aan de lijn; een omkering ook. Jammer dat de foto weg is.
Ina schreefCOLONGossie, is mijn foto er zomaar uit gefloept :D

Ik las elders dat er een storing is op Internet Explorer.
Zou dat een oorzaak kunnen zijn?
Ik zie de hele middag al de geboortekaartjes van Ina op mijn I Mac.

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik heb alle foto's een paar keer bekeken en doe nu een beoordelingspoging:

Geert:
Mooie start foto op een zonnige dag (iets wat midden in deze ketting wel minder was :wink: )
Zoals C@sp@r als zei je kunt hier alle kanten mee op.

Bagtjuh:
Ik vind de twee kleuren in het web erg mooi vast gelegd.
De link is ook goed gevonden. Mooi gedaan

C@sp@r:
De foto vind ik wat minder (hoe fotografeer je mooi de kabeltroep achter je buro :P ), maar de link word heel mooi door gezet.

Gumpje:
Wat een druke, donkere moeilijke foto zeg Pfff. Ik ben blij dat ik niet na jou kwam :wink: .
Ik heb er wel 6 keer naar moeten kijken. Wat een slecht weer had je.
Mijn eerste gedachten was een reuzenrad. Maar het blijkt een schotel te zijn.
Zo zie je wel dat we vlak voor het eind (dennis vrooland en ik) weer terug komen bij je schotel thema :wink:

rob . R.J.K:
Jammer vind ik dat de boeg en het achterschip van de veerboot er niet op staan.
Ik denk dat dat de foto meer kracht had gegeven. En de kleuren zijn wat flets, maar
volgens mij had jij ook niet zo'n lekker weer :wink: . De link vind ik wel mooi gevonden.

Hatseflats:
Een hele mooie foto en de link is bijna logies. Goed gedaan.

Kiran:
Ook een hele mooie plaat. Fijn van kleur en compositie.

Builder:
Geweldige gevonden link. Het mooiste vind ik dat je hebt geprobeerd (altans dat denk ik)
om het standpunt van de kerk gelijk te maaken aan het standpunt van de boot.

FotoUnique:
.....................stilte............................................stilte............................
Dat is eigenlijk wat ik ervan wil zeggen. Een erg knap gemaakt zelfportret.

dccm:
De link is duidelijk. De foto vind ik mooi gevonden er had alleen nog wat meer in kunnen zitten.
Ik mis iets in de plaat (ik kan je niet vertellen wat). Mischien had het raam nog prominenter in de foto moeten staan of zo iets.

MaestroNL:
Een hele mooie foto die ook weer lekker linkt met de ketting.

Ina:
En ik dacht dat mijn moeder de enige was die een tik had om geboorte kaartjes van familie en vrienden te sparen :wink: .
Een mooie foto en een hele mooie wending in de ketting.

DJ41:
De link met de ketting (na wat tekstuele uitleg) zit er mooi in.
Mij stoort het gras op de voorgrond een beetje, maar verder door de beperkte DOF is het een hele mooie plaat.

dennis vrooland:
Na je uitleg gelezen te hebben snap ik de link (mooi gevonden). De foto is wel qwa kleur net iets te verzadigd denk ik.

JvdH ik zei de gek:
Ik was de hele zaterdag druk met een gedachte (wat maar niet wou lukken) en opeens heb je het.
Deze foto is geloof ik op 21.45 uur gemaakt en hij lag om 22.05 ur bij mijn opvolger (sorrie daarvoor).
Als ik wat meer tijd had gehad (of het eerder had bedacht) was het een mooiere foto geworden.
Ik vind hem qwa foto ook een van de mindere in deze ketting. De volgend word beter dat beloof ik :P .

hb100:
Leuk dat je nostalgie in mijn foto heb opgemerkt (het Z/W was meer noodgedwongen)
Om van mijn 'moeder'-afwas naar jou 'grootmoeder'-afwas te gaan vind ik mooi gevonden.
Ook een mooie foto (jammer van de auto's op de achtergrond).

jeannettebo:
Opgepompt water een mooie link met de ketting.
ik denk wel dat je met een anderstandpunt (zonder de drukke achtergrond) de fontein
wat mooier en prominenter in beeld had kunnen brengen. Maar zo iets is wel makkelijk gezegt vanaf hier :wink: .

Iedereen bedankt voor deze erg mooie ketting. Dat de volgende maar nog mooier mag worden.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Het is nog rustig met de reacties van de overige deelnemers.

Kom op mensen, bij de ketting hoort ook een beoordeling, van elkaars werk.
Niet deelnemers mogen natuurlijk ook hun reactie/beoordeling geven :wink:

Grt Caspar
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Haroldvdb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2692
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2007 18:41
CONTACTCOLON

Is leuk geworden zo.

Mooi om te zien wat voor wending het geeft door de gedachte en hetgene dat jullie
zien in de foto van een ander.
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

ok, blijf het altijd lastig vinden om andermans werk te beoordelen maar Casper heeft wel gelijk, het hoort bij de participatie :wink:

Here it goes;
Geert:
foto met veel mogelijkheden erg leuk lijnen spel welke wellicht versterkt had kunnen worden indien je iets meer van de rechterkant had afgesneden. Wat dichter op de neus van de trein zeg maar.

Bagtjuh:
mooi om te zien hoe je de lijnen in geerts foto hebt genomen en gemaakt tot je onderwerp. Het is net een parelketting. :)

C@sp@r:
Je laatste zin in je beschrijving zegt veel;"hier mag de volgende kandidaat het mee doen". Foto vind ik niet echt sterk, wat makkelijk. Geniet vollop altijd van de platen die je hier laat zien, je kan veel beter. Wel is de link met de foto van Bagtjuh overduidelijk ;)

Gumpje:
Moest zoeken naar de link met de foto van C@sp@r. Het effect maakt de foto wat mij betreft, ik houd wel van een beetje zoeken 8)

rob . R.J.K:
Heb uitgekeken naar deze foto ;) en had er verschillende gedachten bij doordat mij niet meteen duidelijk was wat je probeerde over te brengen. Compositie technisch was het misschien spannender geweest als het schip er in het geheel op zou staan maar het was dan ook wel slecht weer!

Hatseflats:
nvt.

Kiran:
Heerlijke foto, wat betreft 1 van de toppers van de ketting. Iets meer contrast en saturatie had gemoegen maar dat is mijn persoonlijke smaak. Erg goed gedaan. :D

Builder:
Mij was meteen de link duidelijk, erg goed het verband vastgelegd! Was nog lastig genoeg om te nemen denk ik. ;)

FotoUnique:
Tja, al mijn mening hierover gegeven, mijn favoriet van de serie. Heb al wel in je andere topic aangeven dat door er veel naar te kijken de onscherpte in de hand het (nu) wat onnatuurlijk doet overkomen. Desalniettemin de foto die mij meteen erg aansprak!

dccm:
Je kon er bijna niet om heen, leuk om te zien dat je in de foto het jezelf er niet makkelijk vanaf hebt gemaakt door er iets in de voorgrond te zetten waar je veel kanten mee uitkan. Erg leuk!

MaestroNL:
De link die er ligt met de foto van DCCM is duidelijk, de foto niet. Heb er een paar keer naar moeten kijken om te ontdekken wat in de foto mij zo aansprak..... en dat was het juist.... :? :oops: ;)

Ina:
Foto is helaas niet meer te zien :? en dat is jammer. Hij was goed geschoten en een mooie wending had je aan de ketting gegeven. Sjapo!! ;)

DJ41:

Niet voor de eerste de beste ingeving gegaan, maar verder gedacht. Foto kijkt lekker weg en geeft de volgende voldoende manieren om er op voort te borduren.

dennis vrooland:
Ik miste de link volkomen maar foto gaf de realiteit, met een knipoog, heerlijk weer. Wel mag het blauwfilter iets minder ;)

JvdH:
Vind de link leuk en goed gevonden, en hoewel herkenbaar is de foto weinig spannend. Vraag mij nog steeds af of er nou wel of niet iets in het flesje van het afwasmiddel zit :?:

hb100:
Ik houd van dit soort bewerkingen en snap de relatie met de foto van JvdH. Erg leuk de combinatie van modern (de auto's) en ouderwets (de waterpomp + z/w) , het maakt de foto sterk en een mooi geheel.

jeannettebo:
Foto komt wat onscherp over maar misschien daardoor en het korrel effect past hij goed in de serie.

De ketting was erg leerzaam om te doen en vooral ook erg leuk. Hoewel de tijd een factor is die er voor zorgt dat je niet altijd je beste foto prestatie levert zijn er erg goede resultaten afgeleverd. Dank nogmaals Geert, voor het initiatief!! En hulde aan de rest van de deelnemers!! Op naar de volgende!
Gebruikers-avatar
MaestroNL
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1303
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2008 11:04
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep (Haarlemmermeer)

Hatseflats schreefCOLONMaestroNL:
De link die er ligt met de foto van DCCM is duidelijk, de foto niet. Heb er een paar keer naar moeten kijken om te ontdekken wat in de foto mij zo aansprak..... en dat was het juist.... :? :oops: ;)
Voor mij waren het kruis, de woorden "bidt" en "geest" de link met de foto. Daarbij natuurlijk de vergankelijkheid van de mens in combinatie met het geloof ;)

Overigens ben ik me achteraf rot geschrokken: ik ben zelf ook op 17 maart geboren en dat zie je dan achteraf terug in een foto van deze grafstenen......... :shock:
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

MaestroNL schreefCOLON
Hatseflats schreefCOLONMaestroNL:
De link die er ligt met de foto van DCCM is duidelijk, de foto niet. Heb er een paar keer naar moeten kijken om te ontdekken wat in de foto mij zo aansprak..... en dat was het juist.... :? :oops: ;)
Voor mij waren het kruis, de woorden "bidt" en "geest" de link met de foto. Daarbij natuurlijk de vergankelijkheid van de mens in combinatie met het geloof ;)

Overigens ben ik me achteraf rot geschrokken: ik ben zelf ook op 17 maart geboren en dat zie je dan achteraf terug in een foto van deze grafstenen......... :shock:
Ai dat is creepy....

ik heb het misschien een beetje raar verwoord maar ik vind de foto een mooie plaat!! De link met de vorige foto klopt volkomen..... kon alleen niet onder woorden brangen wat mij aansprak in de foto maar doordat ik dat niet kon sprak mij JUIST aan... snappie???? :shock: :? :lol:
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Hatseflats schreefCOLONJvdH:
...... Vraag mij nog steeds af of er nou wel of niet iets in het flesje van het afwasmiddel zit :?:
Tjaa, wat zal ik zeggen... afwasmiddel :wink:
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
rob .R.J.K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2008 08:09
WoonplaatsCOLON IJMUIDEN

Lang naar gekeken, hier onze mening;

1 Geert, wat ik mooi vind is het lijnenspel, alsof het tot in het oneindige doorloopt. Ook kan je er aardig wat kanten mee uit voor de volgende foto.
Je had nog wel mazzel met het weer.....

2. Bagtjuh, je bent doorgegaan op het lijnenspel, leuk gevonden.
Mooie foto chapeau.

3. C@sp@r, grappige wending, wat een wirwar.

4. Gumpje, je hebt er werk van gemaakt, ik vind hem artisiek overkomen.
Hij zou niet misstaan op een groot doek bij de sterrenwacht.

5. p.s. de weersomstandigheden sluiten aan bij de vorige foto, is gemaakt vanuit de pagagiersstoel van een auto, door het raam van de bestuurderskant en nog water op de lens. Het waren hevige slagregens.

6. Hatseflats, technisch een goede foto, leuk dat de kabel ook weer terugkomt en het nautische aspect, leuk op ingehaakt.

7. Kiran, mooie foto, compositie en perspectief en wederom kabels en het nautische thema. Ik vind het grappig dat dit ook aansluit bij de lijnen en het thema reizen van de startfoto.

8. Builder, gaat verder op het perspectief, ik krijg hoogtevrees van deze foto.

9. FotoUnique, mooie sprong van de grote kerk naar de persoonlijke uitbeelding van religie, passende keuze voor zw.

10. Dccm, hé weer een soort schip, mooie locatie gevonden.

11. MaestroNL, Apart is het wel de foto, de onderste steen is mooi verweerd, ik vind de andere stenen erop wat rommelig overkomen

12. Ina, wat een levendige sprong, leuk bedacht en mooi in beeld gebracht.

13. DJ41 frisse foto.

14. Dennis, de massa komt er goed op uit. Wat is de lucht mooi blauw, passend bij dat zonnescherm. Grappig dat de sateliet terug is (in meervoud dan)

15. JvdH van de open blauwe lucht naar binnen. Leuk dat we een kijkje in je keuken mogen nemen.

16. hb100, mooie locatie lijkt me, er is veel te zien op de foto dat komt wat rommelig over bij mij.

17. Jeanettebo, kwam bij de kleurenversie de weerspiegeling in het water niet berer uit ?

Ik vond het moeilijkste om alle foto's te beoordelen, omdat niet iedere foto binnen het genre wat mij aanspreekt valt.
Verder vind ik het leuk te zien dat iedereen er energie in heeft gestoken en technisch goede foto's heeft geplaatst.

Vriendelijke groet, Rob en Marijke
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

rob .R.J.K schreefCOLON15. JvdH..... Leuk dat we een kijkje in je keuken mogen nemen.
Het was in het keukentje op de zaak. Mijn keuken blijft topgeheim 8)
(door de stapel afwas en rotzooi is de keuken toch niet te zien)
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
rob .R.J.K
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2008 08:09
WoonplaatsCOLON IJMUIDEN

Nou, ja spreekwoordelijk gezegd dan..........

P.S. GEERT, nog hartelijk dank voor de goed verlopen organisatie van de fotoketting en je hulp bij het plaatsen van de foto, het was ff puzzelen.

Mvg. Rob
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar