Toestemming om gebouwen/bomen te fotograferen?

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
robfzr1000
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2007 10:33
WoonplaatsCOLON Limbricht

Ichel schreefCOLON
Tot onze verbazing heeft een van de forumleden zelf het bedrijf benaderd met een e-mail die we te lezen hebben gekregen. We vinden het jammer dat er mensen zijn dit op deze manier reageren op een vraag die hier gesteld wordt. Als je dit doet laat het de TS dan ook even weten dat je een e-mail gaat verzenden!
:evil: Das lekker dan,had idd op zijn minst netjes geweest als dit verteld was!!!!! :evil:

Wil even van de mogelijkheid gebruikmaken om te zeggen dat ik het niet was, ondanks dat ik 200 mt van het kasteel woon, en de ondernemer een zakenrelatie van me is.(zou namelijk voor de hand liggen om te denken dat ik het zou zijn)
TS zal dit wel weten, maar even voor de rest van de lezers, vind dit namelijk best een vieze streek...........
Body's, glas en ander spul
Gebruikers-avatar
Ichel
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2006 10:08
WoonplaatsCOLON Holtum

@robfzr1000; Het klopt dat ik weet wie de reactie verstuurd heeft, maar ga die naam hier niet vermelden.
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

En dat is nou jammer.... :evil: had graag geweten wie een "mede-forummer " (is dit eigenlijk wel een woord?? :? ) op die manier naait... :wink:
Gebruikers-avatar
Renate~B
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2942
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 10:25
WoonplaatsCOLON Een plek onder de zon.
CONTACTCOLON

Ik vind het niet aan een van ons om hierop te reageren naar het betreffende bedrijf toe, eigenlijk vind ik het asociaal dat iemand dit doet omdat je op deze manier de TS hier in een lastig parket brengt.

ik ben ook wel erg nieuwsgierig wie hier op eigen houtje contacten legt op die manier, want zo durf je amper meer een situatie voor te leggen en om raad te vragen.
“Everybody is a genius.
but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

MOD-BREAK --> Gumpje: en ik wil bij deze meteen en onherroepelijk een heksenjacht de kop indrukken. We gaan niet zitten vitten en schelden en verontwaardigd zitten zijn op een 'mede-forummer' zonder dat we weten wie, en zonder dat we de ins en outs van de situatie kennen. En die informatie hoeft ook niet vermeld te worden hier :wink:. Laten we het constructief en on-topic houden !!!
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar