huren Rebel of 300D

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
hannibal555
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 220
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2004 22:57
WoonplaatsCOLON wormer

Ik ben van plan om samen met vrienden een dagje naar Arnhem (dierentuin) te gaan en daar wat te fotograferen.

Weet iemand hier op het forum waar je tegen een redelijke prijs een 300d of rebel kan huren. De vriend wil namelijk zelf een canon in de hand houden en niet steeds afhankelijk zijn of ik m wel wil afgeven.

Het liefst in de buurt van Amsterdam of Zaandam.

Alvast bedankt allemaal.
Groeten van Han(nibal)

[size=75] [color=orange] * [/color] Canon EOS Digital [color=red] R[/color]ebel + Kitlens [color=orange] * [/color] BG-E1 [color=orange] * [/color] Canon EF 28-105 II USM [color=orange] * [/color] Canon EF 70-200/4.0[color=red] L [/color]USM [color=orange] * [/color] Canon Speedlite 550 EX [color=orange] * [/color] Canon EF 50/1.8 II [/size] [color=orange] * [/color]
markovanhoudt
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2005 16:18

Ik heb geprobeerd om tijdens de reapratie van mijn 300D een vervangende camera te lenen/huren... bij Konijnenberg in Den Ham.
Zou €25,= per dag moeten kosten...
...en dat zal bij andere fotozaken vast niet veel anders zijn. :?
hannibal555
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 220
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2004 22:57
WoonplaatsCOLON wormer

Dat weet ik maar dat is beetje ver weg van Amsterdam
Groeten van Han(nibal)

[size=75] [color=orange] * [/color] Canon EOS Digital [color=red] R[/color]ebel + Kitlens [color=orange] * [/color] BG-E1 [color=orange] * [/color] Canon EF 28-105 II USM [color=orange] * [/color] Canon EF 70-200/4.0[color=red] L [/color]USM [color=orange] * [/color] Canon Speedlite 550 EX [color=orange] * [/color] Canon EF 50/1.8 II [/size] [color=orange] * [/color]
eric_nl
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 3773
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2004 10:52
WoonplaatsCOLON NL
CONTACTCOLON

Misschien is dit iets: http://www.pixto-f.com . Zitten in Nuenen, maar ze hebben meerdere verhuurpunten en zelfs een service om aan huis te leveren en op te halen (is natuurlijk niet goedkoop). Geen 300D, maar wel een 20D, voor €25,- voor 1 dag.
hannibal555
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 220
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2004 22:57
WoonplaatsCOLON wormer

ok dank je
Groeten van Han(nibal)

[size=75] [color=orange] * [/color] Canon EOS Digital [color=red] R[/color]ebel + Kitlens [color=orange] * [/color] BG-E1 [color=orange] * [/color] Canon EF 28-105 II USM [color=orange] * [/color] Canon EF 70-200/4.0[color=red] L [/color]USM [color=orange] * [/color] Canon Speedlite 550 EX [color=orange] * [/color] Canon EF 50/1.8 II [/size] [color=orange] * [/color]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar