EOS Discovery 2008

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

martijnb schreefCOLONWil wel een workshop van Frits van Eldik volgen :)
Dat leek mij ook een reden, maar buiten het feit dat het mij qua tijd eigenlijk slecht uitkomt kan ik, net als Frits van Eldik, ook wel een uur lang praten over hoe een meisje op een schommel te fotograferen en dat relateren aan autosport.

Kun je misschien beter een workshop van hem volgen op Zandvoort
(75 euro via Kamera-express)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Da's nou jammer.... Heb ik deze vakantie een leuk meisje op een schommel gefotografeerd, waarbij ze mooi stil is komen te staan boven in beeld, maar hierbij heb ik toch wat onscherpte geconstateerd (waarschijnlijk door gebruik van het verkeerde scherpstelpunt, namelijk midden). Dus komt die workshop mooi te laat.

Nu kan ik waarschijnlijk als enige maar de foto verkleinen en verscherpen zodat het gebrek aan scherpte niet zo erg opvalt.

Overigens ben ik ook veel te laat met het kijken naar die EOS Discovery site, want nu zijn er niet zoveel workshops meer beschikbaar. Maar goed, ik zal volgende week nog wel op de ZoomExperience rondlopen (incl. m'n vader die met Nikon spul sjouwt).

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
martijnb
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006 16:52
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

@dejong1racing: Die workshop kende ik nog niet. en voor een schappelijke prijs. :)

Heb je er zelf ervaring mee, met de workshop?
www.martijndebie.nl
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

Heb afgelopen zaterdag de bevestigingsbrief gekregen. Alleen mijn opgegeven tijdsplanning klopt helemaal niets meer.

Had me ingeschreven voor 3 verschillende workshops. Eigenlijk allemaal keurig achter elkaar. Tussen 11.30 en 15.30. Met dan 1 uurtje pauze ertussen.

De tijdsplanning die ik nu van Canon heb gekregen is heel anders.
M'n eerste workshop is van 9.30 tot 10.30. En de laatste 2 tussen 16.30 en 18.30.

Ik heb dus nu een pauze van 6 uur. Dat wordt me allemaal teveel van het goede. Als ik dit niet meer kan wijzigen dan laat ik deze dag aan mij voorbij gaan. Denk dat Canon iedereen zo lang mogelijk daar wil houden.
Voor meer Circuitfoto's... kijk eens op www.circuitphoto.com
Bijverdienen met je [url=http://submit.shutterstock.com/?ref=277321]foto's[/url]?
Gebruikers-avatar
Van Driest
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 298
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2006 19:05
WoonplaatsCOLON Betuwe
CONTACTCOLON

Nu ik eens goed kijk, ik heb zelf een workshop tussen 18.30 en 19.15 uur. :( Volgens mij is iedereen dan allang naar huis!
http://www.fotoatwork.nl / wat is jou passie?
honda man
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2008 19:23
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Heb precies hetzelfde!
Aan het eind van de middag andere verplichtingen, dus alleen workshops aan het begin van de dag gepland. Krijg ik de brief met alleen maar tijden aan het einde van de dag...
Heb zaterdag gelijk een mail gestuurd en hoop vandaag daarop antwoord te krijgen. Maar begint erop te lijken dat e.a. niet goed is geregistreerd.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Als het goed is heb je inmiddels een e-mail ontvangen:
Afgelopen week heeft u een bevestigingsbrief ontvangen voor de EOS Discovery.
Tot onze spijt blijkt er een fout in het databasesysteem te zijn gekomen.
Hierdoor zouden uw workshop tijden niet helemaal overeen kunnen komen met de door u aangemelde tijden.
U ontvangt eerdaags een rectificatie mail, met daarin uw juiste persoonlijke workshop programma.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Die kwam inderdaad vandaag binnen. Ik snapte het ook al niet helemaal...

Ik heb nog terug gemaild wat ze met 'eerdaags' bedoelen, maar nog geen reactie gehad :o
...design my thoughts like a sculpture.
Gebruikers-avatar
jeveos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3411
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2006 11:18

Tjsa, ik heb ook zo'n mail gehad. "Beschadigde database", uiterst onwaarschijnlijk, maar goed.

Anyway, ik kan sowieso niet, zit dan in 't vliegtuig terug naar huis... :oops:.
De aarde is rond... zo rond als een pannenkoek!
marsjel
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2008 19:24

Hoop inderdaad dat eerdaags toch wel wat snel is, collega van mij heeft zelfde die brief nog niet gehad dus kan zo zijn dat ze bij haar al erachter waren gekomen dat het niet klopte, ik heb zelf wel de brief + mail ontvangen.. nu hopen dat ze nog de juiste tijden hebben haha. Ik ga op zondag!
Gebruikers-avatar
coolrxman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 914
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2007 10:37
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Wie gaan er allemaal zaterdag ?
Ogen zijn de spiegels van de ziel. En die kun je niet opklappen..
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Ik, als het even kan.
Wil wel even rondneuzen en heb me ingeschreven voor de workshop witbalans.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Me too..

-Witbalans
-Glamour
-Bewegings

Ik moet alleen even wachten op de 'nieuwe' tijden..

Wordt dus even koffietje drinken vooraf?
...design my thoughts like a sculpture.
Gebruikers-avatar
Hatseflats
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 922
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2008 18:45
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Ik zal er ook zijn, koffie lijkt me een leuk idee :D

Ga samen met nog 2 anderen, hebben zelfde workshops en tijden opgegeven maar alles is nu anders geworden. Geeft niet echt, kijken wel wat we kunnen rechtbreien daar ter plekke.
Gebruikers-avatar
Wingie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 21:32
WoonplaatsCOLON Amersfoort
CONTACTCOLON

Wij zijn ook zaterdag aanwezig en hebben ons gewoon voor alle ws ingeschreven. Er waren een paar die ik niet interessant vond en en paar andere mijn partner niet dus uiteindelijk maar besloten dat de 1 met de andere meegaat ;-)
I'm new in this line of business, so spare me ;-)
Canon 7D / 15-85 / 70-200 IS / 10-22 / Sigma 150-500 / 50 F1.8, Grip en andere hulpmiddelen
Gebruikers-avatar
Imagine
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 20:04
WoonplaatsCOLON Sittard

Ik ga op zondag, tenminste als het WS programma na correctie een beetje overeenkomt met wat ik heb opgegeven.

Denk dat ze een beetje met hun handen in het haar zitten. Bij mij totale mismatch tussen aanmelding, bevestigingsbrief en wat Canon op z'n website heeft staan.

Vertrouw erop dat het nog goed gaat komen.....

Nog andere mensen die zondagochend vanuit Limburg die kant op gaan? Ik ben van plan om met de trein te reizen.
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Wingie schreefCOLON... dus uiteindelijk maar besloten dat de 1 met de andere meegaat ;-)
Onder het motto: gedeelde smart is halve smart? :lol:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
honda man
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2008 19:23
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Als ik zo de reacties lees heeft nog niet iedereen naast de brief een bevestigingsmail gekregen. Onderstaande mail kreeg ik maandagavond.
Afgelopen week heeft u de bevestigingsbrief ontvangen voor de EOSDiscovery, met daarin uw persoonlijke programma.

Doordat er een onbekende fout heeft opgetreden in het databasesysteem is het mogelijk dat uw aangegeven programma niet geheel overkomt met het persoonlijke programma in uw bevestigingsbrief. Vandaar dat wij u deze email doen toekomen.

Onderaan deze email ziet u de door u gekoze tijdstippen voor de desbetreffende workshops.

Het onderstaande programma is dan ook uw persoonlijke programma voor deze dag. Wij willen u dan ook verzoeken deze email uit te printen en hem samen met uw bevestigingsbrief mee te nemen naar deze dag. De overige zaken die vermeld staan in de bevestigingsbrief zijn wel correct.

Onze excuses voor het ongemak.
De workshops en tijden zijn precies zoals ik ze bij mijn aanmelding had doorgegeven. Dus je moet je volgens mij gewoon aanhouden wat je tijdens de aanmelding hebt aangegeven.
Gebruikers-avatar
martijnb
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 434
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2006 16:52
WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch
CONTACTCOLON

ik heb nog niet eens een bericht gekregen met gewijzigde tijden.. alleen een brief dat ik ze zou krijgen :S
www.martijndebie.nl
Gebruikers-avatar
citizenjay81
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1615
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 07:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ja, ik ook. En dat is wel irritant, want ik weet niet meer welke tijden ik oorspronkelijk heb opgegeven...

Ik ga in ieder geval zaterdag rond het middaguur met de trein naar Amersfoort vanuit Amsterdam.
Dus als er nog meer gegadigden zijn...
...design my thoughts like a sculpture.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar