Ad blocker detectedCOLON Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jep.. bij de kaag.
ps. ik zag t BNS busje gisteren
en ik denk dat ik naast jullie stond. (aan het eind van dat beton weggetje toch?)
k was met iemand anders, anders had ik wel bij je komen staan
Had de piloot van de F50 de motoren al uit, of heb je zo'n snelle sluitertijd gebruikt? Dat vind ik jammer (dat de props zo scherp zijn)
Verder errug mooie foto
maced schreefCOLONHad de piloot van de F50 de motoren al uit, of heb je zo'n snelle sluitertijd gebruikt? Dat vind ik jammer (dat de props zo scherp zijn)
Verder errug mooie foto
tis errug lastig om props te schieten,... als je niet wil dat de motoren stil staan, moet je echt 1/40 of 1/50 gaan schieten.
maar als je zo schiet is je vliegtuig totaal niet scherp omdat ie zo snel gaat.
dit zou je dus wel kunnen proberen bij een langzaam rijdend vliegtuig ofzo.
Op vol vermogen zeker, dan draait de punt van een turbo-prop volgens mij zelfs boven de geluidsnelheid, dat zie ik die F50 nog niet halen
Hoe snel die dingen bij de landing draaien weet ik eigenlijk niet.
Vetje schreefCOLONja klopt ja,... stond (zat eigenlijk te zonnen) aan het eind van et betonnen weggetje ja
moet je is kijken ,... lol
welke ben jij??
hhahahaha.. ik ben die linker met AirplaneCorner.nl op zn rug, en een eos in mn handen natuurlijk
al denk ik dat ik op dat moment mn eos even heb afgestaan aan Jeroen (die dr naast), die wilde ook wel eens een klikje met de 300D proeven.
DT2 schreefCOLONOp vol vermogen zeker, dan draait de punt van een turbo-prop volgens mij zelfs boven de geluidsnelheid, dat zie ik die F50 nog niet halen
Hoe snel die dingen bij de landing draaien weet ik eigenlijk niet.
Als de tips boven de geluidssnelheid uitkomen krijg je veel te veel last van teveel geluidsoverlast. Je krijgt dan ook veel last van ongewenste luchtwervelingen. De tipsnelheid zit wel tegen de geluidssnelheid aan, maar niet er overheen.
Pas in cruise mode, op hoogte dus, gaat de prop omwentelingssnelheid wat omlaag. Tijdens start en landing is die juist het maximum. Wel wordt er door de propellorstand (elk blad kan een stukje om zijn eigen as draaien) te veranderen een andere "thrust"setting gekozen.
Canon EOS 50D | Canon EF-S 18-55/3.5-5.6 | Canon EOS 500N | Canon EF28-80/3.5-5.6 | Tamron AF 28-300/3.5-6.3 | Tamron AF 100-300/5-6.3 | Canon EF 50/1.8 | BP511 lookalike | Vosonic VP3310