Ad blocker detectedCOLON Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Damn! Als ik dat had geweten had ik ook geprobeerd om die kant op te komen!
Ondanks het weer zijn 't nette platen geworden . De tweede lijkt alleen niet helemaal scherp (beetje bewegingsonscherpte?).
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Foto 2 is gedeeltelijk scherp, kijk maar bij de neus. Het stuk motor in beeld in onscherp, dat komt door een relatief lange sluitertijd en meebewegen. Omdat je naast het pad waarop het vliegtuig zich beweegt staat zullen verschillende delen vh. vliegtuig lijken te bewegen (de vleugeltip zie je eerst naast de romp als de kist op je af komt, daarna zie je het voor de romp wanneer het recht naast je vliegt). Als je dit fotografeert met weinig licht en dus een lange sluitertijd kun je maar één van deze "bewegende" delen scherp krijgen door daarmee mee te trekken.
Technisch gezien is de foto dus scherp, of door omstandigheden het scherpst verkregen.
In foto 3 zie je het ook goed, de letters 'Cargo' zijn wel scherp, er omheen wordt het waziger omdat je maar met één deel goed kan meebewegen.
Het valt me trouwens op dat deze kolos nog best hoog zat voor wat ik me herriner van de opendagen in 2005. Toen zaten die vele banden enkele meters boven de weg! Kwam deze wel via de 28 binnen?
Neem ook eens een kijkje op www.vacaviation.blogspot.com
Ja, maar moest eerst 2 keer rond cirkelen om mooi voor de baan te komen, toren melden ''Very strong wind''
Nou dat was het ook, ik waaide bijna mijn broek uit
Jimmy
Regards Jimmy van Drunen
Canon EOS 450D
Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS
Canon EF 70-300mm 1:4-5.6 IS USM