Deal extreme: Heel veel spotgoedkope camera accessoires

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Dat heeft niets met het cameramodel te maken, wel met het te gebruiken objectief (en daar staat de filtermaat op) :wink:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Masjo
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2009 14:57

Oke :P Heb mezelf ook rot lopen zoeken waar het stond, maar toch gevonden haha

tja, ben blond ..
Gebruikers-avatar
Pieter28
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2007 14:29
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Ik vind DX ook echt een leuke shop. Veel goedkope spulletjes en nog gratis verzenden ook. Kun je nog eens een gokje nemen. Ik heb in januari een stel microvezeldoekjes, een lensdop, een draadafstandsbediening voor mn 40D en een Gary Fong Lightsphere namaak besteld. De eerste twee dingen heb ik inmiddels binnen en ik heb bericht gekregen dat de laatste twee inmiddels zijn verzonden. Later dan ik had gehoopt want ik had anderhalve week geleden een shoot waar ik ze wilde gebruiken, maar ja, ik klaag niet voor dat geld. Alleen hoop ik dat ik het bestelde binnenkrijg, want die Lightspere namaak staat niet meer op de site....
[size=75]Canon 40D, Sigma 50/1.4, Canon EF 24-105L, Canon 70-300 IS USM, Canon 430 EX, Lowepro Slingshot 200 AW, Velbon Sherpa 750R, Velbon RUP 43[/size]
Gebruikers-avatar
Pieter28
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2007 14:29
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Nou ik heb mn bestelling binnen, keurig pakketje uit HongKong werd vandaag afgeleverd. Afstandsbediening werkt helemaal naar wens en de flits diffuser is ook goed. Dacht eerst even dat ie niet paste, maar hij zit er gewoon heel strak op. Wel grappig ding, alleen loop je wel een beetje voor gek met zo'n toeter op je flits: http://www.linkdelight.com/index.php/Re ... flyer.html
[size=75]Canon 40D, Sigma 50/1.4, Canon EF 24-105L, Canon 70-300 IS USM, Canon 430 EX, Lowepro Slingshot 200 AW, Velbon Sherpa 750R, Velbon RUP 43[/size]
Gebruikers-avatar
Nagtie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1030
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 01:38
WoonplaatsCOLON Utrecht
CONTACTCOLON

Pieter28 schreefCOLONalleen loop je wel een beetje voor gek met zo'n toeter op je flits: http://www.linkdelight.com/index.php/Re ... flyer.html
Tsjah gelukkig ben ik de brugklas voorbij en doe ik dingen waar ik zelf zin in heb, en houdt geen rekening met wat andere gek vinden.

Ik was net te laat voor mijn pakje. Toen ik aan kwam rijden zag ik de postbode nog rond lopen, toen ik het briefje vond kon ik hem nergens meer vonden!
Gebruikers-avatar
StijnSpijker
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009 00:35
CONTACTCOLON

Hier de massa circulaire polarizers (erg tevreden voor 9$ !):


http://fotos.stijnspijker.nl/main.php?g2_itemId=16903
Canon EOS 400D + Battery grip, EF 50mm F/1.8 II, EF-S 18-55mm F/3.5-5.6, Tokina AF 11-16mm f/2.8 AT-X Pro DX.
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... highlight=

Even naar aanleiding van hierboven genoemd topic. Het gaat mij daarin niet om het feit dat ik ze nog niet heb, want ik weet dat het uit HK moet komen, maar het gaat mij erom dat er niet gereageerd wordt op mijn vragen over de order status die dus al 2 weken niet gewijzigd is.. Die status (als ik hem al kan zien) staat dus niet op "verzonden"..

Ook kan ik op sommige momenten niet eens de order status bekijken omdat hij dan zegt dat de gegevens niet bekend zijn in hun systeem..

Dát gegeven vind ik wat gek, niet dat ik het spul nog niet heb.. :wink:
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Ik heb even de titel aangepast, zodat het daarin al duidelijk is om welke webwinkel het gaat. Daarbij ook verhuist richting dit onderdeel, zodat we alle ervaringen met deze winkel bij elkaar houden.
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Eindelijk na ruim 2 weken een mailtje dat de spullen verstuurd zijn.. :D
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ben ik blind of hebben ze geen diffusser / omnibounce achtige zaken @ DX?

Zoek namelijk iets soortgelijks voor een 580EX II en een Sigma 500 Super...

Dacht ze ooit gezien te hebben @ DX namelijk...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
jeroenjeroen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 372
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2007 22:25
WoonplaatsCOLON hardenberg

BasZ schreefCOLONBen ik blind of hebben ze geen diffusser / omnibounce achtige zaken @ DX?

Zoek namelijk iets soortgelijks voor een 580EX II en een Sigma 500 Super...

Dacht ze ooit gezien te hebben @ DX namelijk...
assortiment wisselt wel eens.. paar maanden geleden stonden ze er nog wel op...
10mm tot 500mm 1 en 3 poot 40D & 80D
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Het pakketje kan ik vanmiddag ophalen bij het postkantoor.. :D
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
Gebruikers-avatar
digicanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 854
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2006 19:44
WoonplaatsCOLON Hooghalen

Ik lach me rot.

Ik heb een statiefgondel besteld voor de 70-200. kosten nog geen 11,= euro en binnen 3 weken in huis.

andere firma's gemiddeld 120,=

alleen de kleur is iets anders.....
M.vr.gr Bert
H_H
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2009 23:41
WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

Hmm... tot nu toe nog geen positieve ervaring met Deal Exteme. Vlak na de kerst een bestelling geplaatst, maar nog steeds niet binnen. Wel wordt er redelijk vlot gereageerd op vragen. Ben nu dus al twee maanden aan het wachten en heen en weer mailen. Nu melden ze dat gisteren het pakketje retour afzender is gestuurd. Maar waar vandaan? :?

Ik hoop dat ze snel met een bevredigende oplossing komen. Was toch een bestelling van bijna $90,-.
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

Heb er ook een poging gedaan..... draad ontspanner en een nieuwe 'eye piece' rubber voor mijn zoeker. En een zonnekap voor een tamron lens, benieuwd of een universeel exemplaar past. Maar heej, alles bij elkaar voor 15.12 dollar... dus een buil vallen lijkt me onmogelijk :D

Thanx voor de tip, ik wacht met spanning af ;)

Gaab
Gebruikers-avatar
haamhof
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1296
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2009 20:43
CONTACTCOLON

En hoppeta, alles is binnen. 'T past, 't functioneert! Helemaal toppie!

Snel toch van 23 februari tot vandaag.......

Gaab
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar