EU Model (Redcoon)

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Shazz
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2008 12:21
WoonplaatsCOLON Utrecht

Op de site Redcoon is een 450D te koop met EU Model. Met kitlens is deze € 507.- (ex verzendkosten) terwijl dit artikel op het moment € 549.- is bij Konijnenberg. Bij Redcoon is het een EU Model met nederlandstalig menu(zonder nl handleiding).

Wat is jullie ervaring met een EU Model?

De meningen over Redcoon zijn verdeeld heb ik door, maar hoe is jullie ervaring bijvoorbeeld met service en garantieregelingen bij Redcoon?
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Het is een internet winkel en dus lager in kosten qua arbeid, als ze gewoon leveren denk ik; what the hell. Doen dus. EU model betekent alleen geen nederlandstalige handleiding en Garantie is europees en producent gebonden. Aan de andere kant als zij moeilijk doen met garantie en omdat zij een internet winkel zijn en vaak verlangen dat je dan alles in de originele verpakking moet aanbieden met de post dan kan dat vervelend zijn. Met veel commoditiy goods doe ik dus wel zaken via dit soort winkels omdat dit soort goederen gewoon een keer stuk gaan en dan moet je gewoon nieuw voor weinig hebben, maar foto apparatuur doe ik gewoon bij K-E, net zo goedkoop of goedkoper, je kunt langs gaan ed. En als ik in het oosten van het land gewoond had dan zou ik bij broer konijn langs gaan.

Het is maar wat je wilt voor 50 euro.

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Shazz
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2008 12:21
WoonplaatsCOLON Utrecht

Ik heb zelf inderdaad meer vertrouwen in Konijnenberg dan in Redcoon. Vrienden van mij hebben hun camera wel via Redcoon besteld en zijn er erg te spreken over, toch blijf ik twijfelen ;)

Maar waar staat K-E voor??
Gebruikers-avatar
Red_Spike
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 555
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2006 19:37
WoonplaatsCOLON Naaldwijk
CONTACTCOLON

Shazz schreefCOLONMaar waar staat K-E voor??
Kamera-express, vlakbij Alexandrium in Rotterdam
Laatst gewijzigd door 1 op Red_Spike, in totaal 27 keer gewijzigd.
www.rally-web.nl www.avoorberg.nl
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

HIERvind je de verkooppunten die door Canon.nl van spullen worden voorzien.

Volgens mij hoort er bij een product wat hier verkocht wordt een NL-handleiding.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Ja sorry ik ging ervan uit dat als jeop dit forum lid bent je automatisch naast Av, Tv, M, P en A-DEP je ook K-E, Broer Konijn, Cameraland en Camera NU zou kennen. :D

Misschien moet dat maar in het menu geplaatst worden door Canon. Als hij dan stuk gaat dat hij via het menu aangeeft waar je naar toe moet. :)
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
avdakker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 18:19
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

Ik heb bij hen onlangs de 40d gekocht ook een EU model. Dit toestel heeft uiteraard wel gewoon een nl menu maar de handleiding die erbij zit is alles behalve leesbare taal (ook geen engelse). De software is uiteraard geen probleem daar die wel gewoon weer in diverse taal is in te stellen.
Ik heb de nl handleiding binnen 2 minuten met google gevonden en op het werk even uitgeprint. Zo heb ik ook een flink bedrag bespaard.
Redcoon stond bij mij al hoog in het vaandel. Mijn videocamera komt er ook vandaan en die werd bij een defect keurig opgehaald op gewenste locatie waarna men na het herstel het beestje weer op locatie afleverde. Niks als lof dus.
Canon 5D MKIII, Canon 5D MKII, Canon Speedlight 600EX -RF, Canon Speedlight 580EX MKII, Canon 70-200 F2.8 L USM, Canon 24-70 F2,8 L USM, Canon 24-105 F4 L IS USM, extender 1.4 Type I
Arjen M
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2004 14:12
WoonplaatsCOLON Amstelveen
CONTACTCOLON

507 euro voor een 450D?

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/sto ... langId=-11 (pagina 9)
444 euro is het mij wel waard hem bij de Mediamarkt te kopen..
Dit is ook gewoon een NL model.

Just a tip.
Canon 450D Kit 18-55 IS, 2GB + 2x 4GB sdhc Sandisk extreme III.
Tamron 28-300XR f/3,5-6,3, Canon 50mm 1.8, Grip, Canon Speedlite 430EX, Omnibounce en filter sets.
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Is dat niet de 450Gram wegende EOS 1000D??? en bij mij zijn het maar 3 pagina's.

Jeroen

Edit a ook gevonden :) Maar je moet wel alle folders door voor je hem gevonden hebt.

Vind de mediamarkt zo wie zo een slechte site. Wat er staat is sumier en nooit prijzen. En zo zie je maar dat rondkijken of hulp op fora handig zijn. gisteren kreeg ik de mail van claumet binnen, goede zaak maar niet voor gear :) Nu zijn de fototassen in de aanbieding en hebben ze 10% korting. Voorbeeld: Lowepro Computrekker AW Calumet 198 euro met 19 korting nu, Bij K-E is die dat er nu met korting 139 euro en bij broer konijn 98 euro. Ik denk dat ik er een paar koop en voor 110 euro op Marktplaats zet :)

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik heb mijn 450D (nederlands model) voor 499euro met kitlens 18-55 IS
gekocht bij foto klein.
Niet één van mijn meest favoriete zaken maar tot nu toe heb ik geen klachten, behalve dan over foto klein op het alexandrium.
Er zijn wel meer zaken waar je met een beetje praten al gauw een paar tientjes van de prijs af kunt halen.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Arjen M
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 115
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2004 14:12
WoonplaatsCOLON Amstelveen
CONTACTCOLON

jvanarkel schreefCOLONIs dat niet de 450Gram wegende EOS 1000D??? en bij mij zijn het maar 3 pagina's.

Jeroen

Edit a ook gevonden :) Maar je moet wel alle folders door voor je hem gevonden hebt.

Vind de mediamarkt zo wie zo een slechte site. Wat er staat is sumier en nooit prijzen. En zo zie je maar dat rondkijken of hulp op fora handig zijn. gisteren kreeg ik de mail van claumet binnen, goede zaak maar niet voor gear :) Nu zijn de fototassen in de aanbieding en hebben ze 10% korting. Voorbeeld: Lowepro Computrekker AW Calumet 198 euro met 19 korting nu, Bij K-E is die dat er nu met korting 139 euro en bij broer konijn 98 euro. Ik denk dat ik er een paar koop en voor 110 euro op Marktplaats zet :)

Jeroen
Net nog even in Cruqius geweest en daar staat ie toch echt. 450D NL met 18-55IS voor 444.
Canon 450D Kit 18-55 IS, 2GB + 2x 4GB sdhc Sandisk extreme III.
Tamron 28-300XR f/3,5-6,3, Canon 50mm 1.8, Grip, Canon Speedlite 430EX, Omnibounce en filter sets.
Shazz
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2008 12:21
WoonplaatsCOLON Utrecht

jvanarkel schreefCOLONJa sorry ik ging ervan uit dat als jeop dit forum lid bent je automatisch naast Av, Tv, M, P en A-DEP je ook K-E, Broer Konijn, Cameraland en Camera NU zou kennen. :D

Misschien moet dat maar in het menu geplaatst worden door Canon. Als hij dan stuk gaat dat hij via het menu aangeeft waar je naar toe moet. :)
Hahaha jaa ik heb al wel 11 berichten geplaatst haha

Ja, zou een stuk schelen he. Foutcode c10 en lokatie waar te maken. :P
Shazz
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2008 12:21
WoonplaatsCOLON Utrecht

Arjen M schreefCOLON507 euro voor een 450D?

http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/sto ... langId=-11 (pagina 9)
444 euro is het mij wel waard hem bij de Mediamarkt te kopen..
Dit is ook gewoon een NL model.

Just a tip.
Wow, dat is een goede prijs...
Thanks for the tip! Ik ga zo eens die kant op rijden. Een klein uurtje rijden maar ;)
Shazz
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2008 12:21
WoonplaatsCOLON Utrecht

Arjan, ontzettend bedankt voor je tip!!
Heb hem in huis! Helemaal gaaf!

(beetje jammer dat de camera nu thuis is en ik nu aan het werk ben, maar goed :lol: )
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar