vierkante foto's

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
irene
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 463
GeregistreerdCOLON 26 Dec 2004 17:15
WoonplaatsCOLON Veluwe

Hallo,

Weet iemand een centrale of zaak die ook vierkant afdrukt???
Irene
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Prifo. Kun je diverse speciale formaten afdrukken. Blijkt namelijk dat 13x18 ook niet precies 3x4-verhouding is, dus ik laat daar altijd 13x19 afdrukken. Of 13x13 dus.
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Ik laat altijd aparte formaten afdrukken op standaardformaat papier en snij dan zelf bij.
Marieke
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 453
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2004 22:09

Dixons en ik neem aan ook de andere kodak-centrales (maar weet het niet zeker) heeft een tarief voor de korte kant, en de lange kant loopt daar variabel door. Je kunt dus een foto van 13x13 of 13x20 afdrukken voor hetzelfde geld. Afhankelijk van het gewenste formaat lukt het wellicht ook om er twee of 1 afdruk te krijgen. nadeel van dixons is alleen dat het zowieso een dag of 4 duurt, en het nooit precies duidelijk is wanneer je foto's er nou werkelijk liggen (de mail dat ze er liggen, zegt niks, kan het zo nog 1 of 2 dagen duren).

Maar ik neig steeds meer naar het alleen afdrukken bij de fotograaf, dus druk dan gewoon op gewoon formaat af en heb zelf een snijder thuis om de repen wit eraf te snijden. Daar ligt alles wat ik 's avonds instuur de volgende morgen al klaar, en kleur en scherpte is toch beter op die afdrukken.
[size=75]Apparatuur kopen heb ik nu wel onder de knie, nu het fotograferen nog ;-)
[url=http://www.shutterstock.com/gallery.mhtml?id=11181&rid=11181]Shutterstock[/url] - [url=http://www.istockphoto.com/file_search.php?action=file&filetypeID=0&s1=0&text=&username=MiStock&color]Istock[/url][/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar