Ik voel me zo verdomd alleen...

Showcase voor snapshots: foto's uit het dagelijkse leven, leuke momenten, 1-foto-topics...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Vandaag met dit prachtige weer nog een keer naar Dierenpark Amersfoort geweest, met een abonnement ga je wat vaker :wink:

Echt alle apen waren druk aan het spelen cq vlooien, maar toen ik naar boven keer zat er eentje heel erg alleen, ook nog in het hoekje. Vond dat met al die drukte wel een mooi beeld. Het lijkt echt alsof hij in zijn dagboek aan het opschrijven is hoe alleen hij zich voelt...

Ik zet hem maar even bij de snapshots, maar wil toch graag deze foto even laten zien, dat lichte waar de zon binnenvalt vind ik persoonlijks nog wat extras geven aan de foto, maar dit terzijde, de zwart-wit versie spreekt het best:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=131259[/img]

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
jis
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 15 Mrt 2009 15:19

Aandoenlijk... Inderdaad mooi in zwart-wit

voornemens een 40D aan te schaffen, 300 analoog,canon 29-80,sigma 28-300, future...
Gebruikers-avatar
Expression
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 204
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 14:41
CONTACTCOLON

Ik gewoon echt heel zielig :cry: , ik in ieder geval ga gelijk zitten denken waarom zit hij zo alleen. Waarom is ie niet lekker aan het meespelen.
Echt heel sneu.
Canon 50D *Canon 17-85 mm IS USM***Falcon Eyes Flitsset ss110F
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Ik vind de foto wel wat donker en met de zonnestralen op de beer moest ik wel twee keer kijken wat het nou was. Toch een heel leuk moment, leuke titel ook! :wink:
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
E.Dirks
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 389
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2007 18:01
WoonplaatsCOLON BrouwHuis.
CONTACTCOLON

Ik vind hem heel goed en aandoenlijk.

Maar ik zoek me nu wezenloos naar die beer Arie. :lol:
[b]Konnichiwa, Eric[/b]
Gebruikers-avatar
Dimer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 08:20
WoonplaatsCOLON Amstelveen
CONTACTCOLON

ArieScanner schreefCOLONIk vind de foto wel wat donker en met de zonnestralen op de beer moest ik wel twee keer kijken wat het nou was. Toch een heel leuk moment, leuke titel ook! :wink:
het is dus een aap :D
Canon 7D gripped | Canon 350D | Tokina 11-16mm F2.8 | EF-S 17-55 F3.5/5.6 | EF 50 F1.8 II | EF 24-105 F4 IS USM L | EF 100-400 F4/F5.6 IS USM L | Speedlite 430 EX II en meer flitsspul
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar