Diane @piar fotografie [18 plus]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Sessie lekker voor een groot deel buiten kunnen werken. Op mijn site ook nog buitenfoto's met andere kleding :) en zonder kleding....

1 zei hij en begon met een studiofoto...
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
anthony
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 24 Mrt 2006 18:30
WoonplaatsCOLON regio rijnmond
CONTACTCOLON

Mooie serie...

Leuke locatie onder de Bbrug :-)
www.hamond.nl
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Prachtig hoor, die serie 'under the bridge'. Door de flitsers krijg je een mooie diepte in je decor, daarbij ook nog eens geholpen door een (avond?)zonnetje. Dat accentueert die pilaren erg mooi. Mooi meegenomen :D
Ik zeg dit niet veel omdat ik weet dat je het meestal niet zo in de hand hebt als fotograaf maar de expressie van je model in de locatiefoto's is wat aan de eentonige kant. Ze heeft een beetje een blik alsof ze staat te wachten op de volgende aanwijzing van de fotograaf :) Alleen bij foto 3 zit die expressie wel weer goed. Vind ik.
Bij die studiofoto zit ik te kijken naar de huidtint. Je model heeft een bijna negroide huid gekregen. Heb je dat expres zo gedaan of is dit een gevolg van de gebruikte belichting? Met dat strijklicht zie je wel ieder detail in de huid zeg. Maar qua sfeer vind ik hem echt super, dat haarlicht brengt de foto helemaal tot leven.
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
godspeed
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 08 Apr 2008 21:10
CONTACTCOLON

strakke platen, netjes!!
www.fotogear.nl
Gebruikers-avatar
MSP Photographics ©
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 641
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2008 01:09
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Nr 1,3&5,heel mooi ! 8)
Tomorrow is what you make of it...
[url=http://www.istockphoto.com/MSP_Photographics]MSP @ iStock[/url]
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

anthony schreefCOLONMooie serie...

Leuke locatie onder de Bbrug :-)
je haalt de locatie kenners er altijd uit :D :D
Ideale plek bij zonsondergang. Jammer dat het ook leuke strandje bij goed weer altijd in bezit wordt genomen door vissers...
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

MartinPhili schreefCOLONPrachtig hoor, die serie 'under the bridge'. Door de flitsers krijg je een mooie diepte in je decor, daarbij ook nog eens geholpen door een (avond?)zonnetje. Dat accentueert die pilaren erg mooi. Mooi meegenomen :D
Ik zeg dit niet veel omdat ik weet dat je het meestal niet zo in de hand hebt als fotograaf maar de expressie van je model in de locatiefoto's is wat aan de eentonige kant. Ze heeft een beetje een blik alsof ze staat te wachten op de volgende aanwijzing van de fotograaf :) Alleen bij foto 3 zit die expressie wel weer goed. Vind ik.
Bij die studiofoto zit ik te kijken naar de huidtint. Je model heeft een bijna negroide huid gekregen. Heb je dat expres zo gedaan of is dit een gevolg van de gebruikte belichting? Met dat strijklicht zie je wel ieder detail in de huid zeg. Maar qua sfeer vind ik hem echt super, dat haarlicht brengt de foto helemaal tot leven.
Martin
Ja ik weet van die plek dat het er bij zonsondergang super is, zelfs al workshops gegeven daar.
Ik denk dat het model een beetje op was...we waren incl pauzes en eten twaalf !!! uur bezig op dat moment. Ondanks haar super enthousiasme is dat waarschijnlijk net teveel gevraagd. Foto vier zou ik vanwege haar blik eigenlijk niet moeten plaatsen, maar ik vond de sfeer zo super. Op de laatste vind ik haar blik en uitstraling weer super. Misschien wel de mooiste van de dag.
Goed gezien van de huidtint op de eerste. Ze is daar gebodypaint. Goud, zwart, wit en blauw gevlekt. Hoort bij een eerdere serie met een Venitiaans carnaval masker. Daarover later olie gedaan met waterdruppels. Dat geeft een hele diepe kleur. Met deze belichting blijft daar vooral zwart van over. Dat maakt hem dan net weer wat anders dan een gewone figuur opname.

thanx
peter
Gebruikers-avatar
avdakker
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 365
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2008 18:19
WoonplaatsCOLON Best
CONTACTCOLON

Schitterende plaatjes wederom en een erg mooie stijl die je hanteert :) ik houd wel van dat "donkere" zoals je dat veel in je foto's terug ziet.
Heb nog even de andere op je site bekeken en ook die wederom erg mooi hoor 8)
Canon 5D MKIII, Canon 5D MKII, Canon Speedlight 600EX -RF, Canon Speedlight 580EX MKII, Canon 70-200 F2.8 L USM, Canon 24-70 F2,8 L USM, Canon 24-105 F4 L IS USM, extender 1.4 Type I
Gebruikers-avatar
Ghans
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 17:58
WoonplaatsCOLON De Lier

mooi uitgelicht model...grafitti...is echt geweldig...een mooie locatie, mocht er een keer in de buurt zijn, is de prinses irene tunnel in delft
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Ik ben minder positief de combinatie van haar stocking met de blauwe spijkerbroek vind ik persoonlijk niet mooi. Ook haar rechterborst op foto 1 is wat vreemd belicht. Sorry
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar