Gezin in beeld

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

de lucht vind ik wel erg wit en dat is jammer en vooral de jongens hebben op iedere foto dezelfde blik en houding.

Foto 3 vind ik het leukste, de kleine meid tussen haar 3 grote broers (?).
Gebruikers-avatar
bulty
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2009 18:58
WoonplaatsCOLON Den Haag

verwacht van mij geen hoogstaand commentaar, maar in mijn ogen "kijkt"de grote hoeveelheid erg witte lucht niet prettig,

en ik vraag me erg af of de houding die alle jongens aannemen erg natuurlijk is, in mijn ogen is de plaat met de kleine meid tussen haar broers in de leukste !!
"leven is het meervoud van lef !!!"
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Tot zover bedankt voor de reacties. Het kleine meisje is inderdaad het zusje van de drie jongens. Inderdaad stoorden mij zelf ook al de witte luchten. Maar wat kan ik daar aan doen? Ik heb wel eens gedacht aan een pola-filter, maar heeft dat zin en heeft dat geen gevolgen voor de rest van de foto?

JW
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

#3 vind ik er wel uitspringen, leuke foto!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Foto 2 en 3 zijn de beste uit je serie vind ik.
Voor een volgende keer zou ik er wel even op letten dat je modellen geen handen in de broekzakken steken. De man met het lichtblauwe overhemd heeft dat op alle foto's. Ziet er zo raar uit, net van die stompjes :wink:
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Sabrina schreefCOLONVoor een volgende keer zou ik er wel even op letten dat je modellen geen handen in de broekzakken steken. De man met het lichtblauwe overhemd heeft dat op alle foto's. Ziet er zo raar uit, net van die stompjes :wink:
Bedankt voor je tip. Had er zelf nog niet echt erg in gehad, maar nu je het zegt is het een beetje een vreemd gezicht. Ik zal er in het vervolg op letten. :wink:

JW
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar