Hoe plasticbakjes te fotograferen

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
DstulenFotografie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2009 14:48
WoonplaatsCOLON Almelo
CONTACTCOLON

Hallo allemaal!

Kheb een klusje om plastic bakjes te fotograferen, het zijn meest transparantje (koekjes) bakjes..
iemand ervaring met zulke transparante voorwerpen? en nog tips hoe ze neer te zetten en/of moet ik een lichttent gebruiken??

Groetjes!
www.DstulenFotografie.nl ||
Gebruikers-avatar
Digi-Desmond
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 120
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2008 11:46
WoonplaatsCOLON Breda

Misschien een idee om een lamp onder de bakken te plaatsen of maar een lamp te gebruiken aan de zijkant zodat je een shaduw effect krijgt.

Op Google Afbeeldingen kan je gewoon op afbeelding zoeken en daar zie je ook verschillende voorbeelden.
| Canon EOS 400D | EF-S 18-55 IS | EF-S 55-250mm IS | 50mm 1.8 | LowePro Cirrus 140 | FotoCube (L) |

[url=http://www.digi-desmond.nl/]Bezoek ook eens mijn website![/url]
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

D'r zijn meer wegen die naar Rome leiden (zeggen ze, ik ben er nooit geweest.)

Maar voordat we een beetje concreet tips kunnen geven moet je misschien met wat meer informatie komen. Hoe transparant is het, en in welke kleur. Als he allemaal glashelder is, is het waarschijnlijk anders als doorschijnende kunststoffen. En hoe moet het op de foto? Moet het in een bepaalde sfeer liggen? Of moet het geheel vrijstaand zijn? (voorbeeldfoto's zouden wel helpen)
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar