zwanger op de foto

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
keppe
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2203
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 22:42
WoonplaatsCOLON verhuisd naar Zaandam maar thuis waar mijn pjutter staat.....
CONTACTCOLON

De laatste tijd heel veel zwangere vrouwen in de studio gehad.
Hier een kleine selectie

1
Afbeelding
2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op keppe, in totaal 6 keer gewijzigd.
grt Keppe :D

"Leave nothing but footprints. Take nothing but pictures"
[url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54223]Ook foto's verkopen? kijk bij ShutterStock[/url]
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Mooie foto's Keppe, met uitzondering van #6, die is niet mooi maar heel mooi.
Alleen de eerste foto valt er een beetje bij uit de toon. De moeder kijkt een heel andere richting uit en dat verstoort de eenheid van de foto enorm. Door dat achterom kijken oogt ze ook wat verschrikt.
Maar verder: toppie gedaan hoor, lekker bezig!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
keppe
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2203
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 22:42
WoonplaatsCOLON verhuisd naar Zaandam maar thuis waar mijn pjutter staat.....
CONTACTCOLON

Dank martin :)

Ben zelf ook wel blij met de foto's
bij de eerste gaat het mij vooral om het koppie van de kleine meid
dat vond ik zo geweldig dat het me niet stoort dat de moeder weg kijkt.
grt Keppe :D

"Leave nothing but footprints. Take nothing but pictures"
[url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54223]Ook foto's verkopen? kijk bij ShutterStock[/url]
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Nummer 6 krijgt van mij een 10+! Heerlijk beeld, prachtige belichting...mooie pose!

Foto 4..ook heerlijk beeld...rust..intiem..mooie omzetting!

foto 1 heeft het voor mij weer net niet helaas. Hoewel het meisje er erg leuk opstaat, vind ik de blik van de moeder niet mooi...die leid mij eigenlijk wel af...

Groet,

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

ja, dat koppie is inderdaad onbetaalbaar :D
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
Dimitri
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4483
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2008 11:28
CONTACTCOLON

Hey..

Ook dit is weer een leuke serie :)

Foto1) vindt ik het persoonlijk ook wel jammer dat de moeder niet in de lens kijkt
Foto2) ook leuk gedaan zeg!
Foto3) mooie foto, alleen vindt ik persoonlijk het lichte puntje onder de knie minder. had ik zelf weg gelaten.
Foto4) Hier vindt ik het persoonlijk jammer dat er net wat te veel licht zit op haar buik en te weinig in haar gezicht
Foto5) leuk idee zo maar vindt hem persoonlijk niet zo geslaagd. vindt het jammer dat er een lichte waas over op haar boven hoofd zit :oops:
Foto6) Ook ik vindt deze toch wel goed en mooi :)

Gr Dimitri
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

hele leuke serie, 6 vind ik ook het mooiste, ik houd daar erg van!
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

1 is niet meer zichtbaar....
dat is nou net waarom ik er een hekel aan heb dat foto's niet hier op het forum staan.
keppe
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2203
GeregistreerdCOLON 25 Feb 2005 22:42
WoonplaatsCOLON verhuisd naar Zaandam maar thuis waar mijn pjutter staat.....
CONTACTCOLON

Sarpa schreefCOLON1 is niet meer zichtbaar....
dat is nou net waarom ik er een hekel aan heb dat foto's niet hier op het forum staan.
Soms is het overmacht
Photobucket vond dit te naakt.
Ik heb de foto al weer neergezet.


Maar behalve mopperen kun je misschien een reactie geven op de foto's die je wel ziet???
grt Keppe :D

"Leave nothing but footprints. Take nothing but pictures"
[url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54223]Ook foto's verkopen? kijk bij ShutterStock[/url]
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

keppe schreefCOLONMaar behalve mopperen kun je misschien een reactie geven op de foto's die je wel ziet???
Ha ha, dat komt ook nog wel. Maar was ff met andere dingen bezig tussendoor.

edit:
De meest belangrijke dingen zijn door de kenners hier eigenlijk al wel gezegd overigens.
Op #1 is de blik van het meisje echt super, maar het is erg jammer dat moeder niet kijkt, anders was het echt een topper geweest. Verder vind ik het jammer dat het slingertje een belangrijk onderdeel van de foto uitmaakt, maar dan net even te slordig hangt naar mijn smaak.

In tegenstelling tot de anderen vind ik het niet storend dat bij 4 de buik wat lichter is, ik vind het wel mooi de aandacht trekken eigenlijk.

#5 vind ik echt de minste van de serie. Te licht voor een silhouet want daarvoor is het lichaam te licht, je ziet immers het hele lichaam nog. Maar toch te donker om het lichaam goed te kunnen zien, want de achtergrond is zo licht.
#6 is dan weer echt een mooie! Mooi licht door de haren en mooi contour van de rug. Klein dingetje en dat is dat ik de handen wat "glimmend" ten opzichte van de rest van de huid, maar dat is detailn**ken hoor. Je zet toch weer ff een mooie serie weg!

groeten Sarpa
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Hoi Keppe,

Leuke serie ook!!
1 is echt super, die blik, tja daar is al het 1 en ander over gezegd waar ik het helemaal mee eens ben, onbetaalbaar! (ik had wel wat aan de onderkant eraf gehaald denk ik)
Bij 3 vind ik het jammer dat haar hoofd wat geforceerd erop staat. Maar wel een mooie plaat!
voor 5 heb ik nog wel een tip, ik doe dit ook best vaak, maar ik laat de dame dan voor mijn softbox staan. Dus dan komt het licht helemaal van achter en hoef je ook je witte achtergrond niet te belichten. Als je een voorbeeld wilt zien, kan ik je die wel mailen. Maar super mooi effect is dat die lijn licht nog op de huid aan de zijkant van de buik zoals je dat hier ook ziet!
En de laatste is helemaal geweldig!
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar