7th Heaven @ volksfeesten baarlo

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
nienfotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2009 11:58
WoonplaatsCOLON maasbree
CONTACTCOLON

Hallo allemaal.
Ik ben voor een maand geleden gevraagd om foto's te maken van een coverband.
Nou had ik dat nog nooit gedaan, maar ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en dit toch maar aangenomen.
Afgelopen zaterdag was het dan zover.
Ik heb bij deze foto's bewust niet geflitst.
De lens die ik heb gebruikt is de 70-200L 2.8
Ik hoop op veel kritiek, want ik moet in juli foto's maken van Rigby ook in een donkere ruimte.
Alvast bedankt iedereen.
1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

4)
Afbeelding

5)
Afbeelding
canon eos 1D Mark2 Canon 70-200 f2.8. Canon 24-105 F4L Speedlite flitser Eigen fotostudio
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Iemand bij mij uit de buurt zo te zien! Heb 7 jaar in Baarlo gewoont (en woon nu 20 km hoger). :)

Mijn mening over de foto's ;)

1: De foto staat erg centraal. Ook is mic stand storend (maar dit is niet altijd te voorkomen ;)). Had je veel ruimte voor het podium? Dan was ik links gaan staan en daar het shot gepakt zodat je ook de voorkant van de gitaar in beeld had.

2: Er was moeilijk licht zo te zien. Op zich een mooi shot al loopt het wat dicht door de rode/roze gloed. Hier kun je niets aan doen, maar omdat het shot wat standaard is wordt het er niet spannender op.

3: Redelijk shot, jammer van het vele rode licht.

4: Redelijk shot, weinig over te zeggen. Ik had misschien een ander standpunt gekozen, maar dat is persoonlijk.

5: Idee is goed, maar je ziet nauwlelijks te drummer zitten en daar gaat het om. Hier had je ook weer een ander standpunt kunnen kiezen mocht je de ruimte gehad hebben voor het podium.
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar