Vraag over fotograferen op Bal du Masque

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Beste mensen,

Ik ga fotograferen op Bal du Masque.

Als ik naar de gallerie op de site kijk, de lichtsituatie is over het algemeen niet ideaal. Dat wordt dus hoge ISO waardes, grote(re) lensopeningen, en (muv de evt mooi verlichte podia) flitsen.

Ik ga voor het eerst, en neem mijn 40D mee, met de 430EX, 17-50 2.8, 28-75 2.8, de 50mm 1.8 en voor de zekerheid ook maar de 70-200 2.8 USM.

Ik neem voor de zekerheid ook de transmitter/receiver (hoe heet het ding ook al weer...cactus) mee, om de 430EX los van de camera aan te sturen. Voor de zekerheid gaat de 350D ook in de tas, maar het is niet mijn bedoeling die er op de avond te gaan gebruiken...maar just in case..

Wie van de fotograferende mensen hier heeft nog tips voor het fotograferen op zulke events? Ik ga er van uit dat ik me prima ga redden, maar tips van meer ervaringsdeskundigen zijn zeer welkom!

Alvast bedankt!

Groet,

Erik
Laatst gewijzigd door 1 op ErikDignum, in totaal 14 keer gewijzigd.
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
MichelSjollema
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 60
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2007 22:56
WoonplaatsCOLON Hoofddorp

Erik,

Allereerst je linkje werkt niet helemaal, aan het eind staan 2 //.

Helaas heb ik niet echt tips voor je. Ik mag binnenkort zelf een receptie en een trouwfeest fotograferen. Dus kan ik ook wel wat tips gebruiken...
Maar gezien je uitrusting zou het toch goed moeten gaan komen!

Groetjes,

Michel.
Laatst gewijzigd door 1 op MichelSjollema, in totaal 14 keer gewijzigd.
[size=67]Canon EOS 5D MKIV|Canon 24-105 f/2.8 L|Canon 100-400 4,5-5,6 L IS II|Canon Speedlite 430EX III RT|Lowepro Runner 350 AW|[/size]
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Hallo,

Nu werkt de link wel!

Ik heb inmiddels toch wel besloten wat te gaan snoeien in de spullen. Sowieso de 70-200 blijft thuis...

Michel...lees gerust mee....daar is het forum tenslotte (ook) voor!

Groet,

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Het feest is "gedaan" ik zal eens kijken of ik wat beelden kan laten zien later...

De temperatuur was er moordend....maar wat gaaf om daar bij te zijn, fijn sfeerje, prachtige mensen (en hier een verdwaalde ziel die er echt niet uit zag..die heb ik dan ook niet op de geheugenkaart gezet)..en veel fijne muziek, ook soms covers uit mijn jeugd, new wave (geloof ik dat 't heet) en zo..Depeche Mode achtig..

Groet,

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar