Gratis Redged statief bij een abo zoom (nu met foto's, p.5 )

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_TOPIC_LOCKED
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

boels069 schreefCOLONHeb je de lengte van de poten gemeten en zijn die even lang?
Ja, ook zijn ze alle recht en staan de poten onder dezelfde hoek...
Volgens mij klopt die waterpas gewoon van geen kant...
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Troost je, de meeste waterpasje uit een DHZ-winkel zetten je ook op het verkeerde been. :wink:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

fversteegen schreefCOLONWel heb ik een beetjemijn twijfels bij de stevighei van de sluitingen van de poten. Die voelen een beetje plastic aan.
Je hebt 5jaar garantie...

Ik vind het trouwens wel meevallen ik had op mijn vorige Velbon ook van dit soort 'plastic' knopjes.. en die hebben het prima volgehouden.. Ik weet niet de kwaliteit van deze plastic knopjes maar je hebt plastic dat in de buurt komt van staal..
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
dommel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 465
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 13:30

Krijg net een mailtje binnen, Zoom leden kunnen dit statief nu ook bestellen voor hetzelfde bedrag zonder jaarabonnement.
Gebruikers-avatar
ikenolaf
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 634
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2008 08:41
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Dat is netjes geregeld!!!
Een Canon vraagt om goede Bommen en Granaten
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Dat is een dikke pluim voor Zoom.
Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Wow.. dat is zeker goed nieuws voor mensen die al lid zijn.. volgens mij hadden ze bij zoom/redged nooit gedroomd dat dit z'n succes zou zijn!
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
dommel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 465
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 13:30

Gebruikers-avatar
MaestroNL
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1303
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2008 11:04
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep (Haarlemmermeer)

EoneX schreefCOLONDat is een dikke pluim voor Zoom.
Zeker, 42,95 + 11,95 verzendkosten. Je kent vast nog wel iemand die jij een plezier kan doen met een abbo, ben je voordeliger uit ;)
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Het lijkt er trouwens op dat de actie verlengd is. Bij mijn weten liep de actie eerst tot 31 oktober 2009.
Zoom schreefCOLONDeze aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt, maar uiterlijk tot 31 december 2009.
hoi_roy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 173
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2005 22:53
WoonplaatsCOLON Rosmalen

MaestroNL schreefCOLON
EoneX schreefCOLONDat is een dikke pluim voor Zoom.
Zeker, 42,95 + 11,95 verzendkosten. Je kent vast nog wel iemand die jij een plezier kan doen met een abbo, ben je voordeliger uit ;)
Dat is wel slim, scheelt toch weer ongeveer 12 euro. En doet ook nog iemand plezier met een abbonnement.
Ik denk dat ik nog wel iemand plezier kan doen met een abbo :)

Maar, hoe zijn de ervaringen met dit statief?
Is het stabiel in maximale stand?
Is het hoog genoeg?? (Ben 1.85)
[size=75]TKA: BG-E2. Interese e-mail of PB.
BCP: EOS 20D, BG-E2, Tamron SP AF28-75MM F/2.8 XR Di LD
NEW: EOS 5D mk II, EF 24-105 f/4 L, Canon EF 70-300 F/4-5.6 IS USM, Canon EF 50 F/1.8[/size]
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

hoi_roy schreefCOLON Is het stabiel in maximale stand?
Is het hoog genoeg?? (Ben 1.85)
ja en ja
Ben ook 1.85, en met camera komt het oculair cq een cm boven ooghoogte (40D+grip is het dan). Maar zeker hoog genoeg dus, ook vrij stevig, alleen de onderste pootjes neigen wat wankel te zijn helemaal uitgeschoven.
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
Gebruikers-avatar
KaleFietsbel
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1004
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 17:12
WoonplaatsCOLON Heteren (Gld.)
CONTACTCOLON

Ook ik heb een abonnement bij het statief, of het statief bij het abonnement :)

Nu wachten tot er iets deze kant op komt.

John
Gebruikers-avatar
digicanon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 854
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2006 19:44
WoonplaatsCOLON Hooghalen

Hier ook, aantal weken geleden al een bevestigings mail gehad maar verder nog niets vernomen.
M.vr.gr Bert
patrici@
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2009 19:57

Zo kan het ook :roll:
Zodra je hem binnen hebt op mp zetten voor 75,- :wink:
http://link.marktplaats.nl/285345966
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

patrici@ schreefCOLONZo kan het ook :roll:
Zodra je hem binnen hebt op mp zetten voor 75,- :wink:
http://link.marktplaats.nl/285345966
Dan ben je echt heel aso.. (inmiddels staat er een 2de)
Gewoon geld verdienen over de rug van anderen!

Ik heb de desbetreffende aanbieders gemaild en een melding gemaakt bij marktplaats..

Dit was mijn mail..
Geachte heer,

Dit objectief wordt zwaar boven de marktwaarde verkocht u heeft dit statief cadeau gekregen bij een zoom.nl abbo.. Dit dient dan niet voor dergelijke prijzen verkocht te worden.. Ik hoop dat u de potentiele kopers er op attendeerd dat zij dit statief op een veel goedkopere wijze kunnen kopen via zoom.nl!

Ik heb hier tevens een melding van gemaakt bij marktplaats.nl..

Groet
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Opperclowntje schreefCOLONDan ben je echt heel aso.. (inmiddels staat er een 2de)
Gewoon geld verdienen over de rug van anderen!
Je durft nogal wat te beweren.

Je maakt dan zelf ook gewin over de ruggen van de eerdere abonnementshouders.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
RutgerEF
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2009 13:41

Opperclowntje, ga iemand anders vervelen met je NSB-praktijken. Wat is het nut van al dat gesnitch? Laat die man lekker zijn spulletjes verkopen, heb jij er last van dat hij dat statief verkoopt en er zo wat geld aan verdiend?


Modbreak BasZ

Laten we voor de rest wel vriendelijk tegen elkaar blijven...

Dank!
EOS 350D / Sigma 24-70 f2.8 EX DG / Canon EF 50mm f1.8 / 8 GB Sandisk Extreme kaartje.
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

RutgerEF schreefCOLONOpperclowntje, ga iemand anders vervelen met je NSB-praktijken. Wat is het nut van al dat gesnitch? Laat die man lekker zijn spulletjes verkopen, heb jij er last van dat hij dat statief verkoopt en er zo wat geld aan verdiend?
Pardon? Gaan wij zo met elkaar om op dit forum? NSB praktijken!!!??? ik vind dit echt not-done! Jou opmerking laat zien dat jij niet de betekenis weet van wat je zegt door mij te beschuldigen van NSB praktijken.. Ik vraag mij af of jij enig idee hebt wat voor gevoelens dit bij personen kan oproepen als jij mensen hiervoor uitmaakt? Reageer jij altijd zo als je het niet eens bent met iemand? Ik zal het maar opvatten als een kinderlijke opmerking!

Of je het nu eens ben met wat ik vind of niet moet je zelf weten maar ik laat me niet uitmaken voor dit soort mens onterende uitspraken! Dit is mijn laatste mailtje in dit topic!


Het enige wat ik nog kwijt wil aan de rest:
Ik heb de gene die hun statief verkopen op marktplaats gewoon een mailtje gestuurd omdat ik niet vind dat je op deze manier geld moet verdienen.. Zo ga je niet met elkaar om.. De aktie van Zoom loopt nog dus de mensen die geinteresseerd zijn in z'n statief moeten gewezen worden op feit dat ze dit statief voor veel minder kunnen krijgen.. Daarmee bewijs je een grotere dienst dan zelf een paar euro te verdienen.. Niemand wil er achter komen dat hij een statief voor 100 euro heeft gekocht terwijl hij dat nieuw voor 40 euro had kunnen kopen! Iedereen werkt hard voor zijn geld! Zo iets wil je zelf ook niet overkomen?
Laatst gewijzigd door 1 op Opperclowntje, in totaal 12 keer gewijzigd.
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
RutgerEF
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2009 13:41

Nee, maar om zo iemand lastig te gaan vallen met dat verhaal gaat mij wat te ver. Ik waardeer je streven naar rechtvaardigheid, maar feit is dat deze man niets doet dat niet mag. Hij mag zijn statief gewoon verkopen en gezien de biedingen loont het nog ook.
EOS 350D / Sigma 24-70 f2.8 EX DG / Canon EF 50mm f1.8 / 8 GB Sandisk Extreme kaartje.
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar