Gratis Redged statief bij een abo zoom (nu met foto's, p.5 )

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Snellius85
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2009 07:57
WoonplaatsCOLON Zeist

Nou lekker is dat, hier mooi nog niks binnen gekomen. :S

Heb me :
21-09-2009 aangemeld
16-10-2009 afgeschreven
??-??-???? statief binnen

Snap het niet! Er zijn mensen die later lid zijn geworden waarbij ook de 16e is afgeschreven waarbij het statief al binnen is.
Gebruikers-avatar
nrtrally.tk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 152
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 10:34
WoonplaatsCOLON Barneveld
CONTACTCOLON

Ralph_86 schreefCOLON
digicanon schreefCOLONHet lijkt er op dat de poot zonder de neopreen grip langer is dan de andere 2.
Maar als ik de statief inklap zijn de poten even lang.
Is dat niet gewoon good old optisch bedrog? Zou natuurlijk best eens kunnen omdat er 2 poten met neopreen-huls zijn en 1 zonder...
digicanon schreefCOLONDe waterpas die bij poot zonder neopreen zit bevestigd dan ook dat de statief achterover staat.
Die waterpasjes schijnen niet bij iedereen even nauwkeurig te zijn. Blader maar eens wat pagina's terug in dit topic, staat een bericht van iemand daarover.
Ik heb hier geen last van

bij de 3poot volledig uitgeklapt (middenstang volledig naar beneden) is hij mooi stabiel hoor met mijn 30d en 70200 f4 op statiefgondel

ik ben er tevreden mee sorry dat jullie zo lang moeten wachten maar ik raad een belletje/mailtje aan naar Zoom
Canon 30D -EF 17-40 F4[color=red]L[/color] - EF 50 1.8II - EF-S 17-85 IS - EF 70-200 F4[color=red]L[/color] IS - Speedlite 580EXII - EG-200
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Ralph_86 schreefCOLONDie waterpasjes schijnen niet bij iedereen even nauwkeurig te zijn. Blader maar eens wat pagina's terug in dit topic, staat een bericht van iemand daarover.
Moet je eens proberen het belletje precies in het midden te krijgen. Ik zeg: Succes! Hahaha!
Wel goede tijdverdrijf voor een verloren avondje. :twisted:
Gebruikers-avatar
Ralph_86
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 767
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Brabant
CONTACTCOLON

Als je het niet erg vind: ik kan er ook niet wakker van liggen :wink: Bedoelde maar even aan te geven dat ie niet teveel van dat waterpasje uit moet gaan bij het bepalen of alle drie de poten even lang zijn :)
Foto's 1000km van Spa nu online... || RPIX.NL || FLICKR ||
patrici@
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2009 19:57

Snellius85 schreefCOLONNou lekker is dat, hier mooi nog niks binnen gekomen. :S

Heb me :
21-09-2009 aangemeld
16-10-2009 afgeschreven
??-??-???? statief binnen

Snap het niet! Er zijn mensen die later lid zijn geworden waarbij ook de 16e is afgeschreven waarbij het statief al binnen is.
ik precies hetzelfde als hierboven en ook nog niks ontvangen :?
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

robfzr1000 schreefCOLON
toppe schreefCOLONIk snap het even niet:

Bij mij is het 12-11 afgeschreven en kreeg op 24-10 een bevestegings email... Deze week dus?:d
Denk dat je nog even geduld moet hebben, geld is bij mij half september afgeschreven, en vandaag statief binnen.
Zal wel... Beetje raar terwijl ze zeggen dat het er snel zou moeten zijn. Ik heb niet eens een betalingsopdracht ontvangen (wel betaald, geen bevesteging)
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Gebruikers-avatar
Snellius85
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2009 07:57
WoonplaatsCOLON Zeist

patrici@ schreefCOLON
Snellius85 schreefCOLONNou lekker is dat, hier mooi nog niks binnen gekomen. :S

Heb me :
21-09-2009 aangemeld
16-10-2009 afgeschreven
??-??-???? statief binnen

Snap het niet! Er zijn mensen die later lid zijn geworden waarbij ook de 16e is afgeschreven waarbij het statief al binnen is.
ik precies hetzelfde als hierboven en ook nog niks ontvangen :?
ik heb hem vandaag toch ontvangen :)
Gebruikers-avatar
jorisvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2009 10:44
WoonplaatsCOLON Arnhem

toppe schreefCOLON ... Ik heb niet eens een betalingsopdracht ontvangen (wel betaald, geen bevesteging)
Dan zou ik ze maar eens even bellen. Mijn betaling hadden ze ook niet goed verwerkt, stond geparkeerd bij onbekende debiteuren :shock:

Maar ook hier nog geen statief binnen :?
450D + grip | EF50mm 1.8 II | EF-S 18-55 | EF-S 55-250 | FD 50 1.4 | FD 135 3.5 | Sigma FD 600 F8 Mirror-Telephoto | 430 EX II | Vivitar 285HV | Redged RTT-423 | Lowepro Flipside 400AW
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

jorisvb schreefCOLON
toppe schreefCOLON ... Ik heb niet eens een betalingsopdracht ontvangen (wel betaald, geen bevesteging)
Dan zou ik ze maar eens even bellen. Mijn betaling hadden ze ook niet goed verwerkt, stond geparkeerd bij onbekende debiteuren :shock:

Maar ook hier nog geen statief binnen :?
Hoor je iets van een bevesteging te krijgen dan?
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Gebruikers-avatar
jorisvb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 107
GeregistreerdCOLON 11 Okt 2009 10:44
WoonplaatsCOLON Arnhem

Geen idee, heb ik dus ook niet gehoord. Bij mij gingen er wat belletjes rinkelen toen ik hoorde dat mensen een mail hadden gekregen dat het wat langer ging duren en ik niets had ontvangen. Toen maar even gebeld en bleek dus dat het niet geregeld was.

Btw, gisteren naar ze gebeld of het al verstuurd was. Man was het met me eens dat het wel heel lang duurde al en zou er voor zorgen dat als er nog wat op voorraad was het volgende week naar me toe gestuurd zou worden.
450D + grip | EF50mm 1.8 II | EF-S 18-55 | EF-S 55-250 | FD 50 1.4 | FD 135 3.5 | Sigma FD 600 F8 Mirror-Telephoto | 430 EX II | Vivitar 285HV | Redged RTT-423 | Lowepro Flipside 400AW
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Hmz, ze zijn niet open op zaterdag... Beetje raar maar goed, heb ze inmiddels 2 emails gestuurd (maandag al 1 en zaterdag de 2de) en nog niets mogen ontvangen.

Maandag naar info@IDG.nl en zaterdag naar klantenservice@idg.nl. Nu is het even afwachten dus!
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Net opgehangen met IDG nederland. Omdat ik het wel erg lang vind duren.

Er is duidelijk op internet aangegeven dat het maximaal 4 tot 6 weken duurt na aanmelding op het blad. Nu ruim 1,5 maanden verder nog niets mogen ontvangen.

Redged is door hun voorraad heen (Vind ik slecht, omdat ze weten dat z'n actie gaat lopen) en krijgen binnen 3 weken weer voorraad binnen.

Ik ontvang het statief binnen 3 weken met een cadeaubon van Cameraland?

Edit: Cadeaubon is leuk, alleen kan je niet inwisselen via internet.

Enkeltje met de auto almere alkmaar: €6,30 aan diesel. De lol is er dus alweer af. Altijd van dat half gebakkenwerk, geef dan niets. Ik zie het al voor je. Je woont in eindhoven: €13,- aan diesel.

Mensen kunnen gaan klagen: je kan verwachten dat dit goedloopt, zeker en dat kan IDG dus ook verwachten en dus beter zakendoen met redged, zorg eerst voor een voorraad voordat je iets gaat adverteren!
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Marije
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2006 16:00
WoonplaatsCOLON Wolvega
CONTACTCOLON

Ik vraag me af of je echt kunt klagen en vind het heel redelijk dat ze een cadeaubon geven. Natuurlijk snap ik dat de kosten ook hoog zijn om er heen te rijden maar joh het is beter dan niets!
En waarom ik twijfel aan het klagen: er stond heel duidelijk bij dat het was "zolang de voorraad strekt" en dat dán de levertijd 4-6 weken is. Ze zijn al druk aan het bijmaken dus ik denk dat mensen daar al heel blij mee moeten zijn want dan gaan ze dus al verder dan "zolang de voorraad strekt" en "op is op"

Ik snap echt wel dat mensen hier van balen hoor, maar het stond er toch ook wel weer heel duidelijk bij!
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Nee, dat ben je niet met je eens:

Dit is een letterlijk gekopieerd van een email van IDG:
Omstreeks 15 november zullen wij het abonnementsgeld van uw rekening incasseren en opdracht gegeven het statief aan u te verzenden.

U kunt deze dan met ongeveer 2 weken van ons verwachten.
Wie is er nou dom. Zolang de voorraad strekt slaat nergens op, zodra ik me heb aangemeld krijg je een email:
Indien u gekozen heeft voor een welkomstgeschenk bij uw abonnement, ontvangt u deze uiterlijk 4 weken na ontvangst van uw betaling. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.
Je hebt dus zwart-op-wit staan dat je er wel degelijk recht op hebt.

Ten tweede, vind ik het BELACHELIJK dat je er zelf achter aan moet gaan, waarom niet gewoon even een mailtje sturen met daarin: Luister, het is op. Je ontvangt van ons binnen xxx dagen een cadeaubon die je kan inwisselen bij cameraland. Dan maak je je klanten in iedergeval blij. Ik heb ervaring in de detailhandel en bij de verkoop, zolang mensen maar iets hebben. Dan zijn ze te vreden. Dat is hier precies zo.

Slecht, zeker dat je er zelf achter aan moet gaan. Op = op, dan hadden ze dat ook in de email moeten zetten
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Gebruikers-avatar
Ralph_86
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 767
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Brabant
CONTACTCOLON

Maak je toch niet zo druk joh :wink: Die actie is echt een massaal succes geweest, duizenden nieuwe abonnees. Dan gaat er wel eens iets fout... En dat is balen als jij die persoon bent waarbij dat het geval is, maar als het gewoon opgelost wordt is het toch goed. Krijg je er ook nog een cadeaubon bij, mooi gebaar toch?
Foto's 1000km van Spa nu online... || RPIX.NL || FLICKR ||
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Ralph_86 schreefCOLONMaak je toch niet zo druk joh :wink: Die actie is echt een massaal succes geweest, duizenden nieuwe abonnees. Dan gaat er wel eens iets fout... En dat is balen als jij die persoon bent waarbij dat het geval is, maar als het gewoon opgelost wordt is het toch goed. Krijg je er ook nog een cadeaubon bij, mooi gebaar toch?
Niet als je de totale waarde van die cadeaubon al gaat verrijden, of ben ik nou gek?

En overigens heb ik het idee dat ze overal zeggen: De betaling is mis gegaan, want toen ik een mailtje stuurde kreeg ik netjes terug:

De betaling is op xx.xx ontvangen (dat was de zelfde dag als toen het van mijn rekening was afgeschreven) en nu in een x via de telefoon zeggen: er is iets mis gegaan met de betaling, die is pas net binnen?
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Misschien helpt reageren op het Zoom-forum?
Voorbeeld:
http://zoom.nl/forum/viewtopic.php?t=23 ... sc&start=0 :shock:
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Marije
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 302
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2006 16:00
WoonplaatsCOLON Wolvega
CONTACTCOLON

Ralph_86 schreefCOLONMaak je toch niet zo druk joh :wink: Die actie is echt een massaal succes geweest, duizenden nieuwe abonnees. Dan gaat er wel eens iets fout... En dat is balen als jij die persoon bent waarbij dat het geval is, maar als het gewoon opgelost wordt is het toch goed. Krijg je er ook nog een cadeaubon bij, mooi gebaar toch?
De actie die destijds op de site van zoom heeft gestaan (kan het helaas niet terughalen omdat er inmiddels een nieuwe actie is) was wel degelijk op=op, stond er in rode vetgedrukte letters bij net zoals nu. Ik heb daar namelijk destijds over getwijfeld omdat ik het echt deed om het statief en ik dus bang was dat ik straks een jaar lang de zoom zou betalen en dat het statief wellicht al op was. Omdat ik echt vroeg was heb ik de gok genomen.

Edit: Ik heb nog even zoom nr 8 er bij gepakt omdat ik me kon herinneren dat daar de actie ook in stond en ja daar stond hij in en daar staat ook weer met grote letters; Op=op wees er snel bij

Dus ja, ik snap dat je baalt maar ik vind toch dat je heel erg blij moet zijn dat ze er nog extra bij maken
toppe
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 316
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2008 06:29
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Marije schreefCOLON
Ralph_86 schreefCOLONMaak je toch niet zo druk joh :wink: Die actie is echt een massaal succes geweest, duizenden nieuwe abonnees. Dan gaat er wel eens iets fout... En dat is balen als jij die persoon bent waarbij dat het geval is, maar als het gewoon opgelost wordt is het toch goed. Krijg je er ook nog een cadeaubon bij, mooi gebaar toch?
De actie die destijds op de site van zoom heeft gestaan (kan het helaas niet terughalen omdat er inmiddels een nieuwe actie is) was wel degelijk op=op, stond er in rode vetgedrukte letters bij net zoals nu. Ik heb daar namelijk destijds over getwijfeld omdat ik het echt deed om het statief en ik dus bang was dat ik straks een jaar lang de zoom zou betalen en dat het statief wellicht al op was. Omdat ik echt vroeg was heb ik de gok genomen.

Edit: Ik heb nog even zoom nr 8 er bij gepakt omdat ik me kon herinneren dat daar de actie ook in stond en ja daar stond hij in en daar staat ook weer met grote letters; Op=op wees er snel bij

Dus ja, ik snap dat je baalt maar ik vind toch dat je heel erg blij moet zijn dat ze er nog extra bij maken
Nee, want anders had er in de aanmelding email ook moeten staan op = op, en daar stond enkel dat je het binnen 4 weken na betaling in ontvangst mocht nemen...? Ze hebben geen poot om op te staan (als je wilt kan je zelfs je abbonoment geld terug eisen, je krijgt dan wel geen statief maar dat moet je zelf weten). Ze houden zich niet eens aan hun eigen regels!

Blij zijn dat ze bijmaken? Nee hoor, anders had ik wel andere stappen ondernomen (kortgeding, etc)
Laatst gewijzigd door 1 op toppe, in totaal 8 keer gewijzigd.
• Canon EOS 1100D • Redged RTT-423 + Redged RT-1 • Canon IXUS 95IS • EF-S 18-55 + Zonnekap • EF-S 55-250 + Zonnekap • Metz 36 AF-4C + Omnibounce • Canon 200DG Gadget
Gebruikers-avatar
Ralph_86
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 767
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Brabant
CONTACTCOLON

toppe schreefCOLONNiet als je de totale waarde van die cadeaubon al gaat verrijden, of ben ik nou gek?
Wees gerust, ik ga je niet voor gek uitmaken :D Wat ik er nog over kwijt wil is dit: vind jij dat je kan verwachten dat Zoom bij iedere individuele abonnee aan komt zetten met een tegoedbon voor de lokale fotoboer in zijn of haar woonplaats? Vind ik een beetje ver gaan... Dan nog m.b.t. het online bestellen: dan moet je verzendkosten betalen en die bedragen bij Cameraland 11 euro nogwat voor verzekerd verzenden. Scheelt dus praktisch niks met op en neer rijden :wink:

@Marije: Waarom quote je mij hierboven, ik zeg toch verder niks daarover? :wink:
Foto's 1000km van Spa nu online... || RPIX.NL || FLICKR ||
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar