Apostelhoeve Maastricht

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rabbit
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 212
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2007 22:43
WoonplaatsCOLON Maastricht

Vele mooie winterlandschappen zijn op het forum te bewonderen en door al die mooie winterfoto's ging ik nog eens bladeren door wat foto's die ik in het begin van het jaar heb geschoten en kwam er nog twee tegen die ik eigenlijk niet bijzonder genoeg vond om te posten. Maar toch, na al die tijd blijven ze me toch nog boeien dus vandaar alsnog deze post.

Het zijn twee foto's van de Apostelhoeve in Maastricht waar in de zomer talloze wijndruiven de "Wijnberg" sieren (moet ik trouwens misschien ook maar eens een fotootje van schieten).

Roger

#1.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=154158[/img]

#2.
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=154159[/img]
Canon EOS 50D/350D | Canon EF 17-40 f/4L USM | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR Di | Canon EF 70-200 f/4L USM | Canon 430EX
Anoniem 3

Mooi hoor, heel apart.
Het zou leuk zijn om idd de Apostelberg in t groen tzt ernaast te zetten.
Gebruikers-avatar
Rabbit
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 212
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2007 22:43
WoonplaatsCOLON Maastricht

Bedankt Gabriel.
Ik zal het op mijn "to do-lijstje" voor komende zomer zetten.
Canon EOS 50D/350D | Canon EF 17-40 f/4L USM | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR Di | Canon EF 70-200 f/4L USM | Canon 430EX
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Heel mooi gemaakt dit. ZW past erg goed maakt het geheel heel "transparant" of zo. Kijkt lekker.

#2 vind ik overigens sterker dan #1. #2 heeft net wat meer dieptewerking als zou er van mij wel iets lucht af mogen.

Eneuh.... het lijkt me dat je je sensor even moet (laten) poetsen. Ik zie wat vlekjes op #2 rechterkant.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Akumal

Persoonlijk houd ik meer van kleur maar compo's en lijnenspel zijn prima hoor :wink: .

Rob.
Gebruikers-avatar
Rabbit
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 212
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2007 22:43
WoonplaatsCOLON Maastricht

Gedurende de Kerstdagen eventjes niet on-line geweest, dus daarom alsnog deze late reactie. Bedankt Akumal en mmk voor jullie respons.

@Akumal: Iets minder lucht was misschien inderdaad ook wel mooi geweest en de vlekjes zie ik nu inderdaad ook.
Canon EOS 50D/350D | Canon EF 17-40 f/4L USM | Tamron SP AF 28-75 f/2.8 XR Di | Canon EF 70-200 f/4L USM | Canon 430EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar