Maserati Quattroporte.

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Voor mijn werk fotografeer ik occasions voor de verkoop, afgelopen donderdag hadden we een zeer fraaie auto op het werk, een Maserati Quattroporte Sport GT. Ik heb hier wat detailshots die ik wel met jullie wou delen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
www.richardbrunsveld.com
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Een foto van de hele auto zou ook leuk zijn, Alleen de losse details zegt eigenlijk weinig over de auto.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

BossA schreefCOLONEen foto van de hele auto zou ook leuk zijn, Alleen de losse details zegt eigenlijk weinig over de auto.
Juist de losse details verteld dat het een exclusieve auto is, dat hij snel is en dat hij duur is. Daar heb je geen overzichtsfoto´s voor nodig, dat haald de spanning er uit. Je had ook de foto´s kunnen beoordelen zoals ze er staan natuurlijk.

Mooie foto´s en mooi subtiele zwart-wit omzetting.

Bij gebrek aan nummering hou ik de "per foto comments" maar even simpel.

De eerste en een-na laatste vind ik erg saai omdat je daar teveel omgeving ziet, de overige vind ik erg mooi gedaan! En dan voor al de snelheidsmeter, wiel en eerste logo op c-stijl.

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
Koekiemonster
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1326
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2005 22:22
WoonplaatsCOLON Versen (D)
CONTACTCOLON

Mooie foto's, alleen op de 6de foto (nummering toevoegen?) storen mij de stofjes op het dashboard.
Rens

-- EOS 80D / EF-S 10-22 / Sigma 17-70 / 70-300 IS USM / 50 1.8 / Tamron 18-400 / 420EX --
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Koekiemonster schreefCOLONMooie foto's, alleen op de 6de foto (nummering toevoegen?) storen mij de stofjes op het dashboard.
+1
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

ik heb hier geen foto's van de hele auto geplaatst omdat die niet veel zeggend zijn de achtergrond is een grijs doek. Dus die zijn niet de moeite waard om te plaatsen.
www.richardbrunsveld.com
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Ik vind ze ook erg mooi geworden maar de volgende keer wel even wat beter afstoffen. :wink:
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Aardige foto's. Ik vind die blauwe snelheidsmeter wel fraai.

Een vraag die bij me opkwam: Wat doet zo'n karretje tweedehands ongeveer?
EDIT: ik zie het al. Het varieert nogal. :-)
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Bijna alles is al gezegd, Gelukkig heb jij het item gefotografeerd wat absoluut hoor bij een Quattroporte. Het klokje. Alhoewel ik het klokje van de inmiddels vrijwel allemaal weggerotte Quattroporte, die vierkante, uit de jaren negentig veel mooier vind, maar de huidige buitenkant van de auto is wel mooier dan die ouwe.

Ik vind ze mooi. Ik zou echter een contrastrijke ZW omzetting maken.

Wat een mooie auto......:)


Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Gebruikers-avatar
John K.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 95
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2008 13:48
WoonplaatsCOLON zwijndrecht

Ik vind het opzich wel een leuk idee,zoals het gedaan is..ik zou er idd zelf ook wel een foto van de auto in zn geheel bij zetten.Maar dat is ieder voor zich..Ik vind het een leuke detail serie.

Tipje...laat wel ff de remschijven nazien..die zien er niet zo best uit.. zo op het oog lijkt het net of er vrij diepe groeven in de schijf zitten..:wink:
Canon eos 40D,ef-s 17-85mm is usm,ef 70-200 l f/2.8 is usm,ef 1,4 x II converter,430ex mark II,manfrotto 055xdb+804rc2 tripod,lowepro 300 aw slingshot.



Als hangen staan was,stond tie heel de dag!!
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Hier dan een foto van de auto.
Afbeelding
www.richardbrunsveld.com
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Ik vind het een mooie auto en een mooie foto maar had je niet beter met polarisatie filter kunnen werken?
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Nette foto's! Goeie vlakverdeling ook!
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Als je een indeling had gemaakt van eerst een foto van de hele auto en dan de detail foto dan waren die ook beter op elkaar afgestemd.

Heel veel mensen kennen de auto niet van een logo met een paar detailfoto's.
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

BossA schreefCOLON Heel veel mensen kennen de auto niet van een logo met een paar detailfoto's.
Maar dat maakt toch niets uit, om een mooie foto te herkennen hoef je toch niet het merk en type te weten van een auto :?

Bij een mooie landschaps foto hoef je toch ook niet het dorpje en land te weten voordat je bepaald of de foto mooi is....
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

BossA schreefCOLONAls je een indeling had gemaakt van eerst een foto van de hele auto en dan de detail foto dan waren die ook beter op elkaar afgestemd.

Heel veel mensen kennen de auto niet van een logo met een paar detailfoto's.
Ik begrijp het probleem niet, als je zo graag wilt weten hoe de auto uitziet kan je ook gewoon op google Maserati invoeren.. Als de foto van de auto de moeite waard was te posten had ik dat echt wel gedaan

@jvanarkel

Ik gebruik altijd een polfilter met autofotografie, hier heb ik ook een polfilter gebruikt :).
www.richardbrunsveld.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar