photoshop of elements

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Gebruikers-avatar
Peije
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6006
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2006 17:44
WoonplaatsCOLON Putte - Belgie
CONTACTCOLON

Bijna alles dat je in Photoshop kan kun je ook in Elements. Curves is inderdaad een tool die heel erg makkelijk is om foto's te corrigeren. Als je in Raw schiet, kun je dat omzeilen, en curves in de raw converter gebruiken. Hetzelfde voor het rechtzetten van de horizon. Ook dat kun je omzeilen en in de raw converter doen.

Als je niet veel met 3D modelling doet, of met animaties, kun je beter die 700 euro op zak houden en een keer extra op vakantie gaan.µ

Als je (Legaal) helemaal niets wilt uitgeven, is Gimp een erg goed alternatief. Natuurlijk ontbreken er een aantal dingen, maar ik ben zeer onder de indruk van de laatste versie 2.6...
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

Ernst-Jan schreefCOLONUhm, volgens mij selective color of curves. En de tool om de horizon recht te zetten
Horizon rechtzetten kan sowieso in PSE8. En wat curves betreft is er ook veel meer mogelijk dan in voorgaande PSE versies.
Gebruikers-avatar
Koekiemonster
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1326
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2005 22:22
WoonplaatsCOLON Versen (D)
CONTACTCOLON

Rens

-- EOS 80D / EF-S 10-22 / Sigma 17-70 / 70-300 IS USM / 50 1.8 / Tamron 18-400 / 420EX --
Rob42
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 53
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2009 14:13
WoonplaatsCOLON Oegstgeest

Ernst-Jan schreefCOLONUhm, volgens mij selective color of curves. En de tool om de horizon recht te zetten
Ik werk al jaren naar volle tevredenheid met Elements en gebruik zelfs daarvan nog lang niet alle mogelijkheden. Horizon rechttrekken is een fluitje van een cent.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar