Zeer negatieve ervaring met Ringfoto Hekkert in Deventer

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Ina
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3090
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2006 22:46
CONTACTCOLON

Ik heb eigenlijk maar één (brandende) vraag.....hoe kan het toch dat er twéé camera's van je zijn gestolen?
Zelf ben ik altijd als de dood dat me zoiets kán overkomen (dus zít ik bijna op m'n spullen :? )
Als ik lees dat het jou twee keer is overkomen, wordt ik alleen maar banger :oops:
Groet, Ina
Gespannen?? Gebruik eens wat vaker de ontspanknop........
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

nu heb je de spullen ook gekocht bij een eersteklas fallus van een vent. Ik ken ze nog van toen ze nog Combi waren.....Ik zou als ik jou was even een mailtje sturen / Bellen naar Ring Foto t.a.v. John Heintjes, een hele aardige vent en toevallig Algemeen Directeur van Ringfoto in Nederland. Gewoon rustig alles uitleggen, kan me niet voorstellen dat hij je ook zo arrogant gaat voorliegen, want het is een hele vriendelijke man, die zeer betrokken is bij de goede naam van zijn winkelketen...

Email:hoofdkantoor@ringfoto.nl
Telefoon nummer: 0251 253 282

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
Digilike
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6325
GeregistreerdCOLON 26 Nov 2006 21:35

Idd, dat is een goede tip. Ik ken de eigenaar van Ringfoto Tilburg en die legde uit dat men bepaalde kwaliteitscriteria stelt aan de winkels die tot deze keten behoren. En ik kan me niet voorstellen dat men dit tolereert. Daarmee zou Ringfoto de eigen glazen ingooien.
[size=67]Canon 1D MKIII |Canon EF 50 mm 1.8| Canon EF 70-200 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 24-105 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM|Canon EF 300 f4 [color=#FF0000][b]L[/b][/color] IS USM |Sigma 12-24m|Sigma 70mm macro| [/size]
Gebruikers-avatar
kjansen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 206
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2009 14:04
WoonplaatsCOLON Zwolle

@ Nol77 - hartelijk dank. het stond al op mijn agenda om achter die info aan te gaan.
K Jansen
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Even een zijsprong. Stel de verzekeraar vertelde je dat ze 1000 euro overmaken aan de fotowinkel, omdat dat nou de overeenkomst is tussen verzekeraar en winkel...

Ik denk dat je dan je mond had gehouden in de winkel?

Ik ben het 100% met Illuminatus eens overigens. Hijis de enige die zich tot de juridische feiten beperkt. Je hebt gewoon een ongunstige verzekering afgesloten, de fotozaak probeerde je te tillen met een 2e hands (foute zaak!). Ik zou nog steeds staan op een nieuwe camera, en dan klaar. Als de verzekeraar claimt dat je voor die 2250 euro spullen kunt kopen, dan moeten ze dat ook voor je regelen. Roepen kan altijd, maar doen... Doen ze dat niet, dan zijn ze net zo slecht. Als je een contract hebt afgesloten in de winkel met de winkel (daar zou ik nog eens goed naar kijken), dan moet je het met de winkel afhandelen.
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Ik ben het dus met mavlo77 eens.. Waarom zorgd zorg je niet dat er een telefoontje van je verzekeraar naar de winkel gaat? Dan MOET alles volgens mij opgelost zijn.
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
dommel
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 465
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 13:30

mavlo77 schreefCOLONEven een zijsprong. Stel de verzekeraar vertelde je dat ze 1000 euro overmaken aan de fotowinkel, omdat dat nou de overeenkomst is tussen verzekeraar en winkel...

Ik denk dat je dan je mond had gehouden in de winkel?
Je kunt net zo goed stellen wat er gebeurd zou zijn als de klant zelf het geld had ontvangen. Zou het dan bij deze fotozaak besteed zijn?
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

mavlo77 schreefCOLONEven een zijsprong. Stel de verzekeraar vertelde je dat ze 1000 euro overmaken aan de fotowinkel, omdat dat nou de overeenkomst is tussen verzekeraar en winkel...

Ik denk dat je dan je mond had gehouden in de winkel?
Dit staat hier helemaal buiten volgens mij..

Iedereen komt op voor zijn portomonnee..
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

KJansen schreefCOLON@ Nol77 - hartelijk dank. het stond al op mijn agenda om achter die info aan te gaan.
En?? Is het nog goedgekomen?

Cheers,
Arnold
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Inderdaad, daar ben ik dan ook benieuwd naar.
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

anders ik wel inmiddels :-)
[size=84]onderschrift[/size]
Gebruikers-avatar
kjansen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 206
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2009 14:04
WoonplaatsCOLON Zwolle

Verschillende personen hebben aangegeven benieuwd te zijn naar 'het vervolg'

Namens Koen kan ik echter nog niet veel zeggen.
Zelf zit hij al 5 weken in het buitenland en is daar dusdanig druk dat hij al ruime tijd niet op EosD is geweest en zich ook niet meer met deze kwestie heeft bemoeid. Zijn advocaat zou er naar kijken, puur omdat het een principekwestie is wat hem betreft.
K Jansen
Gebruikers-avatar
Opperclowntje
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1007
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2008 16:50
WoonplaatsCOLON Heemskerk
CONTACTCOLON

Nog even wachten dus..

Ik ben ook wel benieuwd vooral omdat je in je achterhoord houdt dat je zelf ook in dit soort situaties kan komen en als je dan weet hoe een ander tot resultaat gekomen is..
|CANON 40D|CANON EF-S 15-85MM||CANON 430 EXII|REDGED RTT-423|JOBY GORILLAPOD SLR ZOOM|LOWEPRO PRIMUS MINIMUS AW|CRUMPLER JIMMY BO 300|
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar