Camex overgenomen door Kamera-Express??

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
aramir
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 198
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 20:16
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Volgens de website van K-E hebben ze per direct 31-3-2010 Camex Amsterdam aan de Parnassusweg overgenomen.Als dat geen 1 april grap is, dan is dat voor ons Amsterdam best een "nieuwtje"....en t scheelt km..Na Minderman in DenHaag door Konijnenberg zou dit een 2e grote "transfer" zijn....
http://www.kamera-express.nl/index.php? ... pageID=154
Een Canon camera....
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Naar wat ik heb gelezen is dit helemaal juist.
- Canon spul -
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Klopt! en Konijnenberg heeft Minderman Pisa uit Den Haag overgenomen een weekje eerder.
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
r.muusers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2009 10:39
WoonplaatsCOLON Haarlem

Hier ben ik heel blij mee. Voorheen was Foto Booms de enige met KE-achtige prijzen in amsterdam. Maar de service bij booms is om te janken. Hele vervelende mensen daar die de klant alleen maar afzeiken.
50D | 10-22 | 17-55 | 50 1.8 II | 100-400
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Dat wordt interessant voor mij.... In Alkmaar Cameraland en nu Konijnenberg in Amsterdam. Ik zit er precies stussenin.
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

jtolsma schreefCOLONDat wordt interessant voor mij.... In Alkmaar Cameraland en nu Konijnenberg in Amsterdam. Ik zit er precies stussenin.
Ik ook :)
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik zou het wel weten, mooi naar Amsterdam.

De keren dat ik bij Cameraland rondloop heb ik in ieder geval niet zo'n heel prettig gevoel. Maar dat kan ook aan mij liggen, uiteraard ;).
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

Parnassusweg zit bij mij op een kwartiertje loopafstand, mooi, hoef ik niet meer naar Capelle te rijden. Ik ben altijd goed geholpen bij Kamera Express.

Ooit had ik het beter, toen zat ik in Velsen Noord op 5 min lopen van één van de beste prijsstunters van NL (inmiddels gepensioneerd en gestopt), vroeg die man of ik in de file had gestaan :P
Laatst gewijzigd door 1 op Constant, in totaal 3 keer gewijzigd.
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
ArieScanner
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 608
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2007 17:00
WoonplaatsCOLON Amsterdam
CONTACTCOLON

Heel slecht voor mijn portemonnee ook! Krijgen we nog een fijne kortings-opening-dag? :D
[size=75]www.persmoment.nl
Twitter:@persmoment

Canon EOS 7D & 40D (incl. grips)- Canon EF 16-35mm F2.8 L- Canon EF 17-40mm F4.0 L- Canon EF 70-200mm F2.8 L- Canon Speedlite 430EXII- Lowepro Stealth Reporter 400AW & Mini Trekker Classic[/size]
Gebruikers-avatar
bartkoper
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1200
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2008 18:27
WoonplaatsCOLON nieuw-vennep
CONTACTCOLON

erg handig :) reed vaak naar rotterdam, maar ik werk in amsterdam :D erg relaxt!
[url]http://www.flickr.com/photos/bartkoper/[/url]
mgifotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2007 11:37
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Goed nieuws, kan ik mijn pauzes op het werk nuttig besteden :roll:
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

doei
Laatst gewijzigd door 1 op frank, in totaal 19 keer gewijzigd.
E7picture
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 817
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2007 10:21

jtolsma schreefCOLONDat wordt interessant voor mij.... In Alkmaar Cameraland en nu Konijnenberg in Amsterdam. Ik zit er precies stussenin.
Uhm volgens mij wordt er geschreven:
K-E in A'dam en Konijn in Den-Haag

De mensen bij K-E zijn trouwens briljant. Ze hebben een unieke formule uitgevonden: "De laagste prijzen, de beste service." (zo is te lezen op hun site)
Kijk op E7picture.nl voor mijn portfolio, nieuws en meer.
Gebruikers-avatar
Constant
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2007 20:15

Laagste prijzen inderdaad.

Maar wat betreft de service: de consumenten die niet precies weten wat ze willen hebben, kunnen beter naar de iets duurdere lokale fotovakhandel gaan. Ondanks de forse afmetingen van de zaak in Capelle en heel veel deskundig personeel, was de keren dat ik er was gewoon te druk met klanten (zeker op een zaterdag) om uitgebreid advies te krijgen. Ik maak vooraf mijn keus en ga eigenlijk alleen langs om de bestelde spullen af te halen.

Verder hield men niet bij wat je als vaste klant bestelt (ervaring van 2 jaar terug), dus je kan tig keer onder dezelfde naam + adres bestellen, en men herkent je nog steeds niet als terugkerende klant. Jammer, de betere winkelier herkent zijn klanten en bouwt een band op.

Maar als ik iets nodig heb, dan is de website van Kamera Express de eerste plek waar ik kijk. Ze hebben vrijwel alles van Canon, geen vage parallel-import en tegen meestal de scherpste prijs. En de afhaalbalie is nu dus een stuk dichterbij gekomen.
Canon 400d - Canon 10-22 - Canon 24-105L IS 4.0 - Canon 17-85 IS - Canon 70-300 IS - Kenko 1.4 converter - hoodman hoekoculair - Expodisk 77mm - Canon MP970 - Elements 5.0 - 7" Neovo digitale lijst - tussenringen
Iwan
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 23:08

Hmmm.....dat is een flinke schaalvergroting, en ik weet niet of dat ons allen goed gaat doen. Mindermann & Pisa was een zaak waar service en aandacht hoog op het lijstje stond, maar wat gaat daar van overblijven als er op kosten bespaard gaat worden. Kamera Express en Konijnenburg zijn mooie grote fotowinkels, maar het zijn ook weer niet de goedkoopste zaken (kijk maar eens hier: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtopic.php?t=80312). Als straks veel "kleintjes" worden opgekocht, wat doet dat dan met de prijzen ?

Groetjes,
Iwan
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Sterker nog, het moet niet zo zijn dat 2 partijen straks de markt gaan dicteren. Dan is het straks handje klap met elkaar en Canon en de marge wordt vergroot. Maar ik denk dat dat nu al een beetje is. Het wordt voor de kleinere spelers wel moeilijker om er in mee te gaan met grote voorraad en lage prijzen. Vanuit KE en Konijn beiden een slimme zet voor een betere landelijke dekking.
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar