12 juni EOSDag 2010; Ideeen, commentaar en cafe

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Anoniem 4

Gumpje schreefCOLONHeb ik al gezegd dat ik uitzie naar onze informele bak koffie of thee?! Ik herinner me ons ontmoeten vorig jaar nog ;).
Ik kan haast niet meer wachten en ook Jeroen heeft nog een consumptie van me tegoed. Vraag me af of ik mijn camera wel mee moet nemen. :lol:
Gebruikers-avatar
KiwiChick
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2009 14:39
WoonplaatsCOLON Breda

Nighteyes schreefCOLONUhm, ik heb de 14 pagina's vluchtig doorgelezen(+de regiogroepen, wie gaat ermee afdeling)...en het kan goed daaraan liggen dat ik het niet heb zien staan....maar is er ook al zoiets in het leven geroepen als een carpoolstrook?

Of gaat iedereen, heel milieuverantwoord :mrgreen: met zijn/haar eigen auto/scooter/motor/fiets?
Over een tijdje zal er een topic geopend worden waarin gecarpoold (of hoe schrijf je dat? :? ) kan worden.
Nog even geduld dus.

Gr Elvira

Ps: Ik heb er echt al zin in en complimenten voor iedereen die er hard mee bezig is! Het gaat volgens mij weer een super gezellige dag worden!
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ben druk aan het overleggen om nog wat vrienden van mij ook mee te laten komen naar deze nu al mooie EOS-dag!

Als iedereen (lange leve de vreugde) kan, dan kom ik ook! :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Heb ik al gezecht dat ik heeeeel blij ben met iedereen die voor en achter de schermen zijn best doet om de
EOSDag 2010 minstens net zo'n succes te maken als die van 2009 (Ja, ik weet het dat zal moeilijk worden :-))

En het is zoals Gumpje al schreef. Blijf jullie gevoelens met ons delen. Dat is voor ons de enige manier om
vooraf te pijlen of we op het juiste spoor zitten :wink:
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Mich.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2005 15:26
WoonplaatsCOLON Geleen

Zonet aangemeld en betaald. Moeten jullie helaas wel tegen die lelijke kop van me aankijken... :lol:
Ik ben erg benieuwd naar de Eosdag, het programma ziet er in ieder geval veelbelovend uit en als het daar net zo gezellig is als op dit forum kan het toch niet meer stuk, toch?
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

Gumpje schreefCOLONGoed nieuws; de lijst met aanmeldingen en betalers komt online. Minder goed nieuws... Ik moet alle 238 mensen handmatig uitlijnen, want het forum neemt de tabs van office niet over. Nog even geduld dus ;)
Je kan natuurlijk de pagina uitprinten , inscannen en weer op het net zetten.
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

BasZ schreefCOLONBen druk aan het overleggen om nog wat vrienden van mij ook mee te laten komen naar deze nu al mooie EOS-dag!

Als iedereen (lange leve de vreugde) kan, dan kom ik ook! :)
Hee Basz.
Moet ik nou na zo'n lange tijd weer eens tegen jou kopf aan kijken.
Bij het zien van de deelnemers krijg ik er steeds meer zin aan.

Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Dames en heren, de lijst staat online, en wel hier: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 322#893322 (waar 'ie ook stond).
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Top!!
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Staat goed he?! ;)
Nou iedereen nog even betalen, en dan hebben we een echte volle lijst!
... Spiegel-Werk ...
Anoniem 4

Dat nog niet betalen is voor de veiligheid, dan staat het bedrag nog even op verschillende banken en niet op die ene (IJsland) bank van Eb. :lol:
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

8)
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

De lijst is nog niet up to date, maar we hebben zojuist de 250e aanmelder 8).
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Misschien heb ik eroverheen gelezen maar hebben we eigenlijk ook een max. aan deelnemers?

Hoe meer zielen... toch?
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Het is nog iets te vroeg om daarover te beslissen, maar we gaan absoluut een maximum instellen! We hebben in principe bij alle workshops een beperkte capaciteit. Natuurlijk komen de meeste workshops meer dan één keer per dag voor, dus kunnen we schuiven met de mensen, maar vol is vol, is een logische uitspraak ;).

We zullen tzt duidelijk communiceren wat het betekent voor aanmelders, betalers en mensen die achter het net dreigen te vissen. Hou dus dit topic, en altijd het info-topic in de gaten!
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
Lampiew
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2007 19:20
WoonplaatsCOLON Houten

Kep ook nog een vraagje :?:

Moeten we inschrijven voor een bepaalde workshop? Ik kan me herinneren van vorig jaar dat dat wel het geval was.

groetjes
Lambert
50D, ef-s 17-55 F/2.8 IS, EF 70-200 F4/L IS, Tokina 12-24 f4, Speedlite 580EX, manfrotto 190cxprob, Gitzo G1278M. Sinds kort wat strobist spullen.
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ja, hou gewoon je mailbox in de gaten. Zodra wij alle workshops op een rijtje hebben in een planning gaan we jullie vragen waar je graag heen wilt.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

Gumpje schreefCOLONStaat goed he?! ;)
Nou iedereen nog even betalen, en dan hebben we een echte volle lijst!
Ik heb reeds mijn schuld afgelost.
Nu ben ik geen wanbetaler meer :lol:
Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
Gebruikers-avatar
peet1963
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 112
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2009 20:44
WoonplaatsCOLON Hoogersmilde

Ik heb alles is doorgelezen en natuurlijk ook aangemeld doet zich het volgende probleem zich voor. :wink:


Ik kan niet wachten tot het zover is lijkt me echt helemaal geweldig leerzaam maar vooral erg leuk en gezellig. :lol: :lol: :lol:
Beginner met Canon 450d met EF-S-18-55 IS met EF 70-300mm F/4-5.6 IS USM en met de canon EF 100mm f 2.8 L macro is usm lens speedlite 430ex Flitser en ringflitser en als laatste de canon hoekzoeker.
Gebruikers-avatar
EOSKOP
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3273
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2006 19:00
WoonplaatsCOLON Dordrecht

Als ik dit allemaal zo lees moet ik dit jaar erg veel missen :cry: :cry:
in 2009 was het zo gezellig :lol:
Ik wens iedereen die er naar toe gaat een hele fijne gezellige leerzame dag met hopelijk heel mooi weer .

Ik zit dan als het goed is in Oostenrijk Oost Tirol

Gr Johan
Adobe CS 5 - Lightroom 4
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar