Ervaring met Vosonic VP3320

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Michiel Francke
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2005 09:50

Heeft iemand al ervaring met de Vosonic VP3320
Gebruikers-avatar
JohnN
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Neukirchen-Vluyn, Duitsland

Ik heb sinds 2 weken een Vosonic 3320. En ben er zeer tevreden over. Besteld bij Foto de Reuver en kreeg er een mooi draagtasje bij. De FM radio is leuk maar ik heb de 3320 vooral gekozen ivm de langer baterijduur tov de 3310. Werkt lekker snel met mijn Ultra II kaart.

De geintergreerde MP3 speler ik ook handig tijdens vakanties om je favoriete muziek te beluisteren.

groet

John
[size=75]Canon 350D, BG-E3, EF 24-105 f/4L IS USM, EF-S 18-55, EF 75-300 III, EF 50/1.8 II, Soligor Extention Tubes, Vosonic X-drive VP3320S[/size]
Michiel Francke
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2005 09:50

JohnN,

Zijn de kaartlezers ervan afgeschermd met een klepje, zodat daar niet zo makkelijk stof in komt, en weet jij of deze wel zonder accu te gebruiken is als een externe harddisk die gevoed word door de usb poort.
Gebruikers-avatar
JohnN
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Neukirchen-Vluyn, Duitsland

Alleen de CF poort is afgeschermd door een kunststof klepje. DE SD en andere openingen zijn niet afgeschermd.


De reader werkt gewoon met een interne accu. je kunt kiezen tussen een accuduur van 7 of 11 uur. Hij zal dus altijd via de interne accu of via de bijgeleverde adapter werken. (als de acuu geladen wordt via de adapter kun je hem gewoon gebruiken als externe harddisk)

groet

John
[size=75]Canon 350D, BG-E3, EF 24-105 f/4L IS USM, EF-S 18-55, EF 75-300 III, EF 50/1.8 II, Soligor Extention Tubes, Vosonic X-drive VP3320S[/size]
nemot
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2005 07:53

Nog een vraagje ivm de VP3320: is het mogelijk om hiermee ook individuele bestanden en volledige directory's terug te zetten van de VP3320 naar een geheugenkaart (zonder de VP3320 aan de PC te hangen)?

Volgens de webwinkel van John De Reuver moet dit kunnen, maar op de website van Vosonic staat dit niet vermeld. Aangezien dit voor mij een heel belangrijke feature is had ik graag confirmatie gehad van iemand die effectief een VP3320 bezit of dit werkt. Indien niet denk ik dat ik toch maar voor de VP6210 zal moeten gaan...
nf98
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2005 08:48

Ik heb ook een VP3320 gekocht, bij DGS Services http://www.dgs-services.nl
Ik vind het een heel fijn apparaat, de FM tuner is een leuke gadget, maar die gebruik ik niet. de superlange gebruikstijd is wel ideaal.
nemot
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2005 07:53

nf98 schreefCOLONIk heb ook een VP3320 gekocht, bij DGS Services http://www.dgs-services.nl
Ik vind het een heel fijn apparaat, de FM tuner is een leuke gadget, maar die gebruik ik niet. de superlange gebruikstijd is wel ideaal.
Kan je eens opzoeken in je handleiding of het terugzetten van een bestand van de VP3320 naar geheugenkaart mogelijk is (zonder de VP3320 aan de PC te hangen)?

Ik vind nergens een duidelijk antwoord hierop en de handleiding is nog niet beschikbaar op de Vosonic website :(

Bedankt!
nf98
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2005 08:48

Ja dit is bij de VP3320 ook mogelijk! succes met je keuze!
nemot
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2005 07:53

OK, bedankt voor de hulp!

Nu gewoon nog even nadenken waar hem te kopen (twijfel nog tussen Power In Numbers en HL-Tronics) en dan snel bestellen zodat ik hem heb voor ik op reis vertrek...
EHRDspotter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2004 12:52

Hoeveel mb/sec is die 3320 met een 512 Ultra II kaart?
De beste site voor NFL Nieuws: [url]http://www.nflnieuws.nl[/url]
jochemster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 27 Jun 2005 20:29
WoonplaatsCOLON Breda

Dit wil ik eigelijk ook wel weten. De pd70x is misschien wel de snelste maar ik zoek dan toch liever naar een met mp3 functie en radio. Je hebt immers dan toch al een hd....
TonS schreefCOLONHallo,
Is er niemand die mijn vraag kan/wil beantwoorden????
Hebbes sinds 24 april, 350d, sigma 17-70(incl. zonnekap;), 1gieg xtreme, tiffen filtertje
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar